Ik ben er vanuit gegaan dat elk verstandig mens zijn chocoladekoekjes onder de verwarming zet wanneer de verwarming niet aangezet is.quote:Op dinsdag 9 december 2014 15:10 schreef GGMM het volgende:
Ik zou je chocoladekoekjes niet onder de verwarming bewaren, dan smelten ze.
Dan moet je ze constant verplaatsen wanneer je de verwarming aanzet. Dat lijkt me nou niet bepaald de meest ideale plek. Erg onhandig.quote:Op dinsdag 9 december 2014 15:15 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik ben er vanuit gegaan dat elk verstandig mens zijn chocoladekoekjes onder de verwarming zet wanneer de verwarming niet aangezet is.
quote:Op dinsdag 9 december 2014 16:45 schreef hafcfan het volgende:
Hadden ze beter Juventus-Atleti uit kunnen zenden.
Sport1 zal die wel hebben. Alhoewel de Gids op sport1.nl een beetje debiel is. Ze zenden Arsenal dubbel uit.quote:Op dinsdag 9 december 2014 16:45 schreef hafcfan het volgende:
2 anti voetbal teams nee dankjequote:Op dinsdag 9 december 2014 16:45 schreef hafcfan het volgende:
Ik kijk toch altijd via Italiaanse zender dus dat maakt mij niet veel uitquote:Op dinsdag 9 december 2014 16:48 schreef Sked het volgende:
[..]
Sport1 zal die wel hebben. Alhoewel de Gids op sport1.nl een beetje debiel is. Ze zenden Arsenal dubbel uit.
Kloptquote:
Dat is nog wel een legitieme reden, maar vroeger pakten ze gewoon de pot die de hoogste kijkcijfers zou opleveren. Er was een tijd dat Atletico - Olympiakos nooit uitgezonden zou worden.quote:Op dinsdag 9 december 2014 16:50 schreef Brammess het volgende:
[..]
Klopt
In alle serieusheid, ze zenden Liverpool Basel uit omdat daar allebei de teams nog kans hebben om door te gaan en het zal waarschijnlijk de meest spannende van de 8 worden
Liverpool-Basel is een veel toffere wedstrijd joh.quote:Op dinsdag 9 december 2014 16:45 schreef hafcfan het volgende:
Goede, objectieve post. Staat ook veel meer op het spel in dat duel.quote:Op dinsdag 9 december 2014 16:45 schreef hafcfan het volgende:
En wat nog mooier is komende zondag:quote:Op dinsdag 9 december 2014 15:05 schreef Ajacied422 het volgende:
D'rop of d'ronder is het vandaag voor de heren van Brendan Rodgers. Een, zo mag je stellen, kwakkelend Liverpool speelt vandaag haar laatste groepswedstrijd tegen het Zwitserse FC Basel. Om 20:45 trappen we af op Anfield Road. Koffie erbij, chocoladekoekjes onder de verwarming vandaan. het kan losgaan.
20:45 Liverpool v Basel
NPO3
Dat word de lamme tegen de blindequote:Op dinsdag 9 december 2014 17:45 schreef Iwanius het volgende:
[..]
En wat nog mooier is komende zondag:
[ afbeelding ]
*wordtquote:Op dinsdag 9 december 2014 17:46 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat word de lamme tegen de blinde
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |