abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 9 december 2014 @ 23:06:04 #1
381233 BesottedOrb
Per Undas Adversas
pi_147439190
Hai,

Ik heb net op internet gelezen over het zogenaamde 'bach bloesem'. Dit zijn (volgens mij) planten extracten die bijvoorbeeld kan helpen om negatieve gedachten in positieve gedachten om te zetten.
Dit spul is onder andere te koop bij de Etos en De Tuinen, heeft iemand ervaring met dit spul? Ik zou het graag nemen om wat overzichtelijker en rustiger in mijn hoofd te worden.

Hier nog een site met wat informatie; http://www.bachrescue.nl/bach-bloesem/
I gotta hold on to my angst. I preserve it because I need it. It keeps me sharp, on the edge, where I gotta be.
pi_147439240
Kwakzalverij...
Professioneel gifmenger.
  dinsdag 9 december 2014 @ 23:07:59 #3
381233 BesottedOrb
Per Undas Adversas
pi_147439269
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 december 2014 23:07 schreef Buurpoes het volgende:
Kwakzalverij...
Ja? Heb je er ervaring mee?

Ik zit eraan te denken om het gewoon te proberen, een flesje is ¤11,-.
I gotta hold on to my angst. I preserve it because I need it. It keeps me sharp, on the edge, where I gotta be.
pi_147440848
Man man man, dit meen je toch niet serieus he :') ?
I just had to get that stress off my chest like breast reduction.
pi_147448287
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 december 2014 23:06 schreef BesottedOrb het volgende:
Hai,

Ik heb net op internet gelezen over het zogenaamde 'bach bloesem'. Dit zijn (volgens mij) planten extracten die bijvoorbeeld kan helpen om negatieve gedachten in positieve gedachten om te zetten.
Dit spul is onder andere te koop bij de Etos en De Tuinen, heeft iemand ervaring met dit spul? Ik zou het graag nemen om wat overzichtelijker en rustiger in mijn hoofd te worden.

Moet je Sint Janskruid eens proberen. Verkopen ze ook bij de Etos. Grijze pot met paars dekseltje. Niet duur en uit mijn ervaring, en ook van een maat van mij, zeer effectief.

Je laat dingen die je dwars zitten veel makkelijker los en je stemming wordt er behoorlijk wat beter door. Inwerktijd is wel ongeveer 1-2 weken.
pi_147452118
Elf eurovoor een potje onkruid. Laat je toch geen oor aannaaien.

En Sint Janskruid beinvloedt de werking van je lever, dus als je verder nog medicijnen gebruikt, moet je dat even in de apotheek overleggen of je dat veilig kunt gebruiken.

De beste vraag is natuurlijk waarom je zo 'druk in je hoofd' bent. En of je dat bij de kern kunt aanpakken, zodat de rust terugkomt. Daar heb je geen dure potjes kruiden/planten/bloemen voor nodig.
Professioneel gifmenger.
pi_147454173
Bach Bloesems zijn diverse tincturen waarbij allerlei verschillende problemen worden aangepakt. Dus niet elke Bach Bloesem doet hetzelfde. Ik heb het vroeger wel gebruikt en naar mijn idee baat bij gehad, maar dat kan ook het placebo effect zijn - je vindt een tinctuur bij je problem passen, gebruikt daar dus iets voor en bent je misschien wel veel bewuster van dat probleem waardoor je er anders mee omgaat.

Bach Rescue is geloof ik o.b.v. valeriaan wat een natuurlijk kalmeringsmiddel is, die wordt dan ook vooral in stress situaties toegepast.
Once in a while, I just wanna dance and feel good
pi_147456406
quote:
0s.gif Op woensdag 10 december 2014 13:58 schreef Buurpoes het volgende:
De beste vraag is natuurlijk waarom je zo 'druk in je hoofd' bent. En of je dat bij de kern kunt aanpakken, zodat de rust terugkomt. Daar heb je geen dure potjes kruiden/planten/bloemen voor nodig.
Bij mij was het ook ter ondersteuning van mijn psychologische behandeling. (wer door mijn psycholoog aangeraden) Het is inderdaad belangrijk om eerst de kern aan te willen pakken voordat je naar deze hulpmiddelen grijpt.
pi_147456909
Gewoon rozenthee kopen, ca. E3,- voor 100g :)

50 pakjes zoiets
pi_147459467
Ze hebben bach-bloesem ook op dieren gestreste dieren getest. En die werden rustiger! Kortom, het zit niet tussen je oren.
pi_147462293
quote:
0s.gif Op woensdag 10 december 2014 18:06 schreef Satijn het volgende:
Ze hebben bach-bloesem ook op dieren gestreste dieren getest. En die werden rustiger! Kortom, het zit niet tussen je oren.
Die conclusie kun je pas trekken als vergelijkbare dieren van placebo niet rustiger werden. En als dat dubbelblind en gerandomiseerd is uitgevoerd.
Professioneel gifmenger.
  woensdag 10 december 2014 @ 22:04:50 #12
381233 BesottedOrb
Per Undas Adversas
pi_147468255
quote:
0s.gif Op woensdag 10 december 2014 16:16 schreef Molleman het volgende:

[..]

Bij mij was het ook ter ondersteuning van mijn psychologische behandeling. (wer door mijn psycholoog aangeraden) Het is inderdaad belangrijk om eerst de kern aan te willen pakken voordat je naar deze hulpmiddelen grijpt.
Ik heb ADD en slik geen medicijnen hiertegen.
  woensdag 17 december 2014 @ 23:54:05 #13
437551 Sneeuw-Leeuw
Liefde voor Jezus
pi_147692752
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 december 2014 23:06 schreef BesottedOrb het volgende:
Hai,

Neem een cursus mindfulness of zoek voor gratis mindfulness boekjes op het internet.
Liefde voor God
pi_147692862
Ik heb de Bach Rescue spray vaak gebruikt. Helpt wel, maar kan ook placebo effect zijn ;) Hoewel... ik had een keer de druppels gebruikt en iets te vaak dus ik werd te relaxed en viel steeds in slaap :')
pi_147693875
quote:
1s.gif Op woensdag 10 december 2014 19:45 schreef Buurpoes het volgende:

[..]

Die conclusie kun je pas trekken als vergelijkbare dieren van placebo niet rustiger werden. En als dat dubbelblind en gerandomiseerd is uitgevoerd.
En dat is ook zo. We hebben een hond gehad met epilepsie en dit spul hielp echt als natuurlijk kalmeringsmiddel. Aangeraden door de neuroloog die dit op basis van experimenten aanraadde.
pi_147697119
quote:
0s.gif Op woensdag 10 december 2014 22:04 schreef BesottedOrb het volgende:

[..]

Ik heb ADD en slik geen medicijnen hiertegen.
:')

Misschien gewoon een SSRI aan je dokter vragen i.p.v. je geld weg te gooien met dit soort onzin.
pi_147697754
Als je het bij Etos kan kopen stelt het vast niet veel voor. De enige planten die echt effect hebben zijn namelijk illegaal.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')