abonnement bol.com Unibet Coolblue
pi_162082069
Een van mijn favorieten en ik ben blij dat dit het gehaald heeft. Ik vond het optreden juist heel tof. Het leek ook nog eens extra goed doordat dit het eerste goede nummer was deze avond na de stuk voor stuk matige Finland, Griekenland en Moldavi.
Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
pi_162098306
Ik vond het zo raar wat ie met z'n rechterbeen deed. Wel terecht door want: goed lied en goed gezongen.
~The present is all there is~
  zondag 15 mei 2016 @ 03:56:12 #78
350717 Redefine
Ignorance is bliss
pi_162208989
19e in de finale, terwijl het 4e werd in de halve finale :o Gezien het optreden dan wel weer geen gekke uitslag (misschien ietsje hoger). Blijf er bij dat ze die drie backing vocals een heel stuk minder kneuzig hadden kunnen laten zijn.
Buren wordt doorgeschoven naar morgen.
Mensen vinden wel hl snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
pi_168467412
Ik trap dit topic maar even naar boven, want de Hongaarse voorselectie (Dal 2017) is ook al bezig, lees ik.

Er zijn 30 liedjes geselecteerd, verdeeld over 3 voorrondes. De eerste is geweest, de tweede is uitgesteld vanwege een ernstig busongeluk in Itali waarbij zestien Hongaarse kinderen om het leven kwamen.

Uiteindelijk gaan er per voorronde zes nummers door naar de halve finales. De oorspronkelijk geplande finale-datum was 18 februari; geen idee of dat zo blijft.

De deelnemende nummers staan hier: http://www.mediaklikk.hu/a-dal-versenyzok/

Liedjes om in de gaten te houden, lijken me:




(ingewikkeld liedje, wel bijzonder)


  Moderator vrijdag 27 januari 2017 @ 15:34:45 #80
375570 crew  Cyan9
pi_168468275
Je mag er wel een nieuw topic voor openen, sinds vorig jaar gaan we niet meer door in de oude topics. :)
Ongenteresseerd maar toch aanwezig.
pi_168468573
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 januari 2017 15:34 schreef Cyan9 het volgende:
Je mag er wel een nieuw topic voor openen, sinds vorig jaar gaan we niet meer door in de oude topics. :)
Ok, wist ik niet
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')