Ik wil wel voor haar dansen hoor. Maar dan wel met alcohol op anders val ik meteen weer zo door de mand, en dat is de bedoeling nietquote:Op maandag 8 december 2014 21:26 schreef Toto69 het volgende:
Drink het zelf, en doe een Sjaak bij Boca/Diane
Ging Sjaak dansen?quote:Op maandag 8 december 2014 21:28 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Ik wil wel voor haar dansen hoor.
Bestaat die lokale klederdracht uit leer en latex?quote:Op maandag 8 december 2014 21:29 schreef Boca_Raton het volgende:
We dragen hier nog klederdracht Vogeltjesdans, is dat een probleem? Wil jij ook iets lokaals aan?
Ja, maar dat komt in deel 2.quote:
Nee, The Village Idiot daar komen van die Robin Hood-figuren, met maillots en zo.quote:Op maandag 8 december 2014 21:30 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Bestaat die lokale klederdracht uit leer en latex?
Mag ik komen, dan trek ik mijn kimono aan!quote:Op maandag 8 december 2014 21:30 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Nee, The Village Idiot daar komen van die Robin Hood-figuren, met maillots en zo.
Wil je mijn piratenpak zien?quote:Op maandag 8 december 2014 21:30 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Nee, The Village Idiot daar komen van die Robin Hood-figuren, met maillots en zo.
quote:Op maandag 8 december 2014 21:30 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Ja, maar dat komt in deel 2.
Vast wel, maar alleen met kant eronder he!quote:Op maandag 8 december 2014 21:31 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
[..]
Mag ik komen, dan trek ik mijn kimono aan!
Wie is nummer 2?quote:Op maandag 8 december 2014 21:32 schreef Nober het volgende:
Goh hoe gezellig moet het wel niet zijn achter de schermen tussen mods, hier zie je het met twee ex-mods in actie.
Jij mag niet komen!quote:
Je verward me met een vrouw?quote:Op maandag 8 december 2014 21:32 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Vast wel, maar alleen met kant eronder he!
Maakt dat wat uit dan?quote:Op maandag 8 december 2014 21:34 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
[..]
Je verward me met een vrouw?
[ afbeelding ]
Met volle maan als ik het goed speel kan ik wel in een wezen veranderen dat 180 km per uur kan rennen, dus geen probleem.quote:Op maandag 8 december 2014 21:35 schreef Boca_Raton het volgende:
Het is diep in de binnenlanden van Drenthe, geen probleem?
Als ik nog steeds welkom ben niet, ik draag eronder wel een samue.quote:
Is dat zo'n sumo-pak?quote:Op maandag 8 december 2014 21:35 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
Als ik nog steeds welkom ben niet, ik draag eronder wel een samue.
Mijn trein brengt me overal. Het is alleen wat lastig parkeren van die trein zo voor de village idiot, maar ik wil best een poging wagen.quote:Op maandag 8 december 2014 21:35 schreef Boca_Raton het volgende:
Het is diep in de binnenlanden van Drenthe, geen probleem?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |