Niks mis meequote:Op dinsdag 9 december 2014 10:38 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Ongetwijfeld. Ookal is het niet sterk aanwezig, ik heb heel af en toe wel eens een licht rotterdamse uitspraak.
Vind ik ronduit kut, dus ik let er zoveel als ik kan op.
seeeaaauuuquote:Op dinsdag 9 december 2014 10:38 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Niks mis mee
Ik hou wel van accenten... (zelfs Rotterdams)
Saskia, mijn tip voor jou: LET IT GO! LET IT GOOOOOOO!!!!11quote:Op dinsdag 9 december 2014 10:39 schreef Sersjee het volgende:
Bij een sing-a-long vertoning van Frozen aanwezig zijn is mijn versie van de hel.
www.man-man-man.nlquote:Op dinsdag 9 december 2014 10:41 schreef ieniminimuis het volgende:
Om Roel maar even te quoten: "Man Man Man"
quote:Op dinsdag 9 december 2014 10:41 schreef ieniminimuis het volgende:
Om Roel maar even te quoten: "Man Man Man"
Je kunt nog een plaat van jouw favoriete band, Crowded House, aanvragen.quote:Op dinsdag 9 december 2014 10:43 schreef Sersjee het volgende:
Eigenlijk had ik ook een gezongen appje moeten sturen. M'n stem is dusdanig verrot na gisteravond dat dat ongetwijfeld fabelachtig had geklonken op de radio.
Heeeey Marije! Was Kensington leuk?quote:Op dinsdag 9 december 2014 10:44 schreef MarijeH het volgende:
[..]
Je kunt nog een plaat van jouw favoriete band, Crowded House, aanvragen.
Hallo jongensquote:
Ja, het was erg leuk.quote:Op dinsdag 9 december 2014 10:45 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Heeeey Marije! Was Kensington leuk?
Net gegeten toevalligquote:
Je hebt wat gemist vanochtend.quote:Op dinsdag 9 december 2014 10:47 schreef Sersjee het volgende:
Ik stuur niks in. Met 90's request doe ik Distant Sun en verder niets. Ik vertrouw op Michiel in dezen.
Goeie tweede regel.quote:Op dinsdag 9 december 2014 10:47 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Net gegeten toevallig
Banaan welteverstaan...
Ik zie een Toad the Wet Sprocket! Goeie zaak.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |