Jij draait ook op gutter? eens luisterenquote:
Je bent een avond te laatquote:Op maandag 8 december 2014 21:05 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Jij draait ook op gutter? eens luisteren
Was het eenmalig dan?quote:
Verschil van visies, was er zelf niet bij. Maar dat is ook niet iets wat we hier zouden moeten besprekenquote:Op maandag 8 december 2014 21:04 schreef D. het volgende:
[..]
Verrek, een 2e
Maar daar zitten alle mensen die ik uit R49 ken
Is er een splitsing geweest? Was er weer een rel?
Nee, maar die Top20 natuurlijk welquote:
Nouja, zo te zien is dat nu 'de goede'quote:Op maandag 8 december 2014 21:06 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Verschil van visies, was er zelf niet bij. Maar dat is ook niet iets wat we hier zouden moeten bespreken
Eerder een kwestie waar je je meer thuis bij voeltquote:
Dat zeg ikquote:Op maandag 8 december 2014 21:09 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Eerder een kwestie waar je je meer thuis bij voelt
Dit kabbelt rustig verder.. tijdens de eerste stemdag, laatste stemdag en rond 2 december zijn er wel soort van mini-explosies geweest qua postsquote:Op maandag 8 december 2014 21:03 schreef datismijnmening het volgende:
Wat wordt hier een hoop geluld zegEn dat terwijl de top nog niet eens is begonnen
Dat zal het zijn, hoeveel topics hadden we vorig jaar ook al weer?quote:Op maandag 8 december 2014 21:04 schreef D. het volgende:
[..]
Sommige mensen hier zijn al op leeftijd, dus we hebben even nodig om op gang te komen voor de uitzendingen beginnen
218 maarquote:Op maandag 8 december 2014 21:11 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Dat zal het zijn, hoeveel topics hadden we vorig jaar ook al weer?
Geen flauw idee, weet alleen dat we nu verder zijn dan vorig jaar rond deze tijdquote:Op maandag 8 december 2014 21:11 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Dat zal het zijn, hoeveel topics hadden we vorig jaar ook al weer?
Ik heb al besloten vakantie te houden, dus je mist een paar postsquote:Op maandag 8 december 2014 21:13 schreef D. het volgende:
[..]
Geen flauw idee, weet alleen dat we nu verder zijn dan vorig jaar rond deze tijd
Zo lang het geen race gaat worden en men geforceerd gaat veelposten vind ik het prima
Dat zou de kwaliteit inderdaad niet ten goede komenquote:Op maandag 8 december 2014 21:13 schreef D. het volgende:
[..]
Geen flauw idee, weet alleen dat we nu verder zijn dan vorig jaar rond deze tijd
Zo lang het geen race gaat worden en men geforceerd gaat veelposten vind ik het prima
Ik geloof het als ik het ziequote:Op maandag 8 december 2014 21:13 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Ik heb al besloten vakantie te houden, dus je mist een paar posts
Ah, jij gaat werken tijdens de Top?quote:Op maandag 8 december 2014 21:13 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Ik heb al besloten vakantie te houden, dus je mist een paar posts
Juist niet, ik ga eens vakantie houden. Laatste week vrij was vorig jaar tijdens de Top2000quote:Op maandag 8 december 2014 21:17 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ah, jij gaat werken tijdens de Top?
Succes.
Kan me het voorstellen. Ik denk dat ik nog wel enigszins aanwezig ga zijn, omdat ik vermoed dat dit het laatste jaar is dat ik de Top 2000 echt ga volgen. Maar ik vond het vorig jaar oprecht een stuk minder leuk dan de jaren ervoor, te druk ook gewoon.quote:Op maandag 8 december 2014 21:18 schreef FritsFlits het volgende:
Eerlijk gezegd werd ik vorig jaar al moe van de races om posts, standaard grappen, zelfde uitspraken, ook al deed ik daar zelf aan mee. Alleen merkte ik dat ik er steeds meer aan begon te ergeren. Dit jaar proef ik dat weer. Na een paar jaar hier is alles wel bekend en wordt het tijd voor wat anders
Is een beetje inherent aan mijn werk, vandaag had ik een cliënte die groot fan is. Regelmatig is het ook Jan Smit en Frans Bauer of De Toppers enzo.quote:Op maandag 8 december 2014 21:01 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Hoezo?
Ik heb een tijdje terug die Hart Nick & Simon bioscoopcommercials van Pak Van Mijn Hart moeten monteren. De hele dag wisselen tussen de normale versie, kerstversie en karaokeversies. Kan ik nog steeds dromen
Over een paar jaar: still crazy after al these years
Ik volg het regelmatig en vast al sinds 2004, dus dat zit er ingebakken. Maar na een paar jaar ga ik me vervelen en ergeren op 1 vaste plek.quote:Op maandag 8 december 2014 21:21 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Kan me het voorstellen. Ik denk dat ik nog wel enigszins aanwezig ga zijn, omdat ik vermoed dat dit het laatste jaar is dat ik de Top 2000 echt ga volgen. Maar ik vond het vorig jaar oprecht een stuk minder leuk dan de jaren ervoor, te druk ook gewoon.
Daarvoor verwijs ik je naar m'n fotoboekquote:Op maandag 8 december 2014 21:21 schreef Mexicanobakker het volgende:
Al hoop ik natuurlijk dat je wel af en toe je gezicht laat zien.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |