SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: de gamertagsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De 5 geboden van dit topic:
1. Gij zult niet maveren;
2. Gij zult Viola aanbidden;
3. Gij zult niet het blik met mongolen openen;
4. Gij zult zeker niet geband worden voordat 2Happy4U U waarschuwt;
5. Gij zult WEFUT.com gebruiken voor squadbuilden;
De FUT SC speltips/regels.
Speltip 1: Post foto's van chicks.
Speltip 2: Niet wedden op Italiaanse clubs in Europa.
etc etc
Op dinsdag 26 augustus 2014 23:13 schreef Toefjes het volgende:
Iedere kerel heeft wel eens gekeken tot hoever hij kwam bij zichzelf.![]()
Hallo wil je een vuist ofzoAlex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''![]()
quote:hoi Rijstje hoe is het met jou vandaag ?
Goed geslapen?Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Dan weet je helemaal zeker dat het uit de klauwen gaat lopenquote:Op dinsdag 9 december 2014 15:41 schreef PrideoftheSouth het volgende:
Ik had het idee dat het hier eerder vandaag best gezellig wasDit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
Stilte voor de storm.quote:Op dinsdag 9 december 2014 15:41 schreef PrideoftheSouth het volgende:
Ik had het idee dat het hier eerder vandaag best gezellig wasOp dinsdag 26 augustus 2014 23:13 schreef Toefjes het volgende:
Iedere kerel heeft wel eens gekeken tot hoever hij kwam bij zichzelf.![]()
lekker om 5 uur opgestaan en nu onderweg naar huis. Heb k-dorstquote:Op dinsdag 9 december 2014 15:41 schreef FCsuarez het volgende:
[..]hoi Rijstje hoe is het met jou vandaag ?
Goed geslapen?![]()
quote:Op dinsdag 9 december 2014 15:42 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Dan weet je helemaal zeker dat het uit de klauwen gaat lopenWasn't me, deze keerquote:
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
quote:De FUT SC speltips/regels.
Speltip 1: Post foto's van chicks.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Nou lekker wat gaan drinken, koekje er bij, misschien word je er gezelliger van.quote:Op dinsdag 9 december 2014 15:42 schreef Rijst het volgende:
[..]
lekker om 5 uur opgestaan en nu onderweg naar huis. Heb k-dorstPak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
quote:Op dinsdag 9 december 2014 15:43 schreef dolf1010 het volgende:
[..]Toch iemand die het heeft gelezen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Godverseteringtyfesgraftakkebende...ik mis net een Club Leon away kit voor 250 coins BIN![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Kan jij je herinneren hoe dat Economie & Strategie tentamen was destijdsquote:Op dinsdag 9 december 2014 15:42 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Dan weet je helemaal zeker dat het uit de klauwen gaat lopen? Stof is niet zo bizar moeilijk.
Hala Madrid !
Champions League : 1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002,2014 10x
Op woensdag 21 maart 2012 18:51 schreef Toefjes het volgende:
Ja, als je me nog 1 keer pedo noemt, dan nemen we afscheid van je :)![]()
Het zit je dwars he die kitquote:Op dinsdag 9 december 2014 15:47 schreef PrideoftheSouth het volgende:
Godverseteringtyfesgraftakkebende...ik mis net een Club Leon away kit voor 250 coins BIN![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
heb je 3 miljoen kan je geen 8K voor een kitje missen
![]()
Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Dat is als een Willems missen voor 200.quote:Op dinsdag 9 december 2014 15:47 schreef PrideoftheSouth het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik doe BE, dat vak heb ik nooit gehadquote:Op dinsdag 9 december 2014 15:48 schreef BDIL het volgende:
[..]
Kan jij je herinneren hoe dat Economie & Strategie tentamen was destijds? Stof is niet zo bizar moeilijk.
Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
Vrekkig als ik ben vertik ik het gewoon. Principekwesties dit datquote:Op dinsdag 9 december 2014 15:48 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
Het zit je dwars he die kitheb je 3 miljoen kan je geen 8K voor een kitje missen
![]()
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Dat zet het wel ff in een perspectief zegquote:Op dinsdag 9 december 2014 15:48 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Dat is als een Willems missen voor 200.![]()
Principekwestie met een vleugje autismequote:Op dinsdag 9 december 2014 15:49 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Vrekkig als ik ben vertik ik het gewoon. Principekwesties dit dat![]()
quote:Op dinsdag 9 december 2014 15:50 schreef Kiid het volgende:
[..]
Dat zet het wel ff in een perspectief zeg![]()
Ik snap wat DS2 bedoelt, want die is ongeveer even duur. Maar Willems mis je niet. Ja oke, als kiespijn.NAC Breda
Rèsbaarge
Forum Opties Forumhop: Hop naar: