abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_6575063
Pabodiploma, wat kun je daar allemaal mee?

Ik werk op een basisschool,
maar ben niet van plan altijd op een basisschool te blijven werken.

Welke mogelijkheden zijn er nog meer met een Pabodiploma?

vrijdag 1 november 2002 @ 19:05:58 #2
22259 Fogerty
slapende account
pi_6575089
Pabo is HBO toch? Dan kun je gewoon solliciteren op alle functies waarvoor ze een (niet-gespecificeerde) HBO-opleiding vragen.

Ik denk dat ik ook best wel wat Pabo-ers doorstromen naar Pedagogiek ofzo op de universiteit. Denk ik.

Hieperdepiep hoera!
pi_6575122
quote:
Op vrijdag 1 november 2002 19:05 schreef Fogerty het volgende:
Pabo is HBO toch? Dan kun je gewoon solliciteren op alle functies waarvoor ze een (niet-gespecificeerde) HBO-opleiding vragen.

Ik denk dat ik ook best wel wat Pabo-ers doorstromen naar Pedagogiek ofzo op de universiteit. Denk ik.

Ja daar heb je gelijk in.
Maar ik ben niet van plan om verder te gaan studeren
pi_6575148
Redelijk veel beroepen in de zorgverlening... maatschappelijk werk, kinderdagopvang, begeleiding verstandelijk gehandicapten enz.

Je kunt ook bij onderwijsinstanties gaan werken waar ze dingen voor het onderwijs ontwikkelen.

Er is best veel mogelijk.

vrijdag 1 november 2002 @ 19:11:40 #5
18330 J.P.Montoya
Everyday the devil at me
pi_6575191
middelbare school of hoger??...daar kan tegenwoordig iedereen gaan lesgeven..en jij hebt dan zelfs nog pabo
Mijn Psychiater zegt dat ik schizofreen ben, Wij denken van niet
pi_6575216
Hmmz...voor middelbaar onderwijs heb je d8 ik meer nodig dan alleen een pabo diploma. Je kan wel les gaan geven aan onderwijsassistente...wij krijgen nu ook les van ervare mensen uit het basisonderwijs
.
  vrijdag 1 november 2002 @ 21:24:08 #7
8502 BAZZA
Was de dader een Marokkaan?
pi_6577811
Misschien in het management bij een bedrijf ?
met (mini)mensen werken kun je al en je hebt vast engelen geduld
"Arabs: apart from oil - which was discovered, is produced and is paid for by the West - what do they contribute?" "Can you think of anything? Anything really useful?... No, nor can I..."
  vrijdag 1 november 2002 @ 21:49:33 #8
14837 Metamorphozis
Voor de duidelijkheid
pi_6578272
quote:
Op vrijdag 1 november 2002 19:04 schreef Petracev het volgende:
Welke mogelijkheden zijn er nog meer met een Pabodiploma?
Was misschien handig om dat voor dat je aan je opleiding begon te onderzoeken?
[url=http://edrumpicsite.flappie.nl]http://edrumpicsite.flappie.nl[/url] Voor foto's + commentaar van/over electronische drumstellen!
pi_6578328
werken op de wallen
  zondag 3 november 2002 @ 18:25:42 #10
26417 Dovenwereld
Ingenieur Informatica
pi_6603203
Je leven draait in onderwijssfeer ?

Als je geen zin met omscholing heb dan moet je voor rest van je leven leraar blijven....... jaren .. dus..

ze schreeuwen altijd over tekort van de leraar

pi_6616376
quote:
Op vrijdag 1 november 2002 19:11 schreef J.P.Montoya het volgende:
middelbare school of hoger??...daar kan tegenwoordig iedereen gaan lesgeven..en jij hebt dan zelfs nog pabo
Right, droom jij maar lekker verder hoor.
Als je in de bovenbouw middelbare school les wilt geven moet je gestudeerd hebben en in de onderbouw weet ik niet zeker maar moet je toch zeker een 2e graads bevoegdheid voor een bepaald vak hebben. Hoe je dat rijmt met pabo weet ik niet precies?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')