Ik ruik worteltjesquote:Op woensdag 10 december 2014 20:27 schreef bamibij het volgende:
Stem bamibij, hij kent leuke moppen.
Hoe herken je een jood op een camping?
iets met gasquote:Op woensdag 10 december 2014 20:27 schreef bamibij het volgende:
Hij wordt de gaskamer ingeduwd looooooooooooooooolXDquote:Op woensdag 10 december 2014 20:27 schreef bamibij het volgende:
quote:Op woensdag 10 december 2014 20:28 schreef Blackings het volgende:
[..]
Hij wordt de gaskamer ingeduwd looooooooooooooooolXD
quote:Op woensdag 10 december 2014 20:28 schreef Blackings het volgende:
[..]
Hij wordt de gaskamer ingeduwd looooooooooooooooolXD
Ik ben zo blij dat ik jullie weer zie kibbelenquote:Op woensdag 10 december 2014 20:24 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Ik vind het nog lekkerder ook als het niet mag. Dat geeft je dan zo'n wild overwinningsgevoel. Zo'n soort gevoel dat je ook krijgt als je een flink stuk vlees vreet.
Hey nog een chick...quote:Op woensdag 10 december 2014 20:29 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Ik ben zo blij dat ik jullie weer zie kibbelen![]()
Slapie, ik is geen chick hoorquote:Op woensdag 10 december 2014 20:29 schreef Slaap_Zak het volgende:
[..]
Hey nog een chick...
Godverdomme
Wel op internet, daar ben ik ook een mooie ventquote:Op woensdag 10 december 2014 20:30 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Slapie, ik is geen chick hoor
Nee, ik bedoel: een 'chick' vind ik niet zo eh... vrouwelijk klinken. Snap je?quote:Op woensdag 10 december 2014 20:30 schreef Slaap_Zak het volgende:
[..]
Wel op internet, daar ben ik ook een mooie vent
Heb je deze sjap ook weer hoor.quote:Op woensdag 10 december 2014 20:31 schreef PausNicolaas het volgende:
Bamibij nazistische mop #ban?
Vind het behoorlijk offensive namelijk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |