Amsterdamquote:Op maandag 8 december 2014 20:20 schreef RingBewoner het volgende:
Misschien kan je vertellen in welke plaats je hem gaat halen en dat iemand dan advies geeft. Maar de persoon die gaat halen, kan die niet gewoon eentje voor je draaien? Heb je iets van 3 of 4 voor de prijs van 2 ofzo
dit. Joints met tabak geven je een erg nare ervaring, thans dat is mijn belevingquote:Op maandag 8 december 2014 20:20 schreef nofxtbr het volgende:
beter een pure dan gemixt met tabak
alhoewel, als je 15 bent..
Heel goed advies!!quote:Op maandag 8 december 2014 22:32 schreef DEVIEZEMAN. het volgende:
Hou het nou eerst maar lekker bij alcohol, en als je het dan toch perse wilt proberen koop dat hasj en geen wiet want dan hebben we straks allemaal misselijke tienertjes op jullie verjaardags feestje...
En nog een tip, laat het na een paar hijsjes eerst maar eens 10 min inwerken voordat je een halve joint op rookt.
(Ik rookte de eerste keer in totaal een anderhalve wiet joint op samen met een "vriendje" toen....na een half uur allebei kotsend boven een slootje)
quote:Op maandag 8 december 2014 22:27 schreef Drinky het volgende:
[..]
dit. Joints met tabak geven je een erg nare ervaring, thans dat is mijn beleving
ik heb ondertussen alles geprobeerd: mix, puur, Vapen(favoriet), bong, thee, cake(laatste 2 werken beide niet bij mij), waterpijp. Als je geen roker bent ga je vooral fout door de tabak. De rest kan ik de hele dag hebben maar na een halve mix sta ik alweer te nekken. Daarnaast word je er meer stoned van dan high.quote:
Nee maar juist de tabak zorgt ervoor dat de klap van een hijs veel zachter is. Je moet niet met zware shag ofzo draaien maar gewoon met een peuk o.i.d. en gewoon een bescheiden jointje draaien dan gebeurt er echt helemaal niks behalve een relaxed gevoel.quote:Op dinsdag 9 december 2014 02:32 schreef Drinky het volgende:
[..]
ik heb ondertussen alles geprobeerd: mix, puur, Vapen(favoriet), bong, thee, cake(laatste 2 werken beide niet bij mij), waterpijp. Als je geen roker bent ga je vooral fout door de tabak. De rest kan ik de hele dag hebben maar na een halve mix sta ik alweer te nekken. Daarnaast word je er meer stoned van dan high.
Thanks, daar heb ik wat aanquote:Op dinsdag 9 december 2014 01:24 schreef Fushia2 het volgende:
Ligt eraan in welke shop je hem koopt, heel soms koop ik ook 1. In de winter als ik gehaast ben en geen zin heb om te draaien.
Wat mij opvalt is dat je verschillende soorten wiet kan hebben in je joint. Dit vind ik persoonlijk allesbehalve lekker. Ook zit er vaak gruis is, wat minder THC bevat dan een mooie top wiet. Ook stoppen ze niet altijd echte tabak in die joint, maar vaak van dat vervang spul. Echt smerig![]()
Beter vraag je aan iemand om PP, White Whidow of Jack Herror te halen. Bijna elke shop heeft deze soortjes en zo sterk zijn ze niet. En zoals iemand hier al zei, niet gelijk de joint in 1x oproken.
quote:Op dinsdag 9 december 2014 23:27 schreef Saleu het volgende:
Mijn advies: Laat die rotzooi achterwege en koop iets normaals. Je kan het wel als grap zien, maar het zal de eerste keer niet zijn als van 1 jointje voor de grap er meer volgen en het een verslaving wordt. Ook als puberende tiener is verstand gebruiken belangrijk!
Het is beter om de geest helder te houden dan te vertroebelen, daar ben ik het wel mee eens.quote:Op dinsdag 9 december 2014 23:27 schreef Saleu het volgende:
Mijn advies: Laat die rotzooi achterwege en koop iets normaals. Je kan het wel als grap zien, maar het zal de eerste keer niet zijn als van 1 jointje voor de grap er meer volgen en het een verslaving wordt. Ook als puberende tiener is verstand gebruiken belangrijk!
Niet elke dag een dikke joint roken, maar wel een biertje na het werk hequote:Op dinsdag 9 december 2014 23:27 schreef Saleu het volgende:
Inderdaad, vaak zie je ook dat ze al na 3 weken aan de heroïne zitten!quote:Op dinsdag 9 december 2014 23:27 schreef Saleu het volgende:
Dit dus.quote:Op woensdag 10 december 2014 15:37 schreef VitaminWater het volgende:
[..]
Inderdaad, vaak zie je ook dat ze al na 3 weken aan de heroïne zitten!
En even zonder sarcasme: Er zit wel wat in in wat hij zegt. Het is wel een apart grapje en misschien bevalt het inderdaad zo goed dat die persoon het blijft gebruiken. Niet dat het persé erg is, maar het is natuurlijk ook niet gezond en het kan iemand behoorlijk passief maken. Dus als deze persoon niet zelf al blowt, dan toch maar een ander cadeautje bedenken
Dikke bullshit ditquote:Op woensdag 10 december 2014 15:37 schreef VitaminWater het volgende:
[..]
Inderdaad, vaak zie je ook dat ze al na 3 weken aan de heroïne zitten!
En even zonder sarcasme: Er zit wel wat in in wat hij zegt. Het is wel een apart grapje en misschien bevalt het inderdaad zo goed dat die persoon het blijft gebruiken. Niet dat het persé erg is, maar het is natuurlijk ook niet gezond en het kan iemand behoorlijk passief maken. Dus als deze persoon niet zelf al blowt, dan toch maar een ander cadeautje bedenken
Dit is echt zo'n gereformeerde basisschool juf opmerkingquote:Op woensdag 10 december 2014 15:39 schreef summer2bird het volgende:
[..]
Dit dus.
Ga anders een dag paintballen met hem. Dat vergeet hij ook niet meer.
Want?quote:
Lekker veilig in een glazen kooitje laten leven waar er niks bij kan komen want stel je voor dat ze iets doen dat slecht is....quote:Op dinsdag 9 december 2014 23:27 schreef Saleu het volgende:
Ik blow elke dag en heb er geen hinder van?quote:Op woensdag 10 december 2014 19:07 schreef DEVIEZEMAN. het volgende:
[..]
Want?
Als iets bevalt en je gaat het vaker en vaker doen dan kan het op een bepaald moment best zo zijn dat je er van afhankelijk raakt...
Mensen die zeggen dat wiet niet verslavend is is ook dikke bullshit...
Je zit niet gelijk elke dag te blowen maar het kan wel een opstap zijn naar de 2/3/4/5e keer enz enz.
Oh scheelt dat jij als uitgangspunt voor de hele wereld geldtquote:Op donderdag 11 december 2014 02:46 schreef Fushia2 het volgende:
[..]
Ik blow elke dag en heb er geen hinder van?
EDIT: en ja ik werk en nee ik ben geen arbeider
quote:Op maandag 8 december 2014 20:14 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
Dat zie je niet aan de buitenkant. Vaak dan. Je merkt het pas als je 'm opsteekt.
Jack Herer bedoel je..quote:
Ik zou het eerst helemaal niet bij alcohol houden. Dat is nog ergere troep dat hasj of wiet.quote:Op maandag 8 december 2014 22:32 schreef DEVIEZEMAN. het volgende:
Hou het nou eerst maar lekker bij alcohol, en als je het dan toch perse wilt proberen koop dat hasj en geen wiet want dan hebben we straks allemaal misselijke tienertjes op jullie verjaardags feestje...
En nog een tip, laat het na een paar hijsjes eerst maar eens 10 min inwerken voordat je een halve joint op rookt.
(Ik rookte de eerste keer in totaal een anderhalve wiet joint op samen met een "vriendje" toen....na een half uur allebei kotsend boven een slootje)
Geleerd van het kamp zie ikquote:Op maandag 8 december 2014 20:20 schreef nofxtbr het volgende:
beter een pure dan gemixt met tabak
alhoewel, als je 15 bent..
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |