SPOILER: 2015 game releasesOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door 2Happy4U op 09-12-2014 10:17:24 ]The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
quote:Op maandag 8 december 2014 19:55 schreef Maraca het volgende:
Zie ik nu Kings Quest er tussen staan?God, wat heb ik dat als klein meisje vaak gespeeld
Sorry, had ik met barbiepoppen moeten spelen?quote:
2016?quote:Op maandag 8 december 2014 20:38 schreef NutKees het volgende:
Ik mis Silent Hills in die lijst, of is daar een reden voor?
Er zijn ook al beelden http://tweakers.net/nieuw(...)uest-van-sierra.htmlquote:Op maandag 8 december 2014 19:55 schreef Maraca het volgende:
Zie ik nu Kings Quest er tussen staan?God, wat heb ik dat als klein meisje vaak gespeeld
meisjes die gamen zijn cool!quote:Op maandag 8 december 2014 20:26 schreef Maraca het volgende:
[..]
Sorry, had ik met barbiepoppen moeten spelen?
Nope, niet meer aan begonnen. Na Rock band een echte gitaar gekocht en vervolgens (op) beide vrijwel nooit meer gespeeld.quote:Op maandag 8 december 2014 19:24 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Rock Band Blitz gespeeld? Het is een kruising tussen die game en Audiosurf. Je moet een schip navigeren op de maat van de muziek, verdeeld over verschillende instrumenten die elk hun eigen spoor hebben.
iddquote:
Nee, want Ubisoft gamequote:Op maandag 8 december 2014 21:13 schreef mtchel112 het volgende:
Nog meer mensen die erg uitkijken naar the division?
Nee niet meerquote:Op maandag 8 december 2014 21:13 schreef mtchel112 het volgende:
Ubisoft maakt toch echt nog wel is een lekkere game hoor, vind die diehard ubisoft haters een beetje maf.quote:
why notquote:
Ubisoft hequote:Op maandag 8 december 2014 21:17 schreef mtchel112 het volgende:
[..]
Ubisoft maakt toch echt nog wel is een lekkere game hoor, vind die diehard ubisoft haters een beetje maf.
[..]
why not
Ubisoft moet maar eens een game maken die bij launch wel goed te spelen is in plaats van 3 maanden lang patchen en het dan alsnog verneukenquote:Op maandag 8 december 2014 21:17 schreef mtchel112 het volgende:
[..]
Ubisoft maakt toch echt nog wel is een lekkere game hoor, vind die diehard ubisoft haters een beetje maf.
yep.. Maar mijn verwachtingen wat lager gezet.quote:Op maandag 8 december 2014 21:13 schreef mtchel112 het volgende:
Die van mij ook wel hoor, ben soweiso benieuwd hoe heel die game uit gaat pakken, stiekem hoop ik op een DayZ achtig iets.quote:Op maandag 8 december 2014 21:18 schreef defokkingfoker het volgende:
[..]
yep.. Maar mijn verwachtingen wat lager gezet.
Ze hebben al een paar keer dingen getoond of gezegd met games en uiteindelijk totaal iets anders gebracht. Ook al spreken de meeste games me al niet aan van Ubisoft. Het blijft bijvoorbeeld echt achterlijk van dat Unity.quote:Op maandag 8 december 2014 21:17 schreef mtchel112 het volgende:
[..]
[..]
why not
Until Dawn.quote:Op maandag 8 december 2014 21:22 schreef mtchel112 het volgende:
Er zou een heavy rain 2 moeten uitkomen voor ps4, al dan niet met een andere titel
Ze zouden bezig zijn met een game voor de PS4quote:Op maandag 8 december 2014 21:22 schreef mtchel112 het volgende:
Er zou een heavy rain 2 moeten uitkomen voor ps4, al dan niet met een andere titel
wat is er achterlijk? Dat de pc versie blijkbaar hevig kudt was? En dat doet precies wat verkeerd op een ps4?quote:Op maandag 8 december 2014 21:20 schreef Vault-Boy het volgende:
[..]
Het blijft bijvoorbeeld echt achterlijk van dat Unity.
mja, dat was al zo toen ik het reviewde. Echt bagger.quote:
Gewoon hoe die uitgebracht is. Dat kan gewoon echt niet. Tuurlijk meerdere games zijn slecht afgeleverd, maar Unity spant toch wel echt de kroon. Leuk dat het nu wel steeds beter draait, maar mensen onthouden dit natuurlijk nog wel.quote:Op maandag 8 december 2014 21:31 schreef Pheno het volgende:
[..]
wat is er achterlijk? Dat de pc versie blijkbaar hevig kudt was? En dat doet precies wat verkeerd op een ps4?
Het enige dat nog echt problemen geeft zijn coop-connecties.
Van de andere crap uitgever EAquote:Op maandag 8 december 2014 21:35 schreef Pheno het volgende:
[..]
mja, dat was al zo toen ik het reviewde. Echt bagger.
vreemd genoeg had ik al vanaf dag 1 alleen connectieproblemen, geen 10fps dingen of zo. Dat je de klagers harder hoort lijkt me duidelijk. Maar zo zwart wit als jij het stelt was het nietquote:Op maandag 8 december 2014 21:37 schreef Vault-Boy het volgende:
[..]
Gewoon hoe die uitgebracht is. Dat kan gewoon echt niet. Tuurlijk meerdere games zijn slecht afgeleverd, maar Unity spant toch wel echt de kroon. Leuk dat het nu wel steeds beter draait, maar mensen onthouden dit natuurlijk nog wel.
kijken of het volgende week beter is... Je kan gewoon niet eens fatsoenlijk lopen. Anders lijkt het me een heel leuk spelquote:Op maandag 8 december 2014 21:35 schreef Pheno het volgende:
[..]
Nou het is nou niet dat het bij een paar mensen was hequote:Op maandag 8 december 2014 21:41 schreef Pheno het volgende:
[..]
vreemd genoeg had ik al vanaf dag 1 alleen connectieproblemen, geen 10fps dingen of zo. Dat je de klagers harder hoort lijkt me duidelijk. Maar zo zwart wit als jij het stelt was het niet
Ben jij al zo oudquote:Op maandag 8 december 2014 20:26 schreef Maraca het volgende:
[..]
Sorry, had ik met barbiepoppen moeten spelen?
26quote:Op maandag 8 december 2014 21:56 schreef Jiang153 het volgende:
[..]
Ben jij al zo oud
En weet iemand misschien ook hoe het komt dat opeens mijn vids zijn verdwenen uit de capture gallery
Jazekerrrrr...quote:Op maandag 8 december 2014 21:13 schreef mtchel112 het volgende:
Now 20% coolerquote:
quote:
Vanmiddag alleen 1 potje met 3 anderen gedaan, zo'n Zombie-wave, en dat ging prima en beval erg goed. Daarna niet meer gespeeld,quote:Op maandag 8 december 2014 21:35 schreef Pheno het volgende:
[..]
Far Cry 4 werkt 'gewoon' prima.quote:Op maandag 8 december 2014 21:18 schreef donald_dick het volgende:
[..]
Ubisoft moet maar eens een game maken die bij launch wel goed te spelen is in plaats van 3 maanden lang patchen en het dan alsnog verneuken
bij mij was het maanden geleden al huilen met de pet op, dus verwacht maar niet te veel qua matchmakingquote:Op maandag 8 december 2014 22:26 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
[..]
Vanmiddag alleen 1 potje met 3 anderen gedaan, zo'n Zombie-wave, en dat ging prima en beval erg goed. Daarna niet meer gespeeld,
Leuke game, maar als ik het zo hoor is het dus wel te hopen dat ze die servers dan nog even aanpakken, al kan ik me voorstellen dat z enu opeens een shitload aan nieuwe spelers hebben, dus dat is voor de servers ook een gigantisch verschil vergeleken met een week geleden ofzo.
Erg leuke game
quote:
Just Dance ook.quote:Op maandag 8 december 2014 22:32 schreef Arthur_Spooner het volgende:
[..]
Far Cry 4 werkt 'gewoon' prima.
Ik snap dat echt niet, ik heb er nooit last van gehad. Nou heb ik ook niet de tijd om uren achter elkaar een spelletje te spelen, maar ik heb toch behoorlijk wat uurtjes in PvZ gestoken (Platinumquote:Op maandag 8 december 2014 21:35 schreef Pheno het volgende:
[..]
Just Knit 2015quote:
Haha geintje manquote:Op dinsdag 9 december 2014 01:25 schreef Gh0stface het volgende:
[..]
Wacht ben je serieus of was het toch een grap?
Ga niet hoge klasse doen. Je bent 12 swa.quote:Op dinsdag 9 december 2014 01:37 schreef Vault-Boy het volgende:
[..]
Haha geintje manBen allang de 12 gepasseerd.
Dat vroeg ik me nou ook altijd af over jou, ben jij zelf een beetje lekker/geefbaar of het totaal niet waard?quote:Op dinsdag 9 december 2014 03:18 schreef KaoloJoeka het volgende:
[..]
Ben je een beetje lekker/geefbaar of hoe zit dat?
Ik heb een lvl 80 human warrior in WoW en een level 50 dragoon en level 50 warrior in FF XIV. Wat denk je zelf?quote:Op dinsdag 9 december 2014 03:18 schreef KaoloJoeka het volgende:
[..]
Ben je een beetje lekker/geefbaar of hoe zit dat?
ja heel leuk spel! Maar ik was bijvoorbeeld zo'n straat doorgelopen en toen 'sprong' ik opeens weer helemaal terug en toen ging ik doodquote:Op maandag 8 december 2014 22:26 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
[..]
Vanmiddag alleen 1 potje met 3 anderen gedaan, zo'n Zombie-wave, en dat ging prima en beval erg goed. Daarna niet meer gespeeld,
Leuke game, maar als ik het zo hoor is het dus wel te hopen dat ze die servers dan nog even aanpakken, al kan ik me voorstellen dat z enu opeens een shitload aan nieuwe spelers hebben, dus dat is voor de servers ook een gigantisch verschil vergeleken met een week geleden ofzo.
Erg leuke game
kan ze er gelijk wat eten bij makenquote:Op dinsdag 9 december 2014 01:28 schreef Jiang153 het volgende:
[..]
Dan wil ik een sjaal voor deze koude dagen
doet me aan dit denkenquote:Op dinsdag 9 december 2014 08:23 schreef Maraca het volgende:
[..]
Ik heb een lvl 80 human warrior in WoW en een level 50 dragoon en level 50 warrior in FF XIV. Wat denk je zelf?
Tja, echt belachelijk dat zoiets anno 2014, met goed einternetverbindingen, nog steeds voorkomt...quote:Op dinsdag 9 december 2014 09:01 schreef RRuben het volgende:
[..]
ja heel leuk spel! Maar ik was bijvoorbeeld zo'n straat doorgelopen en toen 'sprong' ik opeens weer helemaal terug en toen ging ik dood
Heb je het dan over het vinden van potjes, of connectieproblemen in de game zelf?quote:Op maandag 8 december 2014 22:39 schreef Pheno het volgende:
[..]
bij mij was het maanden geleden al huilen met de pet op, dus verwacht maar niet te veel qua matchmaking
Mag ik die dragoon hebben om het spel te testenquote:Op dinsdag 9 december 2014 08:23 schreef Maraca het volgende:
[..]
Ik heb een lvl 80 human warrior in WoW en een level 50 dragoon en level 50 warrior in FF XIV. Wat denk je zelf?
Neequote:Op dinsdag 9 december 2014 09:57 schreef Jiang153 het volgende:
[..]
Mag ik die dragoon hebben om het spel te testen
Maar dan kunnen we niet samen spelen mocht ik besluiten na het proberen het te halenquote:
Jij denkt dat je even in het spel kunt stappen met lvl 50?quote:Op dinsdag 9 december 2014 09:59 schreef Jiang153 het volgende:
[..]
Maar dan kunnen we niet samen spelen mocht ik besluiten na het proberen het te halen![]()
Zal vast niet moeilijk voor een veteren rpg-speler + FF fanquote:Op dinsdag 9 december 2014 10:02 schreef Maraca het volgende:
[..]
Jij denkt dat je even in het spel kunt stappen met lvl 50?
werkt alleen als je paypal op een usa adres zet toch? wat weer tegen de regels is, en het me kut lijkt om je paypal geblokkeerd te zien wordenquote:Op dinsdag 9 december 2014 09:37 schreef Yi-Long het volgende:
BTW, Tomb Raider is 18 dollar in de USA store, en je kunt nu via je dashboard ook gewoon met Paypal enzo betalen. Vanmiddag dus eens proberen of het lukt.
wat denken jij.quote:Op dinsdag 9 december 2014 10:02 schreef Maraca het volgende:
[..]
Jij denkt dat je even in het spel kunt stappen met lvl 50?
Eens meer dan prima.quote:Op maandag 8 december 2014 22:32 schreef Arthur_Spooner het volgende:
[..]
Far Cry 4 werkt 'gewoon' prima.
Net 13 geworden zekerquote:Op dinsdag 9 december 2014 01:37 schreef Vault-Boy het volgende:
[..]
Haha geintje manBen allang de 12 gepasseerd.
Ziet er toch wel super uit, heb nog geen weer effecten gezien met Driveclub trouwens.quote:
Zijn er ook pas sinds gisteren he.quote:Op dinsdag 9 december 2014 10:51 schreef janrad het volgende:
[..]
Ziet er toch wel super uit, heb nog geen weer effecten gezien met Driveclub trouwens.
Uitdagingen van andere proberen is ook geweldig gedaan, ga zo weer eens wat tijden zien te verpletteren.quote:Op dinsdag 9 december 2014 10:52 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Zijn er ook pas sinds gisteren he.
jochie, doe nou niet alsof niet 12 bent.quote:Op dinsdag 9 december 2014 11:26 schreef Vault-Boy het volgende:
Man man man dit forum somsJe plaats wat als geintje en meteen gaan mensen er ook vanuit dat je het bent
![]()
Zal wel gewoon serieus worden vanaf nu
Klik op reply bovenaan en je schiet naar de onderste reactie. Vanuit MyAT kun je naar de nieuwste reactie of de eerste ongelezen.quote:Op dinsdag 9 december 2014 09:52 schreef Mystikvm het volgende:
Kan die OP aangepast worden? Mobiel is het niet te harden.
Dit bedoelde ik dus... Deze reactiesquote:Op dinsdag 9 december 2014 11:26 schreef Vault-Boy het volgende:
Man man man dit forum somsJe plaats wat als geintje en meteen gaan mensen er ook vanuit dat je het bent
![]()
Ik heb nog geen PS4 maar als ik er een heb zal deze zeer waarschijnlijk er wel komen.quote:Op dinsdag 9 december 2014 12:09 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Op je tv is het nog veel mooier.
Mijn TV is al oud en nog HD readyquote:Op dinsdag 9 december 2014 12:09 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Op je tv is het nog veel mooier.
Ah ja dan wordt het lastiger.quote:Op dinsdag 9 december 2014 12:35 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Mijn TV is al oud en nog HD readyDe youtube filmpjes zijn vaak mooier dan op mijn TV
Kan eventueel aan je instellingen liggen, wat voor tv heb je?quote:Op dinsdag 9 december 2014 13:05 schreef KneusTeun het volgende:
Ik heb gewoon FullHD televisie, maar grafisch vond ik DC niet zo superieur als al die gifjes die ik hier steeds voorbij zie komen...
Destiny is de nieuwe kerstdeal.quote:Op dinsdag 9 december 2014 13:08 schreef Leonos het volgende:
Waar blijven die aanbiedingen voor de PS4?
Ik bedoel de gehele console poepiequote:Op dinsdag 9 december 2014 13:08 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Kan eventueel aan je instellingen liggen, wat voor tv heb je?
Je moet alle post-processing van je TV uitzetten iig. (dus bijvoorbeeld ''sharpness'' op 0)
[..]
Destiny is de nieuwe kerstdeal.
Doe ik altijd, maar ook op mijn PC scherm FullHD alles vond ik in-game echt niet zo knallend. Misschien als je gamed dat het dan gewoon niet opvalt hoor. Wat dat betreft game ik ook prima op oude consoles.quote:Op dinsdag 9 december 2014 13:08 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Je moet alle post-processing van je TV uitzetten iig. (dus bijvoorbeeld ''sharpness'' op 0)
Matige deal, nog steeds duur als je het mij vraagt. Ik hoop heel erg dat Black Flag voor minder dan 25e langs gaat komenquote:Op dinsdag 9 december 2014 13:08 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
[..]
2 tientjes op MP. Dan kan je hem eventueel daarna nog wel weer kwijt voor 17,50quote:Op dinsdag 9 december 2014 13:19 schreef Rob_La_Chouffe het volgende:
[..]
Matige deal, nog steeds duur als je het mij vraagt. Ik hoop heel erg dat Black Flag voor minder dan 25e langs gaat komen
Ja I know, als ik via marktplaats een spel voor 2 tientjes koop ga ik er niet meer van uit dat ik hem nog ga verkopen. Dus als er een mooie PSN aanbieding komt vind ik dat net zo prima. En nu heb ik nog een aardige backlog die deels weg wil werken voordat ik Black Flag koop.quote:Op dinsdag 9 december 2014 13:20 schreef KneusTeun het volgende:
Matige deal, nog steeds duur als je het mij vraagt. Ik hoop heel erg dat Black Flag voor minder dan 25e langs gaat komen
die deals zijn echt kansloos. 5 euro duurder dan bij bolquote:Op dinsdag 9 december 2014 13:08 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
[..]
PES 2015 bij Bol.com = 50 euroquote:Op dinsdag 9 december 2014 13:25 schreef Catch22- het volgende:
[..]
die deals zijn Deze deal is echt kansloos. 5 euro duurder dan bij bol
Ik heb een 46" FullHD en speel toch vaker op een 27" (dacht ik) monitor.quote:Op dinsdag 9 december 2014 13:25 schreef TARDIS. het volgende:
Na twee maanden een kapotte tv gehad te hebben en op een crappy monitor te hebben moeten spelen sinds m'n verjaardag afgelopen zondag eindelijk een nieuwe 40" Full HD tv
Ik moet echt m'n best doen niet de hele dag te gamen
Al moet ik het wel doen met de gratis games want verder ben ik blut
Ik schrok me de tering toen ik Binding of Isaac: Rebirth op m'n grote scherm ging spelen. Dat spel leent zich totaal niet voor grote schermen.quote:Op dinsdag 9 december 2014 13:33 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Ik heb een 46" FullHD en speel toch vaker op een 27" (dacht ik) monitor.
Kan er vooral met shooters helemaal niks mee zo'n grote bak.
speelt heerlijk op een groot schermquote:Op dinsdag 9 december 2014 13:39 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Ik schrok me de tering toen ik Binding of Isaac: Rebirth op m'n grote scherm ging spelen. Dat spel leent zich totaal niet voor grote schermen.
Zonder spellen is die 123 inclusief verzenden. Dus best goede deal.quote:Op dinsdag 9 december 2014 13:38 schreef Jimbo het volgende:
[ afbeelding ]
http://www.alternate.nl/h(...)95&s2m_exaffid=23811
iets voor iemand hier ? (friday12 met zn kapotte headset?)
Misschien de gewenning dat ik het op een kleiner scherm gespeeld heb.quote:Op dinsdag 9 december 2014 13:39 schreef Jimbo het volgende:
[..]
speelt heerlijk op een groot scherm
maar dan wel in co-op
garantiequote:Op dinsdag 9 december 2014 13:38 schreef Jimbo het volgende:
[ afbeelding ]
http://www.alternate.nl/h(...)95&s2m_exaffid=23811
iets voor iemand hier ? (friday12 met zn kapotte headset?)
De applicatie updatenquote:Op dinsdag 9 december 2014 13:58 schreef Peter_Aragorn het volgende:
Wil ik PES2015 starten, blijft de applicatie-update hangen. Weet iemand hier iets voor?
quote:Op dinsdag 9 december 2014 13:58 schreef Peter_Aragorn het volgende:
Wil ik PES2015 starten, blijft de applicatie-update hangen. Weet iemand hier iets voor?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Laten we lekker linQ gaan doen!
quote:Op dinsdag 9 december 2014 14:04 schreef LinQ het volgende:
[..]TwiceSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Oh, dat is jammer. Maar goed, dan wacht ik wel tot de game hier eens voor 15 euro ofzo verkocht gaat worden. Voorlopig heb ik toch nog wel meer dan genoeg te spelen, dus het heeft op zich ook helemaal geen haast.quote:Op dinsdag 9 december 2014 10:12 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
werkt alleen als je paypal op een usa adres zet toch? wat weer tegen de regels is, en het me kut lijkt om je paypal geblokkeerd te zien worden
Tja, de doorsnee zolderautist neemt grapjes uiterst serieus.quote:Op dinsdag 9 december 2014 11:26 schreef Vault-Boy het volgende:
![]()
Is ie 'm niet gewoon nog aan het binnen halen?quote:
Ik zou The Last of Us gaan spelen. Dat is echt een parelquote:Op dinsdag 9 december 2014 14:27 schreef l0lownkill het volgende:
[..]
Tja, de doorsnee zolderautist neemt grapjes uiterst serieus.
OT: far cry 4 <3 Zit nu wel met een dilemma, heb the last of us hier namelijk ook liggen..
Nog steeds te duurquote:Op dinsdag 9 december 2014 14:33 schreef Yi-Long het volgende:
Destiny is de nieuwe kerst-deal deze 2 dagen, maar niets bijzonders kwa prijs.
http://blog.eu.playstatio(...)al_20141209_36962757
70 euro voor Guardian edition, 45 euro voor standard versie.
Veels te duur nog, helemaal wanneer je beseft dat de SP niet zo bijzonder schijnt te schijn en er nog een shitload aan DLC uit komt.quote:Op dinsdag 9 december 2014 14:37 schreef Vault-Boy het volgende:
[..]
Nog steeds te duur2ehands kan je hem goedkoper vinden en heb je hem ook nog eens fysiek.
Zat er aan te denken om FC4 te halen maar van veel hetzelfde spreekt me niet zo aan, heb trouwens FC3 nooit gedaan. Zou het dan wel de moeite(en het geld) waard zijn?quote:Op dinsdag 9 december 2014 14:33 schreef Vault-Boy het volgende:
[..]
Ik zou The Last of Us gaan spelen. Dat is echt een parelFar Cry 4 is in het begin nog wel leuk, maar vond het daarna wel weer veel van hetzelfde worden.
Ik heb Far Cry 3 ook nooit gespeeld en daarom juist Far Cry 4 gekocht (via Zavvi, dus die is nog onderweg). Een van de weinige kritiekpunten die ik zag op de game is dat het eigenlijk nog een keertje Far Cry 3 was, als dat minpunt voor mij weg valt moet er een heerlijk spelletje overblijvenquote:Op dinsdag 9 december 2014 14:45 schreef budvar het volgende:
[..]
Zat er aan te denken om FC4 te halen maar van veel hetzelfde spreekt me niet zo aan, heb trouwens FC3 nooit gedaan. Zou het dan wel de moeite(en het geld) waard zijn?
Ik had dat beeld eerst ook van Destiny.quote:Op dinsdag 9 december 2014 14:39 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Veels te duur nog, helemaal wanneer je beseft dat de SP niet zo bijzonder schijnt te schijn en er nog een shitload aan DLC uit komt.
Wat betreft online shooters hou ik het dan liever gewoon bij BF4.
Ik heb ook nooit Far Cry 3 gespeeld en daarom leek Far Cry 4 me ook echt wel leuk, maar ik merkte na een tijd dat je heel veel dingen maar zat te herhalen. Het verhaal was nou ook niet bepaald super interessant. Misschien dat jij het wel leuk vindtquote:Op dinsdag 9 december 2014 14:45 schreef budvar het volgende:
[..]
Zat er aan te denken om FC4 te halen maar van veel hetzelfde spreekt me niet zo aan, heb trouwens FC3 nooit gedaan. Zou het dan wel de moeite(en het geld) waard zijn?
Dat was ook 1 van de weinige minpunten die ik kon vinden inderdaad.quote:Op dinsdag 9 december 2014 14:53 schreef Rob_La_Chouffe het volgende:
[..]
Ik heb Far Cry 3 ook nooit gespeeld en daarom juist Far Cry 4 gekocht (via Zavvi, dus die is nog onderweg). Een van de weinige kritiekpunten die ik zag op de game is dat het eigenlijk nog een keertje Far Cry 3 was, als dat minpunt voor mij weg valt moet er een heerlijk spelletje overblijven
Ook bedankt.quote:Op dinsdag 9 december 2014 14:54 schreef Vault-Boy het volgende:
[..]
Ik heb ook nooit Far Cry 3 gespeeld en daarom leek Far Cry 4 me ook echt wel leuk, maar ik merkte na een tijd dat je heel veel dingen maar zat te herhalen. Het verhaal was nou ook niet bepaald super interessant. Misschien dat jij het wel leuk vindt
Mjah, ik ben niet zo van het grinden. Ik vond de Beta trouwens wel leuk hoor, afgezien van wat erg saaie bazen (of tussen-bazen), maar ook niet dusdanig geweldig dat ik het perse moet hebben. Zeker niet voor wat het nu kost, en dat er nog DLC enzo achteraan komt.quote:Op dinsdag 9 december 2014 14:54 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Ik had dat beeld eerst ook van Destiny.
Alleen blijkt het wel iets meer te bieden dan een "normale shooter".
Het is juist een shooter die echt wel een stapje meer doet door eigenlijk WoW/diablo elementen toe te voegen.
De SP was inderdaad saai, maar dat was meer een tutorial (zonder verhaal) om daarna echt te gaan raiden en strikes te doen "grinden" om de juiste gear te vinden.
Zodra je een raid gedaan hebt en afgesloten kun je naar mijn idee pas echt een mening vormen over deze game. (en die hoeft niet perse positief te zijn hoor)
Ikzelf was ook echt sceptisch en ben dan ook verbaasd dat deze game mij nog steeds zo bezig houd, meer zelfs dan BF4 (BF3.5)
duuuurt langquote:Op dinsdag 9 december 2014 15:05 schreef Yi-Long het volgende:
maar die haal ik dan wel wanneer die rond de 20 euro is.
Iets waar destiny behoorlijk in faalde door o.a. een broken en te beperkt lootsysteem/te weinig afwisselende gear waardoor al het 'nut' om door te spelen verdwijnt. Borderlands slaagde daar wel in bijvoorbeeld. Daar had je toffe gear waar je voor ging grinden om nieuwe builds te kunnen proberen zoals 'The bee'.quote:Op dinsdag 9 december 2014 14:54 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
.
Het is juist een shooter die echt wel een stapje meer doet door eigenlijk WoW/diablo elementen toe te voegen.
Ja precies zoals ik zeg, de fout van Destiny is dat het de mensen van shooters aanspreekt om ze vervolgens de meest saaie SP te laten spelen. En daarna als het interessant is dan zijn het juist de dingen die de meeste shooter spelers niet boeien. Zoals op zoek naar de beste build om door de raid te komen.quote:Op dinsdag 9 december 2014 15:16 schreef budvar het volgende:
Destiny kon mij ook echt niet boeien, heb het een paar uur bij een maatje gespeeld maar toen was ik er wel klaar mee. Terwijl ik bijv. Bf3 1000+ uur heb gespeeld en bf4 ook al weer zo'n 150 uur.
Niet helemaal waar maar wel gedeeltelijk, om de echt goede gear te krijgen zul je toch echt raid moeten doen, anders kun je de items alleen met beperking kopen bij xur.quote:Op dinsdag 9 december 2014 15:20 schreef Miauw_Zedong het volgende:
[..]
Iets waar destiny behoorlijk in faalde door o.a. een broken en te beperkt lootsysteem/te weinig afwisselende gear waardoor al het 'nut' om door te spelen verdwijnt. Borderlands slaagde daar wel in bijvoorbeeld. Daar had je toffe gear waar je voor ging grinden om nieuwe builds te kunnen proberen zoals 'The bee'.
Jawel, maar meer is het voor mij niet waard, want ik speel niet/nauwelijks co-op, en sowieso weet ik niet of dit soort games me lang kunnen bekoren.quote:
Helemaal in het begin misschien, maar sinds loot 1.5 was de loot echt wel prima in orde bij diablo. Plus je hebt nog steeds veel te weinig diversiteit kwa gear om het echt interessant te houden. Alles is veel te generic. Bij Diablo heb je veel meer gear waar je complete builds omheen kan bouwen die ook totaal anders spelen om het fris te houden. Dat heb je bij Destiny niet.quote:Op dinsdag 9 december 2014 15:23 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
maarja dat was dus bij Diablo ook precies hetzelfde.
Hij had em al binnen. Duurde alleen gewoon 40 minuten om te installeren. Zal wel foutje zijn geweest.quote:Op dinsdag 9 december 2014 14:29 schreef Miauw_Zedong het volgende:
[..]
Is ie 'm niet gewoon nog aan het binnen halen?
Ja dat is waar, pas bij de raid is het echt wel belangrijk om bepaalde gear te hebben. En af en toe is het wel slim bij strikes.quote:Op dinsdag 9 december 2014 15:28 schreef Miauw_Zedong het volgende:
[..]
Helemaal in het begin misschien, maar sinds loot 1.5 was de loot echt wel prima in orde bij diablo. Plus je hebt nog steeds veel te weinig diversiteit kwa gear om het echt interessant te houden. Alles is veel te generic. Bij Diablo heb je veel meer gear waar je complete builds omheen kan bouwen die ook totaal anders spelen om het fris te houden. Dat heb je bij Destiny niet.
Bij een borderlands voelt ook iedere gun anders, niet een simpele upgrade van wat je al had zoals bij een Destiny. Nee, als 'first person looter' doet Borderlands imo vrijwel alles beter dan Destiny, op de pure shootermechanics na dan. Dat kunnen we wel bij Bungie maar dat is niet genoeg om die game interessant te houden. Ik vind niet dat een destiny zich al kan meten aan games als Diablo en Borderlands als je kijkt naar de RPG elementen, builds, loot etc.
De intenties (en potentie) was er maar de uitvoering was zwaar teleurstellend.
Misschien dat de laatste weken veel mensen zijn geswitched naar Battlefield 4, sinds die prima aanbieding, en het bekend is dat eindelijk de meeste problemen zo'n beetje opgelost zijn bij die game.quote:Op dinsdag 9 december 2014 15:30 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Ja dat is waar, pas bij de raid is het echt wel belangrijk om bepaalde gear te hebben. En af en toe is het wel slim bij strikes.
Edit: Laat ik het zo zeggen, ik ben zwaar halo fan (tot deel 3 helemaal) en hoopte gewoon op een nieuwe halo met wat extra's en uiteindelijk heb ik dat gekregen. Volgens mij ben ik ook een van de weinige Nederlanders die Crucible speelt, helemaal de laatste weken zijn alle verbindingen om te janken
Niet allemaal tegelijkquote:Op dinsdag 9 december 2014 14:53 schreef over_hedge het volgende:
Wat vinden jullie de beste headset voor de ps4 die ook nog 5.1 of 7.1 is? Voor onder de 200 eruo
Jij bent niet de enige PSNer in mijn lijst die ik regelmatig zie Cruciblen... Moet ik je koppelen aan wat anderen?quote:Op dinsdag 9 december 2014 15:30 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Ja dat is waar, pas bij de raid is het echt wel belangrijk om bepaalde gear te hebben. En af en toe is het wel slim bij strikes.
Edit: Laat ik het zo zeggen, ik ben zwaar halo fan (tot deel 3 helemaal) en hoopte gewoon op een nieuwe halo met wat extra's en uiteindelijk heb ik dat gekregen. Volgens mij ben ik ook een van de weinige Nederlanders die Crucible speelt, helemaal de laatste weken zijn alle verbindingen om te janken
Ik hoop dat ze iets fatsoenlijks doen met deel twee, ik vind het universum wel echt heel erg tof.quote:Op dinsdag 9 december 2014 15:30 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Nee ik heb wel een groepje waarmee ik het veel doe, alleen valt me op dat het steeds vaker raak is met kut verbindingen. Zullen dus wel steeds minder mensen in NL zijn waardoor je vaker tegen USA uitkomt. Nadeel daarvan is dat je door lag soms verliest, waar we normaal 9 op de 10 wonnen.quote:Op dinsdag 9 december 2014 15:37 schreef Visserij het volgende:
[..]
Jij bent niet de enige PSNer in mijn lijst die ik regelmatig zie Cruciblen... Moet ik je koppelen aan wat anderen?
Zijn ze goed in die jongens!quote:Op dinsdag 9 december 2014 15:37 schreef Miauw_Zedong het volgende:
[..]
Ik hoop dat ze iets fatsoenlijks doen met deel twee, ik vind het universum wel echt heel erg tof.
die krijg je van dat chickiequote:Op dinsdag 9 december 2014 15:28 schreef RickoKun het volgende:
Iemand die The Last of Us remastered heeft?
Ik snap niet waarom ik soms in de singleplayer onwillekeurig ammo, of een verbanddoos, of een ander iets krijg?
dat is wel goedkoop voor een 7.1quote:Op dinsdag 9 december 2014 15:39 schreef Miauw_Zedong het volgende:
[..]
http://www.nedgame.nl/ps-(...)-headset/2989680721/
Prima value for money, veel tevreden gebruikers hier. Sommige mensen krijgen soms wel wat last van hun oren na een tijdje maar ik heb er geen last van met mijn gemiddelde oormaat.quote:Op dinsdag 9 december 2014 15:42 schreef over_hedge het volgende:
[..]
dat is wel goedkoop voor een 7.1Eens ff wat reviews opzoeken. tnxs
[ afbeelding ]
Dat staat dan wel weer raar.
Ik zag alleen net een mic test. En daar klonk het echt best wel kutquote:Op dinsdag 9 december 2014 15:49 schreef Miauw_Zedong het volgende:
[..]
Prima value for money, veel tevreden gebruikers hier. Sommige mensen krijgen soms wel wat last van hun oren na een tijdje maar ik heb er geen last van met mijn gemiddelde oormaat.
Bijzonder... Gebruik het ding al maanden en ben er zeer tevreden over. Speel ook regelmatig met mensen die ook zo'n ding op hun kneiter hebben, werkt als een dolle. Prima geluid, van zowel de game als je medespeler.quote:Op dinsdag 9 december 2014 15:55 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Ik zag alleen net een mic test. En daar klonk het echt best wel kut
Dan faalt dat youtube filmpje een beetje gok ik. Denk dat ik deze ook ga kopenquote:Op dinsdag 9 december 2014 15:58 schreef jackson het volgende:
[..]
Bijzonder... Gebruik het ding al maanden en ben er zeer tevreden over. Speel ook regelmatig met mensen die ook zo'n ding op hun kneiter hebben, werkt als een dolle. Prima geluid, van zowel de game als je medespeler.
Lijkt me een prima keuze. Voor 90 euro was ik direct tevreden over de functies en geluid. Met name de knoppen op het apparaat zijn erg fijn om je chatgeluid en/of game geluid bij te stellen. Daarnaast is het geluid acceptabel en op een niveau wat hoort bij een koptelefoon van 90 euro.quote:Op dinsdag 9 december 2014 15:59 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Dan faalt dat youtube filmpje een beetje gok ik. Denk dat ik deze ook ga kopen
Ik heb nu een 5.1 headset, die ook echt die boxen heeft en niet virtueel is. Dat is wel echt goed geluid. Alleen mijn praat gedeelte doet het dus niet meerquote:Op dinsdag 9 december 2014 16:03 schreef jackson het volgende:
[..]
Lijkt me een prima keuze. Voor 90 euro was ik direct tevreden over de functies en geluid. Met name de knoppen op het apparaat zijn erg fijn om je chatgeluid en/of game geluid bij te stellen. Daarnaast is het geluid acceptabel en op een niveau wat hoort bij een koptelefoon van 90 euro.
Batterij gaat ongeveer een uurtje of 7-8 mee is mijn ervaring. Verwacht geen studio-kwaliteit geluid heh.
Dan vrees ik dat het geluid van dit exemplaar wat minder zal zijn.... Geen idee of je hem ergens kan testen?quote:Op dinsdag 9 december 2014 16:05 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Ik heb nu een 5.1 headset, die ook echt die boxen heeft en niet virtueel is. Dat is wel echt goed geluid. Alleen mijn praat gedeelte doet het dus niet meerEn daarom zoek ik een vervanger. Hoop dat het geluid wel ongeveer zelfde kwaliteit is. Die was toen wel wat duurder dan 90 euro. 150 oid
Mic is echt meer dan prima. Ik speel iedere dag online en heb letterlijk nog nooit klachten gehad over mijn verstaanbaarheid.quote:Op dinsdag 9 december 2014 15:55 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Ik zag alleen net een mic test. En daar klonk het echt best wel kut
Weet iemand waarom die door zo weinig winkels wordt verkocht en er ook nog vaak lange levertijden zijn?quote:Op dinsdag 9 december 2014 15:39 schreef Miauw_Zedong het volgende:
[..]
http://www.nedgame.nl/ps-(...)-headset/2989680721/
Het is 2014, al eventjes, dan ga ik niet meer als Helikopterpiloot met zo'n microfoon voor mijn giechel zitten.quote:Op dinsdag 9 december 2014 16:33 schreef Matedeor het volgende:
[..]
Weet iemand waarom die door zo weinig winkels wordt verkocht en er ook nog vaak lange levertijden zijn?
Hoorde ook ergens de tip dat je vaak net zo goed een gewone hoofdtelefoon kan kopen met bijvoorbeeld een losse mic. Die sony playstation pulse elite schijnt net iets beter te zijn, als de gold, maar ook iets minder comfortabel en gaat sneller kapot. Bij Amazon ook voor rond de 100 euro te krijgen. Nog andere waar ik wel goede verhalen over heb gehoord is de: Kingston HyperX Cloud.
http://tweakers.net/price(...)ireless-headset.html
http://tweakers.net/price(...)erx-cloud-zwart.html
quote:Op dinsdag 9 december 2014 16:03 schreef jackson het volgende:
[..]
Lijkt me een prima keuze. Voor 90 euro was ik direct tevreden over de functies en geluid. Met name de knoppen op het apparaat zijn erg fijn om je chatgeluid en/of game geluid bij te stellen. Daarnaast is het geluid acceptabel en op een niveau wat hoort bij een koptelefoon van 90 euro.
Batterij gaat ongeveer een uurtje of 7-8 mee is mijn ervaring. Verwacht geen studio-kwaliteit geluid heh.
quote:Op dinsdag 9 december 2014 16:55 schreef Black-Hole het volgende:
[..]![]()
Werd in het begin wel een beetje oncomfortabel maar bleek achteraf dat ik hem omgedraaid op had
wie speelt er dan ook met psvquote:Op dinsdag 9 december 2014 17:05 schreef Principia het volgende:
Matchmaking van PES lijkt mij trouwens een beetje kapot. Met Roma moest ik tegen Barcelona en daarna met PSV kwam ik PSG tegen. Niet bepaald eerlijk.
Het is ook lastigquote:Op dinsdag 9 december 2014 16:55 schreef Black-Hole het volgende:
[..]![]()
Werd in het begin wel een beetje oncomfortabel maar bleek achteraf dat ik hem omgedraaid op had
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 9 december 2014 17:37 schreef Cikx het volgende:
Kom er net achter dat die nieuwe TLOU DLC voor de multiplayer is.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ja dat gevoel kreeg ik dus al. Omdat ik juist niks heb gezien op PSX. Echt balenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Die heb ik ook.Echt perfectquote:Op dinsdag 9 december 2014 16:33 schreef Matedeor het volgende:
[..]
Weet iemand waarom die door zo weinig winkels wordt verkocht en er ook nog vaak lange levertijden zijn?
Hoorde ook ergens de tip dat je vaak net zo goed een gewone hoofdtelefoon kan kopen met bijvoorbeeld een losse mic. Die sony playstation pulse elite schijnt net iets beter te zijn, als de gold, maar ook iets minder comfortabel en gaat sneller kapot. Bij Amazon ook voor rond de 100 euro te krijgen. Nog andere waar ik wel goede verhalen over heb gehoord is de: Kingston HyperX Cloud.
http://tweakers.net/price(...)ireless-headset.html
http://tweakers.net/price(...)erx-cloud-zwart.html
vast nietquote:Op dinsdag 9 december 2014 18:00 schreef Tallie1982 het volgende:
Is pvz nog steeds gratis te downloaden?
48 uur dat PS experience bezig isquote:Op dinsdag 9 december 2014 18:00 schreef Tallie1982 het volgende:
Is pvz nog steeds gratis te downloaden?
Kunnen we samen diabloquote:Op dinsdag 9 december 2014 15:05 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Mjah, ik ben niet zo van het grinden. Ik vond de Beta trouwens wel leuk hoor, afgezien van wat erg saaie bazen (of tussen-bazen), maar ook niet dusdanig geweldig dat ik het perse moet hebben. Zeker niet voor wat het nu kost, en dat er nog DLC enzo achteraan komt.
Diablo 3 lijkt me op zich wel interessant om eens te proberen, maar die haal ik dan wel wanneer die rond de 20 euro is.
Je kunt aangeven of je gelijkwaardige clubs als tegenstander wilt, alleen speelt het gros met de topclubs..quote:Op dinsdag 9 december 2014 17:05 schreef Principia het volgende:
Matchmaking van PES lijkt mij trouwens een beetje kapot. Met Roma moest ik tegen Barcelona en daarna met PSV kwam ik PSG tegen. Niet bepaald eerlijk.
Daarom krijg je met psv of een andere lager team ook 2x zoveel punten als je wint in divisie.ik zit nu in divisie 8 en heb alleen met Ajax gespeeld.quote:Op dinsdag 9 december 2014 17:05 schreef Principia het volgende:
Ik heb ook een full hd tv, je raad dus aan dat ik in mijn tv settings sharpness op 0 zet? Ik heb namelijk nog nooit gekloot met de default instellingen.quote:Op dinsdag 9 december 2014 13:08 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
[..]
Heb je mijn tijd al verbeterd ? Ik zag dat je het aan het proberen was.quote:Op dinsdag 9 december 2014 18:40 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Je kunt aangeven of je gelijkwaardige clubs als tegenstander wilt, alleen speelt het gros met de topclubs..
Maar als ik met Utrecht van Barca kan winnen...
quote:Op dinsdag 9 december 2014 20:52 schreef Vault-Boy het volgende:
Helaas nog geen Dragon Age binnen gehad. Wordt dus geen Dragon Age vanavond
quote:Op dinsdag 9 december 2014 20:52 schreef Vault-Boy het volgende:
In het begin was het gewoon kut. Ook als je met wat vriende coop wilde gaan doen aangezien de servers altijd down waren.quote:Op dinsdag 9 december 2014 21:00 schreef Fokker101 het volgende:
Trouwens AC Unity is nog helemaal niet zo slecht. Allemaal gezeik vind het echt een vette game.. wel minder als brotherhood etc. Maar toch wel beter als Black flag etc.
Ja in het begin.. nu niet meer hoor!quote:Op dinsdag 9 december 2014 21:01 schreef Friday12 het volgende:
[..]
In het begin was het gewoon kut. Ook als je met wat vriende coop wilde gaan doen aangezien de servers altijd down waren.
Ik weet het zat van de week nog coop met iemand te doenquote:Op dinsdag 9 december 2014 21:04 schreef Fokker101 het volgende:
[..]
Ja in het begin.. nu niet meer hoor!
Iemand nog interesse in GTA? Kijk effe in het v&a topic.
Ik doel meer op de singeplayer.. coop nog nooit gedaan.quote:Op dinsdag 9 december 2014 21:04 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Ik weet het zat van de week nog coop met iemand te doen
Is wel lachenquote:Op dinsdag 9 december 2014 21:06 schreef Fokker101 het volgende:
[..]
Ik doel meer op de singeplayer.. coop nog nooit gedaan.
Vond Black flag online altijd zwaar lelijk en dom.quote:Op dinsdag 9 december 2014 21:07 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Is wel lachen![]()
Als je tegelijk assassinations doet krijg je extra punten voor de sync kills
Geen idee wat dat was eigenlijk... Maar dit is niet online MP ofzo he dit is coop een missie doen.quote:Op dinsdag 9 december 2014 21:07 schreef Fokker101 het volgende:
[..]
Vond Black flag online altijd zwaar lelijk en dom.
Oow, dat is wel lachen moet je wel vrienden hebben. En die heb ik natuurlijk niet.quote:Op dinsdag 9 december 2014 21:09 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Geen idee wat dat was eigenlijk... Maar dit is niet online MP ofzo he dit is coop een missie doen.
quote:Op dinsdag 9 december 2014 21:10 schreef Fokker101 het volgende:
[..]
Oow, dat is wel lachen moet je wel vrienden hebben. En die heb ik natuurlijk niet.
als 12-jarige kag je nog geen 18-plus spellen spelen, dus het is beter zoquote:Op dinsdag 9 december 2014 20:52 schreef Vault-Boy het volgende:
Waren mijn eerste twee potjes, had al wel de optie gezien dat je tegenstanders kon kiezen die dezelfde passingshulp hadden.quote:Op dinsdag 9 december 2014 18:40 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Je kunt aangeven of je gelijkwaardige clubs als tegenstander wilt, alleen speelt het gros met de topclubs..
Sowieso kijken of er een 'game' beeldinstelling is en die gebruiken, en 'sharpness' heb ik inderdaad daarna nog op '0' gezet, dat scheelde gelijk al bij scherpe randen. Het kan per tv verschillen, gewoon even kijken wat de beste resultaten oplevert maar de 'regel' is altijd dat je alle 'beeldverbeterende' opties van je tv uitzet als je gaat gamen, zorgt vaak ook voor (meer) input lag nml.quote:Op dinsdag 9 december 2014 20:13 schreef Gh0stface het volgende:
[..]
Ik heb ook een full hd tv, je raad dus aan dat ik in mijn tv settings sharpness op 0 zet? Ik heb namelijk nog nooit gekloot met de default instellingen.
Dus na het gamen moet je het weer wijzigen en dat keer op keer? jeetje :pquote:Op dinsdag 9 december 2014 22:57 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Sowieso kijken of er een 'game' beeldinstelling is en die gebruiken, en 'sharpness' heb ik inderdaad daarna nog op '0' gezet, dat scheelde gelijk al bij scherpe randen. Het kan per tv verschillen, gewoon even kijken wat de beste resultaten oplevert maar de 'regel' is altijd dat je alle 'beeldverbeterende' opties van je tv uitzet als je gaat gamen, zorgt vaak ook voor (meer) input lag nml.
Haha nee nog niet maar ik heb nog een paar dagen zag ik.quote:Op dinsdag 9 december 2014 20:25 schreef janrad het volgende:
[..]
Heb je mijn tijd al verbeterd ? Ik zag dat je het aan het proberen was.
Bij mij onthoudt de tv de instellingen per HDMI input dus nee ik hoef het niet steeds aan te passen, zal bij jou toch ook wel zo zijn?quote:Op dinsdag 9 december 2014 22:58 schreef Gh0stface het volgende:
[..]
Dus na het gamen moet je het weer wijzigen en dat keer op keer? jeetje :p
Weet ik niet, is wel een tv van een wat ouder bouwjaar maar wel van Samsung full hd..quote:Op dinsdag 9 december 2014 23:02 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Haha nee nog niet maar ik heb nog een paar dagen zag ik.
[..]
Bij mij onthoudt de tv de instellingen per HDMI input dus nee ik hoef het niet steeds aan te passen, zal bij jou toch ook wel zo zijn?
Passing hulp?quote:Op dinsdag 9 december 2014 22:43 schreef Principia het volgende:
[..]
Waren mijn eerste twee potjes, had al wel de optie gezien dat je tegenstanders kon kiezen die dezelfde passingshulp hadden.
Roma 1 - 0 Barcelona en PSG 1 - 3 PSV nadat ik al twee jaar geen voetbalspel heb aangeraakt![]()
Je moet master league spelen om spelers te kunnen kopen.quote:Op dinsdag 9 december 2014 23:20 schreef Peter_Aragorn het volgende:
Ligt het aan mij of kan je in PES bij een competitie, Eredivisie bijvoorbeeld, geen spelers kopen?!?
Ik hoop het ja. Heb er echt zin inquote:Op dinsdag 9 december 2014 21:00 schreef Droopie het volgende:
[..]
Morgen zal toch wel.
Tis zelfs regio rijnmond waarin die verstuurt is. Alleen kerstdrukte kan je last van hebben
Dan maar de laatste episodes van The Walking Dead Season 2 gespeeldquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Of Luftrausers!quote:Op dinsdag 9 december 2014 23:42 schreef Friday12 het volgende:
Ik heb nog een reden gevonden voor de Vita
Crash Bandicoot spelen in de bus
alleen heb je geen reet aan die puntenquote:Op dinsdag 9 december 2014 21:07 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Is wel lachen![]()
Als je tegelijk assassinations doet krijg je extra punten voor de sync kills
SP van BF3 voor de helft ongeveer gespeeld, en die was ECHT heel slecht.quote:Op dinsdag 9 december 2014 22:44 schreef n8n het volgende:
Maar ff de campaign van BF begonnen. De slechtste single player ooit, keer 1000. Wat een troep zegMichael Bay is Kubrick in vergelijking met dit
Dat kan je niet aangeven? Tenminste niet bij divisie.bij myclub wel maarja daar ligt het aan de spelers die je hebt.quote:Op dinsdag 9 december 2014 18:40 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Ja het is echt verschrikkelijk, ik speel dan ook alleen nog MP.quote:Op dinsdag 9 december 2014 22:44 schreef n8n het volgende:
Maar ff de campaign van BF begonnen. De slechtste single player ooit, keer 1000. Wat een troep zegMichael Bay is Kubrick in vergelijking met dit
Bij gewone online games zeker wel.quote:Op woensdag 10 december 2014 08:26 schreef lel86 het volgende:
[..]
Dat kan je niet aangeven? Tenminste niet bij divisie.bij myclub wel maarja daar ligt het aan de spelers die je hebt.
Ze hadden nooit een SP in battlefield moeten doen, gewoon alleen MP want daar gaat het om en daar zijn ze goed in.quote:Op woensdag 10 december 2014 08:27 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Ja het is echt verschrikkelijk, ik speel dan ook alleen nog MP.
Oh oke dat heb ik nog niet gedaan.alleen online divisie en myclub.quote:Op woensdag 10 december 2014 08:29 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Bij gewone online games zeker wel.
Ach die optie heeft dus toch geen zin want 99% speelt met een topclub.quote:Op woensdag 10 december 2014 08:43 schreef lel86 het volgende:
[..]
Oh oke dat heb ik nog niet gedaan.alleen online divisie en myclub.
Ik vond de SP minder slecht dan de laatste 10 CoD'squote:Op woensdag 10 december 2014 08:27 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
This. Verspilde ontwikkel tijd.quote:Op woensdag 10 december 2014 08:33 schreef budvar het volgende:
[..]
Ze hadden nooit een SP in battlefield moeten doen, gewoon alleen MP want daar gaat het om en daar zijn ze goed in.
Ik was nog een noobje en had geen geld dus het ging lekker snel voor mijquote:Op woensdag 10 december 2014 04:20 schreef Pheno het volgende:
[..]
alleen heb je geen reet aan die punten
Ik heb alle wapens en gear maar gekocht. Ik heb teveel geld in die game
Platinum en op de nomad app artifacts en nomad missies na alles gesynchroniseerd. 99%. Nu nog even voor de 100% gaan. Alleen duurt die app zo lang. 18 uur wachten is niet eens zeldzaam
ik rag er ook maar door heen, de cinematics kan je ook niet skippen. Wil alleen die paar wapens unlocken.quote:Op woensdag 10 december 2014 08:27 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
ik weet dat kneusteun en rossdale af en toe in een Squad zitten, ik zelf speel bf het meest, verder zijn er geen games die me aanspreken, gelukkig is bf Mp geen straf.quote:Op woensdag 10 december 2014 11:47 schreef Voltreffer het volgende:
Nog spelers hier die (semi)actief Battlefield 4 spelen en af en toe willen knallen? Naast m'n maten kom ik alleen maar in mute squads...
Of iemand die een platoon kan aanraden?
ik heb je gisteren nog een aantal keren proberen te joinen (Mainframes) maar de enkele keer dat het lukte was het bij de tegenpartij en die werden dan nogal door jullie ingemaaktquote:Op woensdag 10 december 2014 11:49 schreef n8n het volgende:
[..]
ik weet dat kneusteun en rossdale af en toe in een Squad zitten, ik zelf speel bf het meest, verder zijn er geen games die me aanspreken, gelukkig is bf Mp geen straf.
Mjah, Tekken is wel zo'n beetje de 2D fighter die me persoonlijk het minste doet, qua gameplay, character-design, etc etc.quote:Op woensdag 10 december 2014 11:13 schreef PBateman1978 het volgende:
1080p/60FPS trailer van Tekken 7.
Nou ja, anders komt dat team weer met een Medal of Honor die ze proberen te verkopen voor 60 euro. Moet je ook niet willen.quote:Op woensdag 10 december 2014 11:10 schreef videonatic het volgende:
[..]
This. Verspilde ontwikkel tijd.
Zijn een paar wapens die je alleen in de SP kan unlocken.quote:Op woensdag 10 december 2014 12:08 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Nou ja, anders komt dat team weer met een Medal of Honor die ze proberen te verkopen voor 60 euro. Moet je ook niet willen.
Het is gewoon jammer dat de SP in Battlefield gewoon weer zo'n lineaire shooter is, terwijl je als fan van BF nou juist vrijheid wilt.
Dat gezegd hebbende, tot zover ik de SP tot nog toe gespeeld heeft valt het allemaal wel mee. Nee, het is niet geweldig, maar het is ook zeker niet slecht (maar misschien komt dat nog?), en als je dan een keertje gewoon zin hebt om even chill dom een verhaaltje door te schieten, ipv elke 3 seconden in de MP op je kloten te krijgen, dan kan ik me voorstellen dat het wel fijn is dat het die mogelijkheid biedt.
Unlock je trouwens nog spul voor de MP met die SP? In BF3 was dat wel het geval, maar bij BF4 is me dat nog niet opgevallen, maar zoals gezegd, ik ben nog niet zo ver (bij die flat in Shanghai ofzo, net daar doorheen geknald)
Wallacequote:Op woensdag 10 december 2014 10:33 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Ik vond de SP minder slecht dan de laatste 10 CoD's
Maargoed, dat kwam waarschijnlijk vooral door de stemacteur die ook Omar Little speelde in The WireDie dude is gewoon awesome
aan mij zal het niet gelegen hebben, ben niet al te scherp de laatste tijd omdat ik m'n hele systeem steeds omgooiquote:Op woensdag 10 december 2014 11:59 schreef Sharpdressedman het volgende:
[..]
ik heb je gisteren nog een aantal keren proberen te joinen (Mainframes) maar de enkele keer dat het lukte was het bij de tegenpartij en die werden dan nogal door jullie ingemaakt
oa de MP4 geloof ik, al was ik niet al te impressed in de single player. Vind het jammer dat veel van de premium maps heel open zijn, vrijwel alle wapens zijn short of long range. Alles op 50–100 meter vind ik maar een beetje meh.quote:Op woensdag 10 december 2014 12:14 schreef budvar het volgende:
[..]
Zijn een paar wapens die je alleen in de SP kan unlocken.
Raid in BF4? mis ik iets?quote:Op woensdag 10 december 2014 12:29 schreef n8n het volgende:
[..]
aan mij zal het niet gelegen hebben, ben niet al te scherp de laatste tijd omdat ik m'n hele systeem steeds omgooials er een raid is gooi ik wel een invite jouw kant op.
Is het goed als ik eens een friend request jou kant op gooi?quote:Op woensdag 10 december 2014 11:49 schreef n8n het volgende:
[..]
ik weet dat kneusteun en rossdale af en toe in een Squad zitten, ik zelf speel bf het meest, verder zijn er geen games die me aanspreken, gelukkig is bf Mp geen straf.
sure, als je je naam waar maaktquote:Op woensdag 10 december 2014 13:20 schreef Voltreffer het volgende:
[..]
Is het goed als ik eens een friend request jou kant op gooi?
Tot op heden nog niet echt. Damn wat is het wennen om weer BF te spelen, geen enkele map kennis, geen idee welke wapens te kiezen en 95% nog gelockedquote:
Ik speel ook helemaal niet in de 20 extra premium maps omdat ik ze niet ken en aan alle kanten kapot geschoten word.quote:Op woensdag 10 december 2014 13:23 schreef Voltreffer het volgende:
[..]
Tot op heden nog niet echt. Damn wat is het wennen om weer BF te spelen, geen enkele map kennis, geen idee welke wapens te kiezen en 95% nog gelocked.
Wacht tot April en koop MK X, echt waar. Gewoon doenquote:Op woensdag 10 december 2014 12:01 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Mjah, Tekken is wel zo'n beetje de 2D fighter die me persoonlijk het minste doet, qua gameplay, character-design, etc etc.
Al die ophef op het internet trouwens over dat nieuwe character...Beetje janken dat er een Japans 'idol' meisje in zit... (!) Kneuzen.
Joh ik heb 200 uur erin zitten en bak er nog steeds niks van.quote:Op woensdag 10 december 2014 13:23 schreef Voltreffer het volgende:
[..]
Tot op heden nog niet echt. Damn wat is het wennen om weer BF te spelen, geen enkele map kennis, geen idee welke wapens te kiezen en 95% nog gelocked.
Krijg je betaald voor deze berichtjes of niet?quote:Op woensdag 10 december 2014 14:15 schreef Gh0stface het volgende:
[..]
Wacht tot April en koop MK X, echt waar. Gewoon doen
Mortal Kombat heb ik ook niet zoveel mee. SoulCalibur en Dead or Alive vond ik altijd wel fijne series, maar die zijn mij iets te druk bezig met al dat DLC-gemelk.quote:Op woensdag 10 december 2014 14:15 schreef Gh0stface het volgende:
[..]
Wacht tot April en koop MK X, echt waar. Gewoon doen
Die heeft nog niet eens een EU publisher...quote:Op woensdag 10 december 2014 14:44 schreef Yi-Long het volgende:
Nieuwe Guilty Gear is ook afwachten, maar die zullen ook wel weer met nieuwe character-DLC enzo komen.
heb btw geen game instelling op mijn tv gezien.... raad je nog steeds aan scherpte helemaal weg te doen? Ik weet wel dat ik nooit rare ervaringen heb gehad met game-beeld op deze tv.quote:Op woensdag 10 december 2014 15:04 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Die heeft nog niet eens een EU publisher...
Je moet het zo zien, het beeld wat vanuit je console naar je tv wordt uitgezonden is zoals de gameontwikkelaars het voor ogen hadden, je TV gaat in veel gevallen nog allerlei extra dingen aan het beeld veranderen om het zgn. nog mooier te maken maar dit werkt dus averechts en zorgt vaak voor inputlag.quote:Op woensdag 10 december 2014 15:06 schreef Gh0stface het volgende:
[..]
heb btw geen game instelling op mijn tv gezien.... raad je nog steeds aan scherpte helemaal weg te doen? Ik weet wel dat ik nooit rare ervaringen heb gehad met game-beeld op deze tv.
onbekendquote:Op woensdag 10 december 2014 14:55 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
Wanneer komt nieuwe Tekken uit?
hm moet maar even zoeken dan want volgens mij stond die hier ook idd op 50, by default..quote:Op woensdag 10 december 2014 15:24 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Je moet het zo zien, het beeld wat vanuit je console naar je tv wordt uitgezonden is zoals de gameontwikkelaars het voor ogen hadden, je TV gaat in veel gevallen nog allerlei extra dingen aan het beeld veranderen om het zgn. nog mooier te maken maar dit werkt dus averechts en zorgt vaak voor inputlag.
Ik heb sharpness op 0 staan bij gamen en ik zie hierdoor veel minder gekartelde randjes, bij een GTA V of DriveClub bv. zag ik direct verschil. Alleen verschilt het nogal eens per TV. (een vriend heeft een Samsung waarbij sharpness op ‘’50’’ moet worden gezet, dat is dan ‘’0’’ op mijn TV, snap je wat ik bedoel ?)
Er is online vast wel iets te vinden over jouw tv en de post-processing instellingen.
Heb je geen track en trace? En waar komt het vandaan?quote:Op woensdag 10 december 2014 20:05 schreef Vault-Boy het volgende:
Wederom weer geen Dragon Age binnen gehad. Pfff Post NL
Laat Dice maar weer terug gaan naar de basics. Die SP eruit en een goede MP met toffe maps. Sinds de komst van SP is de MP minder geworden, zonde.. Kwantiteit boven kwaliteitquote:Op woensdag 10 december 2014 05:37 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
SP van BF3 voor de helft ongeveer gespeeld, en die was ECHT heel slecht.
SP van BF4 nog niet zo ver mee, maar die is wel al stukken beter dan die van BF3, maar idd, het is niet geweldig.
Het vreemde is dat ik Far Cry 3 meer vond lijken op een Battlefield game, dan de SP van BF3/4. Die game geeft je namelijk wel de vrijheid om het allemaal op je eigen manier aan te pakken, wat je ook in de MP van BF natuurlijk hebt.
Misschien zou Dice dus zoiets moeten doen voor de SP-mode met BF, dus een open world met veel vrijheid, maar dan wel natuurlijk met een military theme. Wellicht een verhaallijn zoals Behind Enemy Lines, oftewel een soldaat die in vijandig gebied moet zien te overleven.
Bedenk nu eerst wat SP word van Hardlinequote:Op woensdag 10 december 2014 20:09 schreef Keltie het volgende:
[..]
Laat Dice maar weer terug gaan naar de basics. Die SP eruit en een goede MP met toffe maps. Sinds de komst van SP is de MP minder geworden, zonde.. Kwantiteit boven kwaliteit
Ik heb hem gekocht van Droopie. Die heeft hem gewoon verzonden via de brievenbuspost. Het is helaas altijd maar weer afwachten of Post NL het op tijd bezorgd of überhaupt bezorgdquote:Op woensdag 10 december 2014 20:07 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Heb je geen track en trace? En waar komt het vandaan?
En rond kersttijd moet je echt niets verwachten van PostNL
Ja nu kan het nog wel is een paar daagjes duren. Had je beter als pakket kunnen laten bezorgenquote:Op woensdag 10 december 2014 20:14 schreef Vault-Boy het volgende:
[..]
Ik heb hem gekocht van Droopie. Die heeft hem gewoon verzonden via de brievenbuspost. Het is helaas altijd maar weer afwachten of Post NL het op tijd bezorgd of überhaupt bezorgd. En ja die kerstperiode zal er ook wel mee te maken hebben, maar het is wel jammer natuurlijk
Probeer hem gewoon eensquote:Op woensdag 10 december 2014 20:31 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Hoelang blijven die Playstation plus kaarten geldig. Ik heb hier eentje liggen dat ik nog vorig jaar aangeschaft had maar nog niet gebruikt heb.
Altijd.quote:Op woensdag 10 december 2014 20:31 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Hoelang blijven die Playstation plus kaarten geldig. Ik heb hier eentje liggen dat ik nog vorig jaar aangeschaft had maar nog niet gebruikt heb.
Bloodborne zit ik ook op te wachtenquote:Op woensdag 10 december 2014 18:47 schreef Mauskoekwaus het volgende:
The Witcher 3 stond als eerste op het lijstje maar die is uitgesteld, ik heb al mijn hoop op Bloodborne gevestigd, en tot die uitkomt ben ik nog wel bezig met Dragon Age.
Seine crossingquote:Op woensdag 10 december 2014 22:42 schreef Keltie het volgende:
Dice wil weten welke oude maps in BF4 gezet moeten worden:
https://sv.surveymonkey.com/s/VMRMP3X
Doe maar Seine Crossing en alle BF1942 maps :p
iets a la dawnbreaker. Alles in de buurt, compacte 1 op 1 situaties bij elke flag.quote:Op woensdag 10 december 2014 22:42 schreef Keltie het volgende:
neequote:Op donderdag 11 december 2014 07:42 schreef Evertjan het volgende:
is er al iets bekend gemaakt over die remake die zou komen van Ratchet en Clank?
jammer was altijd een groot fan van die serie en snap niet waarom Sony dit soort franchises links laat liggen. Zelfde geld voor Jak en Daxterquote:
ND heeft J&D geprobeerd te concept arten voor de PS3 maar ze liepen daarmee vast.quote:Op donderdag 11 december 2014 07:46 schreef Evertjan het volgende:
[..]
jammer was altijd een groot fan van die serie en snap niet waarom Sony dit soort franchises links laat liggen. Zelfde geld voor Jak en Daxter
Het is het eerste deel, helemaal opnieuw gemaakt. Geen port, reboot of remake. Volg je het nog?quote:Op donderdag 11 december 2014 07:42 schreef Evertjan het volgende:
is er al iets bekend gemaakt over die remake die zou komen van Ratchet en Clank?
Dat heet een rebootquote:Op donderdag 11 december 2014 08:16 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Het is het eerste deel, helemaal opnieuw gemaakt. Geen port, reboot of remake. Volg je het nog?
Nee. Het is een re-imagening.quote:
Ja en nee. BF1943 was de leukste Battlefield die ik gespeeld heb, want iedereen gelijk, altijd wel mensen online, en prima maps. Eigenlijk heb ik 2-3 jaar lang maar 1/3de van die game gespeeld, want speelde alleen als sniper, maar dat was ook echt fantastisch.quote:Op woensdag 10 december 2014 20:09 schreef Keltie het volgende:
[..]
Laat Dice maar weer terug gaan naar de basics. Die SP eruit en een goede MP met toffe maps. Sinds de komst van SP is de MP minder geworden, zonde.. Kwantiteit boven kwaliteit
#REHASHquote:Op donderdag 11 december 2014 08:32 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Nee. Het is een re-imagening.
Seine Crossing vond ik verdomd weinig aan. Te klein, te weinig vrijheid, te voorspelbaar. Een cluster-fuck level, en daarvan had BF3 er net iets te veel.quote:Op woensdag 10 december 2014 22:42 schreef Keltie het volgende:
Arica Harbor aubquote:Op donderdag 11 december 2014 08:50 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Seine Crossing vond ik verdomd weinig aan. Te klein, te weinig vrijheid, te voorspelbaar. Een cluster-fuck level, en daarvan had BF3 er net iets te veel.
Kharg Island, Sharqi Peninsula (DLC) en Noshahr Canals zijn dan nog wel BF3 levels die er nu nog niet inzitten, die ik wel leuk vond destijds.
Gisteren mijn tweede uitdaging verstuurd, een tijdrit die ik in de regen op nummer 1 eindig. Je hebt mijn Alfa c4 tijd nog niet verbeterd zie ikquote:Op donderdag 11 december 2014 06:44 schreef PBateman1978 het volgende:
Gisteravond ook een DC challenge verstuurd naar o.a. mensen van hier. In de stromende regen in India...
Nee klopt, kwam op 1.18.004 ofzo uit gisteravond, maar zaterdagochtend gaat er nog wel een seconde of 2 vanaf, dan race ik beter dan s'avonds na werk.quote:Op donderdag 11 december 2014 09:38 schreef janrad het volgende:
[..]
Gisteren mijn tweede uitdaging verstuurd, een tijdrit die ik in de regen op nummer 1 eindig. Je hebt mijn Alfa c4 tijd nog niet verbeterd zie ik
Klinkt als een goed plan... Hier hetzelfde maar wel recent Far Cry / LBP3 / GTA5 aangeschaft.quote:Op woensdag 10 december 2014 16:27 schreef Nober het volgende:
Leuk al die releases in de OP maar het is voor mij wachten tot Project CARS (20 maart), denk niet dat ik eerder een nieuw spel haal.
De bocht aan het einde van het rechte stuk is ook lastig. Als je daar niet op tijd in de remmen gaat fa je driften en verlies je tijd. Onder het viaduct is inderdaad een hele uitdaging om die goed te nemen.quote:Op donderdag 11 december 2014 09:41 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Nee klopt, kwam op 1.18.004 ofzo uit gisteravond, maar zaterdagochtend gaat er nog wel een seconde of 2 vanaf, dan race ik beter dan s'avonds na werk.
Die bocht voor dat viaduct, vrijwel elke keer ga ik er daar af...
Die Bandibar (oid) track challenge in een storm met keiharde regen is echt prachtig ja, India leent zich erg goed voor slecht weer qua graphics.quote:Op donderdag 11 december 2014 09:46 schreef janrad het volgende:
[..]
De bocht aan het einde van het rechte stuk is ook lastig. Als je daar niet op tijd in de remmen gaat fa je driften en verlies je tijd. Onder het viaduct is inderdaad een hele uitdaging om die goed te nemen.
Ik ga vandaag de uitdaging die ik van jouw heb ontvangen proberen, wilde gisteren weer niet lukken ivm sever probleem. DC ziet er wel waanzinnig met slecht weer.
Ondersteunt het al toch? Thrust stuurtjes iig.quote:Op donderdag 11 december 2014 10:24 schreef janrad het volgende:
Ben benieuwd of DC nog stuurtjes gaat ondersteunen, maakt het racen nog leuker.
Dat is altijd zo baggerquote:Op donderdag 11 december 2014 10:31 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Ondersteunt het al toch? Thrust stuurtjes iig.
En de motion controls al geprobeerd?(waarbij je dus je controller als stuurtje gebruikt)
En ik heb zo'n mooi Logitech stuurtje met geweldige force feedbackquote:Op donderdag 11 december 2014 10:31 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Ondersteunt het al toch? Thrust stuurtjes iig.
En de motion controls al geprobeerd?(waarbij je dus je controller als stuurtje gebruikt)
Dat werkt juist verrassend goed in DC.quote:
En die wordt idd (nog?) niet ondersteunt...quote:Op donderdag 11 december 2014 10:40 schreef janrad het volgende:
[..]
En ik heb zo'n mooi Logitech stuurtje met geweldige force feedback.
ooit komt DC voor plus, en kunnen we t massaal uitproberenquote:Op donderdag 11 december 2014 10:43 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Dat werkt juist verrassend goed in DC.
[..]
En die wordt idd (nog?) niet ondersteunt...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |