Was niet door zijn toedoen maar door die van Klaus Barbie.quote:Op woensdag 10 december 2014 21:31 schreef PausNicolaas het volgende:
[..]
Wie zegt dat H. dom was?
Heeft wel voormekaar gekregen om een wereldrijk neer te zetten.
Vast niet, dat zou afbreuk doen aan de capaciteiten van die man.quote:Op woensdag 10 december 2014 21:29 schreef PausNicolaas het volgende:
[..]
Vergelijk je mij nu met H.?
welke?quote:Op woensdag 10 december 2014 21:29 schreef Remqo het volgende:
[..]
Dankje Frank, ik weet dat jij een liefhebber bent van mijn werk.
Wat ik er nu even mee doe is campagne voeren voor de verkiezingen, daar horen posters en leuzen bij.
Heb je de anderen ook al gezien, met Galliërs enzo?
Verder is het gewoon hobby, verdien er niets mee.
quote:Op woensdag 10 december 2014 21:31 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Vast niet, dat zou afbreuk doen aan de capaciteiten van die man.
Ik heb een collectie staan op de eerste pagina van dit topicquote:Op woensdag 10 december 2014 21:31 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Ik moet nog even bijlezen. Kom ze vanzelf wel tegen dan denk ik.
Gelukkig want Galliërs horen erbij.
Begin jij nu ook al?quote:Op woensdag 10 december 2014 21:31 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Vast niet, dat zou afbreuk doen aan de capaciteiten van die man.
de KLB userverkiezingen natuurlijkquote:
Ik ga dit topic ff verlaten andersquote:Op woensdag 10 december 2014 21:33 schreef terrastegel het volgende:
[..]
Je kan het beter opgeven, iedereen is tegen je
haha , ik heb nog nergens iets gezienquote:Op woensdag 10 december 2014 21:32 schreef Remqo het volgende:
[..]
de KLB userverkiezingen natuurlijk
quote:Op woensdag 10 december 2014 21:33 schreef Der_Mann het volgende:
ja godver pauske het begint langzamerhand heel klb tegen jou en ik te worden, kan dit niet lang volhouden hoor
Ebolix de Galliërquote:Op woensdag 10 december 2014 21:32 schreef Remqo het volgende:
[..]
Ik heb een collectie staan op de eerste pagina van dit topic
even terugkijken, ik heb iets van 5 of 6 plaatjes gemaakt.quote:Op woensdag 10 december 2014 21:33 schreef madeliefff het volgende:
[..]
haha , ik heb nog nergens iets gezien
Mijn stem heb jequote:Op woensdag 10 december 2014 21:35 schreef Remqo het volgende:
[..]
even terugkijken, ik heb iets van 5 of 6 plaatjes gemaakt.
PausNicolaas is volgens mij wel oké, dat gehaat op hem hoeft wat mij betreft niet.quote:Op woensdag 10 december 2014 21:27 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
mensen zijn op PausNicolaas aan het haten
dat is het wel zo een beetje
gezien, leuk gedaanquote:Op woensdag 10 december 2014 21:35 schreef Remqo het volgende:
[..]
even terugkijken, ik heb iets van 5 of 6 plaatjes gemaakt.
Zelfs een nieuwe start met een kloon zal niets uithalen bij pausnicolaas.quote:Op woensdag 10 december 2014 21:33 schreef terrastegel het volgende:
[..]
Je kan het beter opgeven, iedereen is tegen je
nee dat valt natuurlijk meteen op, hij hoeft niet eens 1 post te hebben, dan weten we het alquote:Op woensdag 10 december 2014 21:37 schreef john-hert het volgende:
[..]
Zelfs een nieuwe start met een kloon zal niets uithalen bij pausnicolaas.
quote:Op woensdag 10 december 2014 21:36 schreef Linkse_Boomknuffelaar het volgende:
[..]
PausNicolaas is volgens mij wel oké, dat gehaat op hem hoeft wat mij betreft niet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |