hier is er eentje!quote:Op woensdag 10 december 2014 20:38 schreef BozeHaas het volgende:
Straks komen zijn kontseksvriendjes eraan
Ik ga hem even aanpassen, en ga meteen voor een hogere resolutie.quote:
Hou op man, die gast heeft helemaal niets, een bak treurnisquote:Op woensdag 10 december 2014 20:39 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
hier is er eentje!
allemaal jullie bakkes dicht houden, gwn jaloers op de kwaliteit van pauske zijn posts
Moest je niet janken van zijn posts dan?quote:Op woensdag 10 december 2014 20:41 schreef Slaap_Zak het volgende:
[..]
Hou op man, die gast heeft helemaal niets, een bak treurnis
Echt, veel treuriger als dat heb je ze gewoon niet ... ik weet geen post van hem die mij ooit ook maar een mondhoek heeft doen vertrekken... in alle opzichten
Grijs, saai en ongelofelijk dom
Schijnbaar waren je mondhoeken tijdens het posten van deze reactie een beetje omlaagquote:Op woensdag 10 december 2014 20:41 schreef Slaap_Zak het volgende:
[..]
Echt, veel treuriger als dat heb je ze gewoon niet ... ik weet geen post van hem die mij ooit ook maar een mondhoek heeft doen vertrekken... in alle opzichten
Zelfs mijn posts zijn nog beterquote:Op woensdag 10 december 2014 20:41 schreef Slaap_Zak het volgende:
[..]
NIet eens, normaal heb ik met dat soort users nog wel medelijden, maar met hem niet eens...quote:Op woensdag 10 december 2014 20:41 schreef terrastegel het volgende:
[..]
Moest je niet janken van zijn posts dan?
Hee doe aardigquote:Op woensdag 10 december 2014 20:42 schreef john-hert het volgende:
[..]
Zelfs mijn posts zijn nog beter
awhquote:Op woensdag 10 december 2014 20:42 schreef PausNicolaas het volgende:
[..]
Schijnbaar waren je mondhoeken tijdens het posten van deze reactie een beetje omlaag
Bal gehakt
+ veulquote:Op woensdag 10 december 2014 20:42 schreef john-hert het volgende:
[..]
Zelfs mijn posts zijn nog beter
dat kwaliteit noemenquote:Op woensdag 10 december 2014 20:39 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
hier is er eentje!
allemaal jullie bakkes dicht houden, gwn jaloers op de kwaliteit van pauske zijn posts
Eerlijk is eerlijk, een verrijking voor het leven is je postgedrag niet.quote:
Ik kan niet tegen sukkeltjes... gewoon niet... ik haat zequote:Op woensdag 10 december 2014 20:43 schreef Der_Mann het volgende:
nounounou wat een gehaat op pauske hier, doe eens liev
sukkeltjesquote:Op woensdag 10 december 2014 20:44 schreef Slaap_Zak het volgende:
[..]
Ik kan niet tegen sukkeltjes... gewoon niet... ik haat ze
ik vertrok bijna een mondhoek, bijna hequote:Op woensdag 10 december 2014 20:44 schreef terrastegel het volgende:
Bal gehakt als scheldwoord gebruiken
Wiens kloon? Of is dit vragen naar de bekende weg?quote:Op woensdag 10 december 2014 20:45 schreef Slaap_Zak het volgende:
[..]
Een paus fan... ondbegrijpelijk, maar waar
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |