abonnement Unibet Coolblue
pi_424823
De laatste tijd dat ik voor iets van 5 keer 'De Bus' heb gekeken, vind ik dat Koen zich opzich erg iritant gedraagt... Mijn 2de aflevering, toen ik Koen met het hagelslag aan de gang zag gaan (toen hij ook op de bank zat, maar hij ging er niet uit, weet niet meer wie er toen wel uit ging) vond ik het opzich al een klere streek van hem... Maar gisteren zag ik dat van 'vuile hond' enzow, of het was eerst gisteren, maarja vind hem wel lekker iritant, en dan gaat hij buiten lopen roepen "Ik ben hier de vuile hond!" zoiets, nou, ik d8 dat het beeld van de vorige Bus (was ook veel ruzie ene bepaald moment) was neergelegd, maar dus niet

Maarja, ik als niet-bus kijker kan het niet zo goed weten...

pi_424844
Koen is een irritant eikeltje. Hoe durf je als vormeloos hoopje mens zo agrssief te reageren. Meldingen als 'ik maak jou kapot' zou hij in de buitenwereld eens moeten hebben zonder dat hij beschermd wordt door de bus-redaktie dan wist hij gelijk dat hij in de biologische hierachie geen ruk voorsteld.
pi_424846
Het was 'ik breek je'

Net zown Utregse uitdrukking, die mensen in Utrecht elke dag tehoren krijgen

  zaterdag 28 oktober 2000 @ 20:45:41 #4
2957 Meister
Food & Beverage Consumer
pi_425314
Van griezels als bmfhans met zijn 'biologische hierachie' en 'mensen op hun plaats zetten' en zo..
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')