SPOILER: Memleketler!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh,quote:Op dinsdag 9 december 2014 22:05 schreef Che_ het volgende:
@sylvesterr was jij al volwassen toen je werd geboren
Ja, jij niet dan?quote:Op dinsdag 9 december 2014 22:05 schreef Che_ het volgende:
Hij werd zo geboren:quote:Op dinsdag 9 december 2014 22:05 schreef Che_ het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."
De stropdas heb ik wel meteen weggedaan.quote:Op dinsdag 9 december 2014 22:05 schreef Crip het volgende:
[..]
Hhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh,
Hij doet alsof hij met een stropdas eruit is gekomen tho.
Het kan misschien waar zijnquote:Op dinsdag 9 december 2014 22:05 schreef Crip het volgende:
[..]
Hhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh,
Hij doet alsof hij met een stropdas eruit is gekomen tho.
Hij kreeg een fakeborst als baby waar nespresso uit kwam :cquote:Op dinsdag 9 december 2014 22:05 schreef Che_ het volgende:
*proest*quote:Op dinsdag 9 december 2014 22:07 schreef Che_ het volgende:
[..]
Het kan misschien waar zijn![]()
Hij maakte toen al die adultjokes
Is al 10 jaar oud hehehe. Toen was jij 4 ofzoquote:Op dinsdag 9 december 2014 22:04 schreef Crip het volgende:
HHHHHHHHHHHH, Tering Che, wist niet eens 's wat het was en ik ben de jongste hier.
Warm, erg warm.quote:Op dinsdag 9 december 2014 22:07 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Hij kreeg een fakeborst als baby waar nespresso uit kwam :c
Mag ook niet bij onsquote:Op dinsdag 9 december 2014 22:09 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Ik zal nooit zo een luxe kist krijgen.
Stilllllllllllllll, huehueheuheueh.quote:Op dinsdag 9 december 2014 22:09 schreef Che_ het volgende:
[..]
Is al 10 jaar oud hehehe. Toen was jij 4 ofzo
---quote:Op dinsdag 9 december 2014 22:09 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Ik zal nooit zo een luxe kist krijgen.
Hi Hater:quote:Op dinsdag 9 december 2014 22:11 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
jij mag niet praten met je kerstboom.
Dit was zijn eerste jokequote:Op dinsdag 9 december 2014 22:07 schreef Che_ het volgende:
[..]
Het kan misschien waar zijn![]()
Hij maakte toen al die adultjokes
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |