Nazistisch?? Het is een grap omdat ie geen voorhuid heeft, irritante kutmongoolquote:Op woensdag 10 december 2014 20:31 schreef PausNicolaas het volgende:
Bamibij nazistische mop #ban?
Vind het behoorlijk offensive namelijk
Ja godverdomme... nog eisen stellen ook heyquote:Op woensdag 10 december 2014 20:31 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Nee, ik bedoel: een 'chick' vind ik niet zo eh... vrouwelijk klinken. Snap je?Ik wil ook niet 'gehosseld' worden maar verleid, zoiets
Jij was er toch al?quote:Op woensdag 10 december 2014 20:32 schreef deadprez het volgende:
[..]
Heb je deze sjap ook weer hoor.
Slapie, als ik aan 'chick' denk denk ik aan een diepvrieskip, zo eentje in plastic, in zo'n diepvriesbak bij een goedkope supermarkt.quote:Op woensdag 10 december 2014 20:32 schreef Slaap_Zak het volgende:
[..]
Ja godverdomme... nog eisen stellen ook hey
Ik verwacht niets en toch ben ik teleurgesteldquote:Op woensdag 10 december 2014 20:33 schreef Slaap_Zak het volgende:
[..]
Ja wat had je verwachtik open een topic
jahahah ;Dquote:
Mooi is dat he, stel je voor dat je met me trouwt, dan heb je dat gevoel elke dagquote:Op woensdag 10 december 2014 20:33 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Ik verwacht niets en toch ben ik teleurgesteld
Ik moet hyperventileren bij de gedachte alleen alquote:Op woensdag 10 december 2014 20:34 schreef Slaap_Zak het volgende:
[..]
Mooi is dat he, stel je voor dat je met me trouwt, dan heb je dat gevoel elke dag
#kutleefquote:Op woensdag 10 december 2014 20:33 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Ik verwacht niets en toch ben ik teleurgesteld
Sinds wanneer kom jij van je zolderkamer af?quote:Op woensdag 10 december 2014 20:34 schreef Slaap_Zak het volgende:
[..]
Mooi is dat he, stel je voor dat je met me trouwt, dan heb je dat gevoel elke dag
quote:Op woensdag 10 december 2014 20:34 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Ik moet hyperventileren bij de gedachte alleen al
Zo'n kutuserquote:Op woensdag 10 december 2014 20:35 schreef bamibij het volgende:
Paus Nicolaas moet toch wel een zwakbegaafde maagd zijn?
HOTH.rar niet hebbenquote:Op woensdag 10 december 2014 20:36 schreef bamibij het volgende:
Houseoftheholy heeft toch een piemel? Of zijn er vrouwen met nauwelijks tieten maar wel baardgroei?
Volgens mij weet zijn moeder niet dat hij nog niet slaaptquote:Op woensdag 10 december 2014 20:36 schreef terrastegel het volgende:
[..]
Hij moest al lang weg zijn hier
Heeft hij een moeder dan?quote:Op woensdag 10 december 2014 20:37 schreef Slaap_Zak het volgende:
[..]
Volgens mij weet zijn moeder niet dat hij nog niet slaapt
Nee ik heb gewoon een piemel en een vlassnor.quote:Op woensdag 10 december 2014 20:36 schreef bamibij het volgende:
Houseoftheholy heeft toch een piemel? Of zijn er vrouwen met nauwelijks tieten maar wel baardgroei?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |