SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: de gamertagsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De 5 geboden van dit topic:
1. Gij zult niet maveren;
2. Gij zult Viola aanbidden;
3. Gij zult niet het blik met mongolen openen;
4. Gij zult zeker niet geband worden voordat 2Happy4U U waarschuwt;
5. Gij zult WEFUT.com gebruiken voor squadbuilden;
De FUT SC speltips/regels.
Speltip 1: Post foto's van chicks.
Speltip 2: Niet wedden op Italiaanse clubs in Europa.
etc etc
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
Ieder jaar wordt het gewoon weer erger..echt ongekend.quote:Op zondag 7 december 2014 23:30 schreef over_hedge het volgende:
Dit spel![]()
![]()
Nu 3x achter elkaar dat ik divisie 4 win en weer in 4 gezet wordt.
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''![]()
Ja. En wordt nu toch wel beetje gek van divisie 4quote:Op zondag 7 december 2014 23:33 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ieder jaar wordt het gewoon weer erger..echt ongekend.Want sinds de nieuwe patch win ik echt 90% van mijn wedstrijden. En divisie 4 is totaal geen tegenstand meer. Dus zou nu wel eens naar 3 willen.. Misschien maar 16 punten halen en daarna alles quiten zodat ik niet win maar wel door ga. Misschien werkt dat.
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
Moest net wel lachenIk speelde tegen een duitser met als team naam iets van SSHitlerjugend (oid) En hij had zijn headset aan. Toen ik scoorde hij zo: Nein nein nein!
![]()
en ook nog in zn laatste matchquote:Op maandag 8 december 2014 00:05 schreef DarkSonic2 het volgende:
Robbie Keane met de winnende goal. L.A. Galaxy kampioen.![]()
ben je er nog? Ik gooi er zo wat opquote:Op zondag 7 december 2014 23:33 schreef esox83 het volgende:
als iemand nog coins voor 14 wil (xbox) zet er maar wat op voor 250k![]()
![]()
Chiellini met backbone, 260kquote:Op maandag 8 december 2014 00:36 schreef esox83 het volgende:
ja ben er nog, laat maar weten 260k bin
teamnaam is FC Awesome![]()
Schindler (quote:Op maandag 8 december 2014 00:47 schreef esox83 het volgende:
doe ff een nieuwe het is 375k had nog wat op open bid) van 1860 Munchen uit de 2. Bundesliga
![]()
quote:Op maandag 8 december 2014 00:47 schreef esox83 het volgende:
doe ff een nieuwe het is 375k had nog wat op open bid![]()
![]()
![]()
Wat is er aan de hand? Of gewoon moei?quote:Op maandag 8 december 2014 06:38 schreef PrideoftheSouth het volgende:
Monday Monday,
can't trust that dayDit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
Dat laatste. Kleine is ziek, heeft het hele huis wakker gehouden vannacht, en dan gaat om kwart voor 6 die kutwekker alquote:Op maandag 8 december 2014 07:22 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Wat is er aan de hand? Of gewoon moei?
NAC Breda
Rèsbaarge
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |