Elzewieke was bijzonder geval. Alleen maar in de serie om Ruud weg te stemmen, en daarna er gelijk weer uit.quote:Op maandag 8 december 2014 22:01 schreef Punkman het volgende:
[..]
Alle friezen redden het daar ook geen 2 maanden.
Peter, Amanda, Elzewieke.
Pure discriminatie.![]()
Ik heb er eigenlijk niet op die manier naar gekeken.quote:Op maandag 8 december 2014 22:00 schreef pullup het volgende:
[..]
En Joey als ik de verhalen mag geloven, maar die zijn niet uit de kast dus dat telt niet.
Meestal hebben die RLS dingen wel een excuus homo rondlopen.
Ik klaag niet hoor maar vond het wel opvallend anders
quote:Op maandag 8 december 2014 22:01 schreef Punkman het volgende:
[..]
Alle friezen redden het daar ook geen 2 maanden.
Peter, Amanda, Elzewieke.
Pure discriminatie.![]()
In het gewone leven kun je met homo's wel lachen, maar op televisie zijn ze vreselijk irritant.quote:Op maandag 8 december 2014 22:03 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Ik heb er eigenlijk niet op die manier naar gekeken.
Klopt, maar die deed behalve Ruud wegstemmen daar ook haast niks meer.quote:Op maandag 8 december 2014 22:03 schreef JanKorteachternaam het volgende:
[..]
Elzewieke was bijzonder geval. Alleen maar in de serie om Ruud weg te stemmen, en daarna er gelijk weer uit.
En hetero's ??quote:Op maandag 8 december 2014 22:03 schreef JanKorteachternaam het volgende:
[..]
In het gewone leven kun je met homo's wel lachen, maar op televisie zijn ze vreselijk irritant.
Ja of ze moeten juist niet een stereotype neerzetten of zo, jammer dat ze het zo uitkiezen.quote:Op maandag 8 december 2014 22:03 schreef JanKorteachternaam het volgende:
[..]
In het gewone leven kun je met homo's wel lachen, maar op televisie zijn ze vreselijk irritant.
Niet beschikbaar? nu al?quote:Op dinsdag 9 december 2014 16:31 schreef Urb het volgende:
Isa te gast bij trafficradio. Nu live mee te luisteren http://www.trafficradio.n(...)n-traffic-radio-live
Deze webpagina is niet beschikbaarquote:Op dinsdag 9 december 2014 16:44 schreef Urb het volgende:
[..]
Werkt hier weer na refresh als ie vastloopt
Ah, schijnbaar worden ze gehammered door meer luisteraars dan ze gewend zijn ofzo, zij in de twitterfeed ook veel klachten.quote:Op dinsdag 9 december 2014 16:45 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Deze webpagina is niet beschikbaar
Ook niet na 10 refeshes
Good for herquote:Op dinsdag 9 december 2014 17:15 schreef Urb het volgende:
https://twitter.com/traff(...)963730644992/photo/1
Ze heeft net de files opgelezen, best goeie radio-stem.![]()
Oa gehad over verdwalen in de supermarkt, wist niet meer psies wat waar stond,
Ze weet nog niet wanneer/waar ze optreed, heeft agenda daarvan nog niet maar zogauw ze het weet laat ze het weten. Ze is te boeken via 8ball.
Hoorde dag vantevoren tijdens wintersport dat ze mee mocht bij eerste 15 omdat iemand afgebeld had, kon niemand vinden voor haar huurhuisje, katten bij ouders verbleven. Die moesten na terugkomst eerst effe niks van haar weten maar daarna niet bij haar weg te slaan.
Isa over haar koe-monologen "Erg rustgevend en ze praten niks door, daar kan menigeen daar een voorbeeld aan nemen"
Radio-meneer vergeleek Utopia met een dierenrijk incluis hierargie.
Zo door over zang/muziek, beide singles worden gedraaid.
Ze moet hard lachen als radio-meneer begint over het hooi en zwembad induiken, ze dacht een jaar lang zonder seks lukt wel maar dus niet. Ze heeft beelden teruggezien en vond het er nog netjes uitzien, ze heeft nergens spijt van.
Top bedankt voor het verslagquote:Op dinsdag 9 december 2014 17:15 schreef Urb het volgende:
https://twitter.com/traff(...)963730644992/photo/1
Ze heeft net de files opgelezen, best goeie radio-stem.![]()
Oa gehad over verdwalen in de supermarkt, wist niet meer psies wat waar stond,
Ze weet nog niet wanneer/waar ze optreed, heeft agenda daarvan nog niet maar zogauw ze het weet laat ze het weten. Ze is te boeken via 8ball.
Hoorde dag vantevoren tijdens wintersport dat ze mee mocht bij eerste 15 omdat iemand afgebeld had, kon niemand vinden voor haar huurhuisje, katten bij ouders verbleven. Die moesten na terugkomst eerst effe niks van haar weten maar daarna niet bij haar weg te slaan.
Isa over haar koe-monologen "Erg rustgevend en ze praten niks door, daar kan menigeen daar een voorbeeld aan nemen"
Radio-meneer vergeleek Utopia met een dierenrijk incluis hierargie.
Zo door over zang/muziek, beide singles worden gedraaid.
Ze moet hard lachen als radio-meneer begint over het hooi en zwembad induiken, ze dacht een jaar lang zonder seks lukt wel maar dus niet. Ze heeft beelden teruggezien en vond het er nog netjes uitzien, ze heeft nergens spijt van.
30 weken op 1 (popupoll) zegt meneer, Isa "Dat schijnt ja"
Meneer vraagt of er nog een liedje van afgelopen jaar is wat Isa nu pas ontdenkt heeft.
Ze vertelt dat Gio een keer stiekum een muzieklijstje op de computer had en dat nummer word dan gedraaid.
quote:Op woensdag 10 december 2014 05:37 schreef Urb het volgende:
[..]
Leuk voor degenen die het wilde luisteren maar er niet op kwamen door de drukte
Niets is wat het lijktquote:Op woensdag 10 december 2014 18:31 schreef Raskolnikow het volgende:
Een berichtje van Isa's fb:
EEN HELE GOEDE MIDDAG!!! Oh wat is het heerlijk om in de bewoonde wereld te zijn!!!!!! Ik mis GIO Verschrikkelijk!!!!!
Ik ben inderdaad bij de dikke muis geweest. Ik moest bij de platenmaatschappij zijn en ben via Loosdrecht naar mijn ouderlijk huis gereden. De dikke muis ligt op deze route. Dit was 1 dag na mijn exit en had nog geen beelden gezien. Ookal had ik het wel dan nog hou ik liever de eer aan mijzelf! Inmiddels heb ik alles gezien en gelezen en heb ik een andere kijk gekregen. Maar onthou niets is wat het lijkt! Ik heb hiermee kunnen laten zien dat Lot al die tijd verkeerd zat! Want reken maar dat zij nu zit te balen! Ik hoop dat jullie mijn actie begrijpen en wees niet bang, want ook ik heb een mening gekregen, alleen is het soms verstandig deze voor je te houden. Hou je vrienden dichtbij maar je vijanden het meest dichtbij! Groetjes Isabella
Duidelijkquote:Op woensdag 10 december 2014 18:31 schreef Raskolnikow het volgende:
Een berichtje van Isa's fb:
EEN HELE GOEDE MIDDAG!!! Oh wat is het heerlijk om in de bewoonde wereld te zijn!!!!!! Ik mis GIO Verschrikkelijk!!!!!
Ik ben inderdaad bij de dikke muis geweest. Ik moest bij de platenmaatschappij zijn en ben via Loosdrecht naar mijn ouderlijk huis gereden. De dikke muis ligt op deze route. Dit was 1 dag na mijn exit en had nog geen beelden gezien. Ookal had ik het wel dan nog hou ik liever de eer aan mijzelf! Inmiddels heb ik alles gezien en gelezen en heb ik een andere kijk gekregen. Maar onthou niets is wat het lijkt! Ik heb hiermee kunnen laten zien dat Lot al die tijd verkeerd zat! Want reken maar dat zij nu zit te balen! Ik hoop dat jullie mijn actie begrijpen en wees niet bang, want ook ik heb een mening gekregen, alleen is het soms verstandig deze voor je te houden. Hou je vrienden dichtbij maar je vijanden het meest dichtbij! Groetjes Isabella
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |