abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_147474970
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 december 2014 16:31 schreef Urb het volgende:
Isa te gast bij trafficradio. Nu live mee te luisteren http://www.trafficradio.n(...)n-traffic-radio-live
Als Isa nu al bij tweederangs radiostations langs moet, dan gaat het snel bergafwaarts met haar "succes". Isa is niets en het wordt niets. Kan leuk zingen op een bruiloft, moet ze ook zeker doen.

Dat Facebook-bericht is ook een en al vaagheid. Typisch Isabella. Die zien we hopelijk nooit meer terug.
pi_147475274
quote:
0s.gif Op donderdag 11 december 2014 08:32 schreef JanKorteachternaam het volgende:

[..]

Als Isa nu al bij tweederangs radiostations langs moet, dan gaat het snel bergafwaarts met haar "succes". Isa is niets en het wordt niets. Kan leuk zingen op een bruiloft, moet ze ook zeker doen.

Dat Facebook-bericht is ook een en al vaagheid. Typisch Isabella. Die zien we hopelijk nooit meer terug.
Jahaaaa :O jeez heb je nog wat leuks te melden
  donderdag 11 december 2014 @ 09:14:47 #53
241662 Jian
Well, well, well
pi_147475568
Na Rienk's vorige tweet naar Isabella "zijn schat" is er nu weer een nieuw tweet van zijn hand, waarin hij nog eens ondubbelzinnig zijn gevoelens voor Isabella uit;

De 2 "tortelduifjes" hebben onlangs gezamenlijk een paar dagen doorgebracht in het appartement van Isabella en dat is ze zo te lezen goed bekomen, als de muren daar eens oren en ogen zouden hebben, nou... ;) Maar goed ik hoef u verder natuurlijk niets uit te leggen ..... "stoer & sexy" O+

pi_147475706
quote:
14s.gif Op donderdag 11 december 2014 09:14 schreef Jian het volgende:
Na Rienk's vorige tweet naar Isabella "zijn schat" is er nu weer een nieuw tweet van zijn hand, waarin hij nog eens ondubbelzinnig zijn gevoelens voor Isabella uit;

[ afbeelding ]

De 2 "tortelduifjes" hebben onlangs gezamenlijk een paar dagen doorgebracht in het appartement van Isabella en dat is ze zo te lezen goed bekomen, als de muren daar eens oren en ogen zouden hebben, nou... ;) Maar goed ik hoef u verder natuurlijk niets uit te leggen ..... "stoer & sexy" O+

Uitgewoond door die kutzwerver. En dan zijn er Isa-schuimpjes die vinden dat ik vervelende dingen over haar zeg, maar ze doet het toch echt zelf.
pi_147476566
quote:
0s.gif Op donderdag 11 december 2014 09:23 schreef JanKorteachternaam het volgende:

[..]

Uitgewoond door die kutzwerver. En dan zijn er Isa-schuimpjes die vinden dat ik vervelende dingen over haar zeg, maar ze doet het toch echt zelf.
Ow zelfs hier wil je nog een discussie voeren, volgens mij geil je daarop.
pi_147484851
Rienk is gestart met een blog

http://rienk222.wordpress.com/gelijkheid/
----------------------------
Indeling Slaapplaatsen (Wie slaapt waar in Utopia)
pi_147487841
quote:
99s.gif Op donderdag 11 december 2014 15:46 schreef Zeyina het volgende:

Wat een idioot. Bij GroenLinks zullen ze hem met open armen ontvangen. Die man haalt de begrippen "gelijkheid" en "gelijkwaardigheid" door elkaar. Basisinkomen is leuk, maar dan moeten wel eerst de grenzen dicht, anders voorzien we straks de hele wereld van inkomen.

Onder het kopje "Waarheid" haalt hij de bijbel er bij. En onder "De Geest" staan pagina's wartaal.
pi_147490697
quote:
99s.gif Op donderdag 11 december 2014 15:46 schreef Zeyina het volgende:

Kinderlijk geschreven verhaaltje.
'Ik wil meer gratis geld', had hij t kort en bondig op kunnen schrijven.
"You know, boys, a nuclear reactor is a lot like a woman. You just have to read the manual and press the right buttons."
  zaterdag 13 december 2014 @ 15:11:18 #61
241662 Jian
Well, well, well
pi_147542646
En ja hoor, wie duikt ook nu weer op (rechtsonder) :)

Ik zei het al, dit is geen toeval meer, gewoon geneukt :Y

pi_147544118
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 december 2014 15:11 schreef Jian het volgende:

[ afbeelding ]
Mooi *; Haar oude liefde en haar nieuwe vlam maken van die pagina een fraaie eenheid
Before I die, I’m going to eat a bag of unpopped popcorn. That should make the cremation a little more interesting.
  zaterdag 13 december 2014 @ 16:37:31 #63
288693 sly-nl
they drew first blood!
pi_147544367
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 december 2014 15:11 schreef Jian het volgende:

[ afbeelding ]
"Ja, ik las het bij de kapper en heb het daar ingescand en toen upgeload naar tinypic enne, enne.. ik heb echt geen abonnement, ik sfeer het bij boedha "

Tuulijk Jian, ik geloof je. Maakt niet uit *;
love & heet
  zaterdag 13 december 2014 @ 16:42:20 #64
241662 Jian
Well, well, well
pi_147544460
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 december 2014 16:37 schreef sly-nl het volgende:

[..]

"Ja, ik las het bij de kapper en heb het daar ingescand en toen upgeload naar tinypic enne, enne.. ik heb echt geen abonnement, ik sfeer het bij boedha "
Plaatje stond in de cos, dumb fuck, dus waarom al die moeite :)
en boeddha is met dubbel "d"
  zaterdag 13 december 2014 @ 16:46:02 #65
288693 sly-nl
they drew first blood!
pi_147544535
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 december 2014 16:42 schreef Jian het volgende:

[..]

Plaatje stond in de cos, dumb fuck, dus waarom al die moeite :)
en boeddha is met dubbel "d"

Haha, stond niet in de cos, maar lag bij de kapper, ouwe happer.
love & heet
pi_147562675
Indeling Slaapplaatsen (Wie slaapt waar in Utopia)
pi_147563237
quote:
0s.gif Op woensdag 10 december 2014 18:31 schreef Raskolnikow het volgende:
Een berichtje van Isa's fb:

EEN HELE GOEDE MIDDAG!!! Oh wat is het heerlijk om in de bewoonde wereld te zijn!!!!!! Ik mis GIO Verschrikkelijk!!!!!
Ik ben inderdaad bij de dikke muis geweest. Ik moest bij de platenmaatschappij zijn en ben via Loosdrecht naar mijn ouderlijk huis gereden. De dikke muis ligt op deze route. Dit was 1 dag na mijn exit en had nog geen beelden gezien. Ookal had ik het wel dan nog hou ik liever de eer aan mijzelf! Inmiddels heb ik alles gezien en gelezen en heb ik een andere kijk gekregen. Maar onthou niets is wat het lijkt! Ik heb hiermee kunnen laten zien dat Lot al die tijd verkeerd zat! Want reken maar dat zij nu zit te balen! Ik hoop dat jullie mijn actie begrijpen en wees niet bang, want ook ik heb een mening gekregen, alleen is het soms verstandig deze voor je te houden. Hou je vrienden dichtbij maar je vijanden het meest dichtbij! Groetjes Isabella
Nog een berichtje naar aanleiding filmpje Vanessa
Je weet pas wat je mist als het er niet is.
pi_147564977
quote:
0s.gif Op zondag 14 december 2014 08:58 schreef PTLe het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Hahaha, prachtig!
  zondag 14 december 2014 @ 12:05:20 #70
424651 IsitHeaven
Or is it hell ?
pi_147565364
quote:

[..]

[ afbeelding ]
Grappig om te zien dat ze dezelfde emotionele schrijfstijl heeft als haar moeder. :)
Ze kan Lot en Vanessa beter in hun eigen vet laten gaarkoken, en de eer wederom aan zichzelf houden.
Dat ging haar tot nu toe prima af.
Doodzonde om ook maar één woord vuil te maken aan die twee gifkikkers. :r
pi_147597727
quote:

[..]

[ afbeelding ]
  maandag 15 december 2014 @ 13:00:19 #72
424651 IsitHeaven
Or is it hell ?
pi_147598711
quote:
0s.gif Op donderdag 11 december 2014 08:32 schreef JanKorteachternaam het volgende:

Je plaat blijft hangen.
quote:
0s.gif Op donderdag 11 december 2014 09:23 schreef JanKorteachternaam het volgende:
... En dan Nico beschuldigen van geneuzel _O-
pi_147604258
#UopiaNL Vandaag een reunie tussen @Ruudzwaan , Billy, @EmilSitoci , @smit_isabella , @RienkDeZwerver , Paul en Hakim elkaar.

nou wat gezellig joh
'' I am under no obligation to make sense to you.''
pi_147607253
quote:
1s.gif Op maandag 15 december 2014 13:00 schreef IsitHeaven het volgende:

[..]

Je plaat blijft hangen.

[..]

... En dan Nico beschuldigen van geneuzel _O-
Vervelend hé dat Isabella geen millimeter succes heeft buiten de loods :)
pi_147607268
quote:
0s.gif Op maandag 15 december 2014 15:51 schreef LLgetikt het volgende:
#UopiaNL Vandaag een reunie tussen @Ruudzwaan , Billy, @EmilSitoci , @smit_isabella , @RienkDeZwerver , Paul en Hakim elkaar.

nou wat gezellig joh
Ze kunnen bijna een Utopia-groep vormen. Alleen nog een producent zoeken.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')