abonnement Unibet Coolblue
  Designer maandag 15 december 2014 @ 18:45:48 #276
266257 crew  DeZwabber
Press ZL to squid.
pi_147609873
Zo, nu Psycho Pass 2.
🐙
  maandag 15 december 2014 @ 18:55:58 #277
343755 Mauskoekwaus
Spreekt voor zich toch?
pi_147610217
quote:
10s.gif Op maandag 15 december 2014 15:57 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
WTF,ik heb net LOI b.v gebeld om te vragen tot verlenging van MBO opleiding ICT-Beheer die officieel op 28 december a.s eindigt.

nou....resultaat is heel verrassend!!!

[..]

Nog eens 27 maanden(per 1/2 januari 2015) lang geen lesgeld betalen en ik kan gewoon mijn opleiding tot april 2017 afmaken.De bedoeling was juist om op 27 maart 2015 alles volledig af te ronden. _O- _O_ :9

Wanneer is ook alweer Tsunacon? :+
Deze vent hier.. Zit hele dagen in bad spareribs te eten en anime te kijken en mag die potverdikkeme ook nog eens gratis studeren (als je MBO nog ''studeren'' kan noemen, no offence). :')
''I came here to kick gum and chew ass, and I'm all out of gum!''
pi_147610524
quote:
10s.gif Op maandag 15 december 2014 15:57 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
WTF,ik heb net LOI b.v gebeld om te vragen tot verlenging van MBO opleiding ICT-Beheer die officieel op 28 december a.s eindigt.

nou....resultaat is heel verrassend!!!

[..]

Nog eens 27 maanden(per 1/2 januari 2015) lang geen lesgeld betalen en ik kan gewoon mijn opleiding tot april 2017 afmaken.De bedoeling was juist om op 27 maart 2015 alles volledig af te ronden. _O- _O_ :9

Wanneer is ook alweer Tsunacon? :+
Maarja je hebt wel een kut opleiding dan :') mijn god wat een bagger was dat.
pi_147610787
quote:
99s.gif Op maandag 15 december 2014 18:55 schreef Mauskoekwaus het volgende:

[..]

(als je MBO nog ''studeren'' kan noemen, no offence). :')
Studeren doe je aan de universiteit. Degenen die ingeschreven staan in het hoger of middelbaar beroepsonderwijs noem je scholieren. Dat is toch helemaal niet beledigend of iets dergelijks?

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.


[ Bericht 5% gewijzigd door Repelsteeltju op 15-12-2014 19:18:23 ]
“An interesting thing is a good thing.”
  Designer maandag 15 december 2014 @ 19:22:00 #280
266257 crew  DeZwabber
Press ZL to squid.
pi_147611115
quote:
0s.gif Op maandag 15 december 2014 19:11 schreef Repelsteeltju het volgende:

[..]

Studeren doe je aan de universiteit. Degenen die ingeschreven staan in het hoger of middelbaar beroepsonderwijs noem je scholieren. Dat is toch helemaal niet beledigend of iets dergelijks?
Oh kak, niet deze discussie. _O-
🐙
  maandag 15 december 2014 @ 19:33:36 #281
343755 Mauskoekwaus
Spreekt voor zich toch?
pi_147611520
quote:
0s.gif Op maandag 15 december 2014 19:11 schreef Repelsteeltju het volgende:

[..]

Studeren doe je aan de universiteit. Degenen die ingeschreven staan in het hoger of middelbaar beroepsonderwijs noem je scholieren. Dat is toch helemaal niet beledigend of iets dergelijks?

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
In principe heb je gelijk, omdat het HBO toch een wat ''schools karakter'' heeft in vergelijking met de universiteit, maar dat is dan ook wel weer afhankelijk van de opleiding die je volgt. Ik vind het verschil in niveau tussen MBO en HBO eerder zichtbaar dan het verschil in niveau tussen HBO en uni. Het enige wat je bij de uni doet is meer onderzoeken en minder toepassen, en bij het HBO precies het tegenovergestelde. :P Ook dat is weer afhankelijk van de studie/opleiding, dus pin me er niet op vast.
''I came here to kick gum and chew ass, and I'm all out of gum!''
pi_147611822
quote:
10s.gif Op maandag 15 december 2014 15:57 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
WTF,ik heb net LOI b.v gebeld om te vragen tot verlenging van MBO opleiding ICT-Beheer die officieel op 28 december a.s eindigt.

nou....resultaat is heel verrassend!!!

[..]

Nog eens 27 maanden(per 1/2 januari 2015) lang geen lesgeld betalen en ik kan gewoon mijn opleiding tot april 2017 afmaken.De bedoeling was juist om op 27 maart 2015 alles volledig af te ronden. _O- _O_ :9

Wanneer is ook alweer Tsunacon? :+
ik neem aan dat je geld 'krijgt' v/d overheid? Dan zal je gewoon een lening gaan krijgen lijkt mij
pi_147614355
quote:
10s.gif Op maandag 15 december 2014 19:22 schreef DeZwabber het volgende:

[..]

Oh kak, niet deze discussie. _O-
Sorry, ik zal er geen woord meer aan vuil maken. :P

quote:
99s.gif Op maandag 15 december 2014 19:33 schreef Mauskoekwaus het volgende:

[..]

In principe heb je gelijk, omdat het HBO toch een wat ''schools karakter'' heeft in vergelijking met de universiteit, maar dat is dan ook wel weer afhankelijk van de opleiding die je volgt. Ik vind het verschil in niveau tussen MBO en HBO eerder zichtbaar dan het verschil in niveau tussen HBO en uni. Het enige wat je bij de uni doet is meer onderzoeken en minder toepassen, en bij het HBO precies het tegenovergestelde. :P Ook dat is weer afhankelijk van de studie/opleiding, dus pin me er niet op vast.
Dit zo veel dit. Telkens als ik verhalen hoor van mensen die menen dat universiteiten zich meer op de arbeidsmarkt moeten richten, denk ik steeds dat er daar juist HBO's zijn opgericht.

quote:
1s.gif Op maandag 15 december 2014 19:42 schreef mschol het volgende:

[..]

ik neem aan dat je geld 'krijgt' v/d overheid? Dan zal je gewoon een lening gaan krijgen lijkt mij
Volgens mij was het al een lening op het MBO. Maar gezien dit over het LOI gaat zal het wel over volwassenen onderwijs gaan en dan is het niet onwaarschijnlijk dat hij geen overheidsbijdrage ontvangt. Ook is het waarschijnlijk dat BPN's vertraging haast geen extra kosten voor de LOI teweeg brengt (voor de examinering moet je sowieso bijbetalen) omdat ze al het lesmateriaal al opgestuurd hebben.
“An interesting thing is a good thing.”
  maandag 15 december 2014 @ 21:19:00 #284
356357 De_Dakgoot
Yane no kishi
pi_147616584
/A/non's with his waifu, all's right in the world.
pi_147616808
quote:
0s.gif Op maandag 15 december 2014 18:05 schreef De_Dakgoot het volgende:

[..]

kut overheid
quote:
99s.gif Op maandag 15 december 2014 18:55 schreef Mauskoekwaus het volgende:

[..]

Deze vent hier.. Zit hele dagen in bad spareribs te eten en anime te kijken en mag die potverdikkeme ook nog eens gratis studeren (als je MBO nog ''studeren'' kan noemen, no offence). :')
quote:
0s.gif Op maandag 15 december 2014 19:04 schreef totalvamp het volgende:

[..]

Maarja je hebt wel een kut opleiding dan :') mijn god wat een bagger was dat.
quote:
0s.gif Op maandag 15 december 2014 19:11 schreef Repelsteeltju het volgende:

[..]

Studeren doe je aan de universiteit. Degenen die ingeschreven staan in het hoger of middelbaar beroepsonderwijs noem je scholieren. Dat is toch helemaal niet beledigend of iets dergelijks?

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jaloers? :+ :*

quote:
99s.gif Op maandag 15 december 2014 19:33 schreef Mauskoekwaus het volgende:

[..]

In principe heb je gelijk, omdat het HBO toch een wat ''schools karakter'' heeft in vergelijking met de universiteit, maar dat is dan ook wel weer afhankelijk van de opleiding die je volgt. Ik vind het verschil in niveau tussen MBO en HBO eerder zichtbaar dan het verschil in niveau tussen HBO en uni. Het enige wat je bij de uni doet is meer onderzoeken en minder toepassen, en bij het HBO precies het tegenovergestelde. :P Ook dat is weer afhankelijk van de studie/opleiding, dus pin me er niet op vast.
quote:
1s.gif Op maandag 15 december 2014 19:42 schreef mschol het volgende:

[..]

ik neem aan dat je geld 'krijgt' v/d overheid? Dan zal je gewoon een lening gaan krijgen lijkt mij
quote:
0s.gif Op maandag 15 december 2014 20:38 schreef Repelsteeltju het volgende:

[..]

Sorry, ik zal er geen woord meer aan vuil maken. :P

[..]

Dit zo veel dit. Telkens als ik verhalen hoor van mensen die menen dat universiteiten zich meer op de arbeidsmarkt moeten richten, denk ik steeds dat er daar juist HBO's zijn opgericht.

[..]

Volgens mij was het al een lening op het MBO. Maar gezien dit over het LOI gaat zal het wel over volwassenen onderwijs gaan en dan is het niet onwaarschijnlijk dat hij geen overheidsbijdrage ontvangt. Ook is het waarschijnlijk dat BPN's vertraging haast geen extra kosten voor de LOI teweeg brengt (voor de examinering moet je sowieso bijbetalen) omdat ze al het lesmateriaal al opgestuurd hebben.
Ik heb geen stu-fi aangevraagd en hoeft geen lening.Bovendien heb ik al voor 13,4K aan schulden bij DUO/IB-Groep staan. :P
pi_147617506
quote:
0s.gif Op maandag 15 december 2014 21:22 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:

[..]

Ik heb geen stu-fi aangevraagd en hoeft geen lening.Bovendien heb ik al voor 13,4K aan schulden bij DUO/IB-Groep staan. :P
Dat is best wel balen man.
“An interesting thing is a good thing.”
pi_147618194
quote:
0s.gif Op maandag 15 december 2014 21:33 schreef Repelsteeltju het volgende:

[..]

Dat is best wel balen man.
Het is niet van LOI, want 2e studietijd was van Juli 2008 tot januari 2010(op 2 Januari 2010 uitgeschreven van ROC Mondriaan ICT Tinwerf).Ik kreeg maximale stu-fi toentertijd. :+
  maandag 15 december 2014 @ 21:52:21 #288
382210 Jiang153
Bae Joo Hyun
pi_147618557
quote:
0s.gif Op maandag 15 december 2014 12:11 schreef Repelsteeltju het volgende:

[..]

Een samenvatting: een jongen en een meisje voelen zich ongemakkelijk bij hun superkrachten, ze raken bevriend en de gebruikelijk middelbaretschool-avonturen volgen.
Ik denk dat elke serie van Kyoto Animation wel leuk is. Kyoukai no Kanata is daarop geen uitzondering. Kyoani heeft series die niet geïnspireerd zijn en series waar er eigenlijk helemaal niets gebeurd, series die je meteen vergeten bent zodra je ze afgezien hebt, maar ik heb nog nooit iets van ze gezien dat niet leuk en vrolijk is.
Dus er zitten keiharde battles in?
Irene is bae <3
pi_147618644
quote:
0s.gif Op maandag 15 december 2014 21:52 schreef Jiang153 het volgende:

[..]

Dus er zitten keiharde battles in?
Tenminste een van de hardste die ik dit jaar gezien heb.
“An interesting thing is a good thing.”
  maandag 15 december 2014 @ 22:03:02 #290
383398 Kyubey
Genesis 19:26
pi_147619184
Arme Mika.
Helemaal super.
pi_147619573
quote:
10s.gif Op maandag 15 december 2014 22:03 schreef Kyubey het volgende:
Arme Mika.
KLB / Lisa amy en Shelly zijn goed uit de verf gekomen

Ik zei nog zo inb4 Kyubey
pi_147619646
quote:
10s.gif Op maandag 15 december 2014 22:03 schreef Kyubey het volgende:
Arme Mika.
Ik zal sympathie voor haar hebben op het moment dat ze die veer uit haar reet haalt.
“An interesting thing is a good thing.”
  maandag 15 december 2014 @ 22:25:14 #293
356357 De_Dakgoot
Yane no kishi
pi_147620207
Op de eerste dag van kerst gaf de kerstman:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
/A/non's with his waifu, all's right in the world.
pi_147620963
quote:
0s.gif Op maandag 15 december 2014 22:25 schreef De_Dakgoot het volgende:
Op de eerste dag van kerst gaf de kerstman:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik wil niet mierenneuken ... ach god, eigenlijk wil ik over elk detail lullen. Ik heb van alles dat ik over haar huid, haar, ogen, haar dijen en haar borsten zou willen spuien.

...

Oke, faal, wat ik met het bovenstaande probeerde te zeggen was dat haar huid eerder zilvergrijs hoort te zijn, haar pupillen horen meer naar speeltjes te neigen, haar dijen zijn niet haar dijen zonder dat streepjespatroon, en haar borsten moeten klein genoeg zijn dat het niet totaal achterlijk lijkt dat er mensen waren die daadwerkelijk meende dat Pitou geen vrouw zou zijn.


Perfectie.
“An interesting thing is a good thing.”
pi_147621081
En er is meer perfectie waar dat vandaan kwam.

“An interesting thing is a good thing.”
pi_147621109


Kijk Pitou moet er menselijk uitzien, maar er moet ook iets 'mis' zijn aan haar.
“An interesting thing is a good thing.”
pi_147621141


Niet 'mis' in de zin van onvolmaakt want ze is nu eenmaal perfect.
“An interesting thing is a good thing.”
pi_147621192


Maar mis in de zin dat ze op een mens lijkt. Verschrikkelijk veel op een mens lijkt. Zo veel op een mens lijkt dat de dingen die haar zo onmenselijk mooi maken opvallen.
“An interesting thing is a good thing.”
pi_147621214


Dat is perfectie.
“An interesting thing is a good thing.”
pi_147621234


Een vrolijk kerstfeest.
“An interesting thing is a good thing.”
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')