Zoveel slechter kan het niet.quote:Op dinsdag 9 december 2014 22:21 schreef deadprez het volgende:
als ut aan de hooge heren ligt kunne we straks in de goot wachte tot we kapot gaan oprutte!!
PVDA doet er leuk aan mee met Rutte. Mensen willen er gewoon niets meer aan uitgeven.quote:Op dinsdag 9 december 2014 22:21 schreef deadprez het volgende:
als ut aan de hooge heren ligt kunne we straks in de goot wachte tot we kapot gaan oprutte!!
Ja daarom zit jij nu op FOK! je laatste secondes te verdoen zeker.quote:Op dinsdag 9 december 2014 22:23 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
Mijn advies is geniet van wat je nu hebt, en leef in het nu. Kijk niet naar over x-aanta jaren, kijk naar wat je nu hebt en leef je leven alsof elke seconde je laatste is.
allemaal pluche volk wat daar zit allemaal hetzelfdequote:Op dinsdag 9 december 2014 22:25 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
[..]
PVDA doet er leuk aan mee met Rutte. Mensen willen er gewoon niets meer aan uitgeven.
Nee Meloewa.quote:
Wat ik met mijn laatste secondes doe is mijn recht. Wat jij met de jouwe doet dat van jou. Als ik nu doodval is het zonder tranen.quote:Op dinsdag 9 december 2014 22:25 schreef Karig_Hutje het volgende:
[..]
Ja daarom zit jij nu op FOK! je laatste secondes te verdoen zeker.
Maar wel miljoenen vrij maken voor een stel gelukszoekers uit Syriëquote:Op dinsdag 9 december 2014 22:25 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
[..]
PVDA doet er leuk aan mee met Rutte. Mensen willen er gewoon niets meer aan uitgeven.
Waarom moet je ouder wordenquote:Op dinsdag 9 december 2014 22:23 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
Tja het ziet er allemaal heel oneerbiedig uit, maar om eerlijk te zijn. Hoe ellendig het voor ons ook uitziet je krijgt er dan toch niets meer van mee, het enige vervelende is dat je een heup breekt in de avond nog een nacht op de grond ligt en ze je wel vinden een avond later, je ligt daar dan met pijn.
Mijn advies is geniet van wat je nu hebt, en leef in het nu. Kijk niet naar over x-aanta jaren, kijk naar wat je nu hebt en leef je leven alsof elke seconde je laatste is.
Waarom? Dat werkt nu eenmaal zo, maar leeftijd maakt niet uit. Was je ergens geboren waar het niet te vertoeven is, was je met 4 misschien al flink genaaid. Je kan hier tenminste goed opgroeien en oud worden, in arme landen worden de meeste niet eens zo oud.quote:Op dinsdag 9 december 2014 22:26 schreef xSomesz het volgende:
[..]
Waarom moet je ouder worden. Ik word liever 60 en blijf dan altijd jong en vitaal. (60 jaar lang leven als een 20-ger qua innerlijk en uiterlijk blijven steken op die leeftijd)
En ga gwn kapot met de 60 als een ''jong'' persoon.
Oh wacht ik ben geen robot :$
Je doet een maatschappelijke stage via het voortgezet onderwijs? Want je praat als een 13 jarigequote:Op dinsdag 9 december 2014 22:26 schreef xSomesz het volgende:
[..]
Waarom moet je ouder worden. Ik word liever 60 en blijf dan altijd jong en vitaal. (60 jaar lang leven als een 20-ger qua innerlijk en uiterlijk blijven steken op die leeftijd)
En ga gwn kapot met de 60 als een ''jong'' persoon.
Oh wacht ik ben geen robot :$
Kan je wel zo doen, maar die mensen hebben wel gelijk.quote:Op dinsdag 9 december 2014 22:21 schreef deadprez het volgende:
Welke mensen?quote:Op dinsdag 9 december 2014 22:36 schreef eend112 het volgende:
[..]
Kan je wel zo doen, maar die mensen hebben wel gelijk.
Iedereen die zegt dat ouderen steeds meer worden verwaarloosd.quote:
Maar er meer voor betalen willen ze ook niet.quote:Op dinsdag 9 december 2014 22:40 schreef eend112 het volgende:
[..]
Iedereen die zegt dat ouderen steeds meer worden verwaarloosd.
Je ouders niet opnemen in je eigen huis wanneer ze oud en verlept zijnquote:Op dinsdag 9 december 2014 22:40 schreef eend112 het volgende:
[..]
Iedereen die zegt dat ouderen steeds meer worden verwaarloosd.
Geert zal het beter maken.quote:Op dinsdag 9 december 2014 22:47 schreef ebke het volgende:
Jep, thats life in Nederland. Lekker in je eigen broek vol stront, zitten wachten totdat de verpleegster een keer komt. Een halve dag later..
En uiteraard een hele set pillen innemen iedere dag tegen de hoge bloeddruk, zodat je nog een aantal jaren extra leeft, heel nuttig.. Is helemaal niemand blij mee, behalve de medicijnindustrie.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |