De wens is de vader van de gedachte beste Jan. Je bent duidelijk niet goed op de hoogtequote:Op maandag 15 december 2014 17:16 schreef JanKorteachternaam het volgende:
[..]
Vervelend hé dat Isabella geen millimeter succes heeft buiten de loods
Wat een stel zielepoten. Die zaadcontainer is nog net zo lelijk als in die loods.quote:Op dinsdag 16 december 2014 01:24 schreef IsitHeaven het volgende:
En hier ook maar evenreunie van een aantal ex-utopianen.
[ afbeelding ]
En die dikke, met die alien-jasquote:Op dinsdag 16 december 2014 01:58 schreef JanKorteachternaam het volgende:
[..]
Wat een stel zielepoten. Die zaadcontainer is nog net zo lelijk als in die loods.
Ik mis Aike op de foto.
Oh leuk, het glazen huis staat hier vaak toch al aanquote:Op dinsdag 16 december 2014 14:21 schreef Zeyina het volgende:
[ afbeelding ]
https://www.facebook.com/otto.sopacua
Daar staan ze weer.quote:Op dinsdag 23 december 2014 10:44 schreef Gert het volgende:
Reünie oud-inwoners:
[ afbeelding ]
De foto staat in De Telegraaf, bij de volgende aankondiging: Vanaf vandaag te lezen in WEEKBLAD PRIVÉ: de reünie van oud-inwoners PAUL, RIENK, HAKIM, BILLY, RUUD, EMIL en ISABELLA van Utopia.
Van Eersten.. maar ik mis Lindyquote:Op dinsdag 23 december 2014 10:44 schreef Gert het volgende:
Reünie oud-inwoners:
[ afbeelding ]
De foto staat in De Telegraaf, bij de volgende aankondiging: Vanaf vandaag te lezen in WEEKBLAD PRIVÉ: de reünie van oud-inwoners PAUL, RIENK, HAKIM, BILLY, RUUD, EMIL en ISABELLA van Utopia.
het was gewoon scriptedquote:Op dinsdag 23 december 2014 10:44 schreef Gert het volgende:
Reünie oud-inwoners:
[ afbeelding ]
Hij heeft wel gelijk. Niets ten nadele van dat meisje maar het is gewoon zo dat enkel fatsoenlijk kunnen zingen bijlange na niet genoeg is om daarvan te leven, er zijn minstens tienduizenden mensen in Nederland die fatsoenlijk kunnen zingen. Ze heeft eventjes wat momentum gehad dankzij het programma en zo gauw dat verdwijnt valt of staat een verdere carrière met wat je kan, dat is momenteel onvoldoende. Ik riep dat maanden geleden al, alleen als zij in een korte tijd heel erg veel zou bijleren dan zou ze een carrière kunnen krijgen in de muziek, anders moet ze weer bij 0 beginnen. Dat maakt verder niet uit. Gewoon lekker doorgaan, als je serieus bent bij een leuk amateurbandje gaan zingen, zangles volgen en zo en dan zie je wel wat het wordt.quote:Op donderdag 11 december 2014 10:09 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Ow zelfs hier wil je nog een discussie voeren, volgens mij geil je daarop.
Vet, met zijn allen bij Isabella.quote:
En een hoofdletter als we toch gaan verbeteren.quote:Op zaterdag 13 december 2014 16:42 schreef Jian het volgende:
[..]
Plaatje stond in de cos, dumb fuck, dus waarom al die moeite![]()
en boeddha is met dubbel "d"
Hoe staat t eigenlijk met dr zangcarriere?quote:Op maandag 15 december 2014 18:17 schreef IsitHeaven het volgende:
[..]
De wens is de vader van de gedachte beste Jan. Je bent duidelijk niet goed op de hoogte
Geen idee. Ik heb daarna niks meer gehoord over optredens.quote:Op donderdag 8 januari 2015 18:46 schreef marsan het volgende:
[..]
Hoe staat t eigenlijk met dr zangcarriere?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |