SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: de gamertagsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De 5 geboden van dit topic:
1. Gij zult niet maveren;
2. Gij zult Viola aanbidden;
3. Gij zult niet het blik met mongolen openen;
4. Gij zult zeker niet geband worden voordat 2Happy4U U waarschuwt;
5. Gij zult WEFUT.com gebruiken voor squadbuilden;
De FUT SC speltips/regels.
Speltip 1: Post foto's van chicks.
Speltip 2: Niet wedden op Italiaanse clubs in Europa.
etc etc
![]()
Y so mad?quote:Op woensdag 10 december 2014 13:46 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Nee want ik speel atm geen FUT![]()
Hummels komt echt uit het niets
Maar even 2 ingekocht
Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
Nee. Doe nog eens. Ik kan niet stoppen met lachen. gr grquote:Op woensdag 10 december 2014 13:48 schreef Kiid het volgende:
Even wat Ibra's inslaan
Iemand deze grap al ooit gemaakt? gr grNAC Breda
Rèsbaarge![]()
Dat leek me ook een goed idee met Pogbaquote:Op woensdag 10 december 2014 13:47 schreef Timmy_Turner het volgende:
Hummels komt echt uit het niets
Maar even 2 ingekocht![]()
![]()
Ha gayquote:Op woensdag 10 december 2014 13:48 schreef DarkSonic2 het volgende:
Bij nader inzien: Gimenez is wel een leuke CB. McGregor is wat klein voor een keeper (1.83)![]()
Ik sla op mijn dijen van het lachen. /Bittere_Ernstquote:Op woensdag 10 december 2014 13:48 schreef Kiid het volgende:
Even wat Ibra's inslaan
Iemand deze grap al ooit gemaakt? gr gr![]()
Wel op tijd verkopen natuurlijkquote:Op woensdag 10 december 2014 13:49 schreef rolls-reus het volgende:
[..]
Dat leek me ook een goed idee met Pogba
Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
Vorige week? Verlies op geleden?quote:Op woensdag 10 december 2014 13:49 schreef rolls-reus het volgende:
[..]
Dat leek me ook een goed idee met Pogba
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Stop is met deze homo erotische posts DS2.quote:Op woensdag 10 december 2014 13:49 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ik sla op mijn dijen van het lachen. /Bittere_Ernst
Niemand wil dit weten.![]()
Even wat Ronaldo's inslaan, hij is nu ST ipv LW dus hij zal wel meer waard zijn. gr grquote:Op woensdag 10 december 2014 13:49 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Nee. Doe nog eens. Ik kan niet stoppen met lachen. gr gr![]()
Money talks @ EA, want qua prestaties slaat dit natuurlijk echt nergens op
Maarja what else is newDit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
Ik snap niet dat Ronaldo er wel een krijgt en Messi niet.quote:Op woensdag 10 december 2014 13:51 schreef Timmy_Turner het volgende:
Money talks @ EA, want qua prestaties slaat dit natuurlijk echt nergens op
Maarja what else is new
Maar ik ben dan ook wel een beetje Messi fanboy![]()
![]()
Omdat Messi er 2 weken geleden nog een heeft gehadquote:Op woensdag 10 december 2014 13:52 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Ik snap niet dat Ronaldo er wel een krijgt en Messi niet.
Maar ik ben dan ook wel een beetje Messi fanboy
Elke dag![]()
Oh okequote:Op woensdag 10 december 2014 13:53 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Omdat Messi er 2 weken geleden nog een heeft gehad![]()
![]()
Toen die if kwam jaquote:Op woensdag 10 december 2014 13:49 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Vorige week? Verlies op geleden?wilde ze in het weekend verkopen maar toen kwam zwarte vrijdag opeens
![]()
![]()
Nou, ik kijk in de verte maar zie nog geen zwarte vrijdagquote:Op woensdag 10 december 2014 13:54 schreef rolls-reus het volgende:
[..]
Toen die if kwam jawilde ze in het weekend verkopen maar toen kwam zwarte vrijdag opeens
NAC Breda
Rèsbaarge
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |