heb ik potentie?quote:Op woensdag 10 december 2014 21:17 schreef Slaap_Zak het volgende:
[..]
Nee, je bent niets... gaat ook niets meer worden, ik heb ervaring genoeg om potentie te zien hier, het zit er gewoon niet in, jammer jongen
Slaap_zak was al van school toen jij nog aan je moeders tiet zoogquote:Op woensdag 10 december 2014 21:18 schreef PausNicolaas het volgende:
[..]
Heb je een onvoldoende teruggekregen vandaag ofzo? Je bent echt een beetje mad vandaag![]()
quote:Op woensdag 10 december 2014 21:18 schreef john-hert het volgende:
[..]
Slaap_zak was al van school toen jij nog aan je moeders tiet zoog
Ik heb jou nooit wat aangedaan en jij bent zo aan het hatenquote:Op woensdag 10 december 2014 21:18 schreef john-hert het volgende:
[..]
Dat is ook flauw om te zeggen tegen iemand die dat in zijn puberteit nog deed.quote:Op woensdag 10 december 2014 21:18 schreef john-hert het volgende:
[..]
hehequote:Op woensdag 10 december 2014 21:19 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Dat is ook flauw om te zeggen tegen iemand die dat in zijn puberteit nog deed.
Nee, ik vind jou gewoon echt een kutuser, maar je snapt het niet, dat begrijp ik wel, want uit alles blijkt dat je ongewoon dommig bent...quote:Op woensdag 10 december 2014 21:18 schreef PausNicolaas het volgende:
[..]
Heb je een onvoldoende teruggekregen vandaag ofzo? Je bent echt een beetje mad vandaag![]()
Dit dusquote:Op woensdag 10 december 2014 21:18 schreef john-hert het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 10 december 2014 21:19 schreef Catkiller het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 10 december 2014 21:19 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Ja sorry ik kan gewoon niet lachen om je topics en om je posts. Ik weet dat ik ook vaak bagger open maar jij gaat veel te ver.quote:Op woensdag 10 december 2014 21:19 schreef PausNicolaas het volgende:
[..]
Ik heb jou nooit wat aangedaan en jij bent zo aan het haten
Ik moet nog een opdracht afmaken maar zit al de hele avond studie ontwijkend gedrag te vertonen, misschien nu maar eens aan beginnen danquote:Op woensdag 10 december 2014 21:21 schreef Der_Mann het volgende:
mijn boys john-hert vs PausNicolaas
kan mijn hartje niet aan
moeten kiezen tussen die tweequote:Op woensdag 10 december 2014 21:21 schreef Der_Mann het volgende:
kan mijn hartje niet aan
John-hertquote:Op woensdag 10 december 2014 21:22 schreef Slaap_Zak het volgende:
[..]
moeten kiezen tussen die tweeheb je geen verstand dan
ik kies niet tussen mijn matties.quote:Op woensdag 10 december 2014 21:22 schreef Slaap_Zak het volgende:
[..]
moeten kiezen tussen die tweeheb je geen verstand dan
Godverdommequote:Op woensdag 10 december 2014 21:23 schreef Remqo het volgende:
Speciaal op verzoek van Slaapzak, de verbeterde verkiezingsposter:
[ afbeelding ]
Ik doe uni man. Dus heel dom zal ik wel niet wezen. Sorryquote:Op woensdag 10 december 2014 21:19 schreef Slaap_Zak het volgende:
[..]
Nee, ik vind jou gewoon echt een kutuser, maar je snapt het niet, dat begrijp ik wel, want uit alles blijkt dat je ongewoon dommig bent...
Normaal houd ik van dat soort mensen, maar de arrogantie die je erbij vertoont maakt je niet te pruimen...
Ik snap het ook nietquote:Op woensdag 10 december 2014 21:21 schreef Der_Mann het volgende:
kan mijn hartje niet aan
Propedeuse al binnen?quote:Op woensdag 10 december 2014 21:24 schreef PausNicolaas het volgende:
[..]
Ik doe uni man. Dus heel dom zal ik wel niet wezen. Sorry
Hij is tot inzien gekomen dat jij, ja wat moet ik daarop zeggenquote:Op woensdag 10 december 2014 21:24 schreef PausNicolaas het volgende:
[..]
Ik snap het ook niet
Ik mag hem gewoon en reageer altijd nice op zijn topics, maar inneens doet ie zo gemeen
quote:Op woensdag 10 december 2014 21:24 schreef PausNicolaas het volgende:
[..]
Ik doe uni man. Dus heel dom zal ik wel niet wezen. Sorry
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |