Ja? Heb je er ervaring mee?quote:
Moet je Sint Janskruid eens proberen. Verkopen ze ook bij de Etos. Grijze pot met paars dekseltje. Niet duur en uit mijn ervaring, en ook van een maat van mij, zeer effectief.quote:Op dinsdag 9 december 2014 23:06 schreef BesottedOrb het volgende:
Hai,
Ik heb net op internet gelezen over het zogenaamde 'bach bloesem'. Dit zijn (volgens mij) planten extracten die bijvoorbeeld kan helpen om negatieve gedachten in positieve gedachten om te zetten.
Dit spul is onder andere te koop bij de Etos en De Tuinen, heeft iemand ervaring met dit spul? Ik zou het graag nemen om wat overzichtelijker en rustiger in mijn hoofd te worden.
Hier nog een site met wat informatie; http://www.bachrescue.nl/bach-bloesem/
Bij mij was het ook ter ondersteuning van mijn psychologische behandeling. (wer door mijn psycholoog aangeraden) Het is inderdaad belangrijk om eerst de kern aan te willen pakken voordat je naar deze hulpmiddelen grijpt.quote:Op woensdag 10 december 2014 13:58 schreef Buurpoes het volgende:
De beste vraag is natuurlijk waarom je zo 'druk in je hoofd' bent. En of je dat bij de kern kunt aanpakken, zodat de rust terugkomt. Daar heb je geen dure potjes kruiden/planten/bloemen voor nodig.
Die conclusie kun je pas trekken als vergelijkbare dieren van placebo niet rustiger werden. En als dat dubbelblind en gerandomiseerd is uitgevoerd.quote:Op woensdag 10 december 2014 18:06 schreef Satijn het volgende:
Ze hebben bach-bloesem ook op dieren gestreste dieren getest. En die werden rustiger! Kortom, het zit niet tussen je oren.
Ik heb ADD en slik geen medicijnen hiertegen.quote:Op woensdag 10 december 2014 16:16 schreef Molleman het volgende:
[..]
Bij mij was het ook ter ondersteuning van mijn psychologische behandeling. (wer door mijn psycholoog aangeraden) Het is inderdaad belangrijk om eerst de kern aan te willen pakken voordat je naar deze hulpmiddelen grijpt.
Neem een cursus mindfulness of zoek voor gratis mindfulness boekjes op het internet.quote:Op dinsdag 9 december 2014 23:06 schreef BesottedOrb het volgende:
Hai,
Ik heb net op internet gelezen over het zogenaamde 'bach bloesem'. Dit zijn (volgens mij) planten extracten die bijvoorbeeld kan helpen om negatieve gedachten in positieve gedachten om te zetten.
Dit spul is onder andere te koop bij de Etos en De Tuinen, heeft iemand ervaring met dit spul? Ik zou het graag nemen om wat overzichtelijker en rustiger in mijn hoofd te worden.
Hier nog een site met wat informatie; http://www.bachrescue.nl/bach-bloesem/
En dat is ook zo. We hebben een hond gehad met epilepsie en dit spul hielp echt als natuurlijk kalmeringsmiddel. Aangeraden door de neuroloog die dit op basis van experimenten aanraadde.quote:Op woensdag 10 december 2014 19:45 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Die conclusie kun je pas trekken als vergelijkbare dieren van placebo niet rustiger werden. En als dat dubbelblind en gerandomiseerd is uitgevoerd.
quote:Op woensdag 10 december 2014 22:04 schreef BesottedOrb het volgende:
[..]
Ik heb ADD en slik geen medicijnen hiertegen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |