SPOILER: exitOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vaste bezoekersSPOILER: Vaste bezoekersOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Standaard POLL's in de spoilerSPOILER: Standaard POLL'sOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Agenda:
Overige aankondigingen zijn te vinden in UTO / Utopia Agenda![]()
0 x 2.20371quote:Op zondag 7 december 2014 18:41 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Ik denk dat er sowieso 0 gulden in de pot zitAan mijn uitspraken kunnen geen rechten ontleend worden
Uitspraken uit het verleden geven geen garantie voor de toekomst![]()
Er is geen script van mijzelfquote:Op zondag 7 december 2014 18:37 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Ik niet.....en het gemiddelde schuimpje ook niet..maar zoals ik al zeg, ik denk dat het meer aan jou (script) ligt. No offence(nouja hier en daar wat edits) Maar als je denkt dat het ergens mis gaat kun je me ook via DM inlichten. Jij weet niet meer dan ik.Ik heb je nog nooit via DM gesproken. En waarom val je hier nu ook cossers mee lastig. Spreek me gewoon aan in DM
![]()
Dit had jij zelf ook in DM kunnen zettenquote:Op zondag 7 december 2014 18:42 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Er is geen script van mijzelf(nouja hier en daar wat edits) Maar als je denkt dat het ergens mis gaat kun je me ook via DM inlichten. Jij weet niet meer dan ik.Ik heb je nog nooit via DM gesproken. En waarom val je hier nu ook cossers mee lastig. Spreek me gewoon aan in DM
![]()
![]()
quote:
“Good friends, good books, and a sleepy conscience: this is the ideal life.”
― Mark Twain
'Stupidity has become as common as common sense was before.'![]()
In de Cos wel, op de streams wat minder.quote:Op zondag 7 december 2014 18:45 schreef Chanel5 het volgende:
Nog bijzondere dingen gebeurd daar vandaag?![]()
![]()
Nee een DM is te klein daarvoor :pquote:Op zondag 7 december 2014 18:43 schreef doodmoe het volgende:
[..]
Dit had jij zelf ook in DM kunnen zetten![]()
Een saaie marktquote:Op zondag 7 december 2014 18:45 schreef Chanel5 het volgende:
Nog bijzondere dingen gebeurd daar vandaag?![]()
Ben je niet meer blij?quote:
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Het ging mij om de streams, thnxquote:Op zondag 7 december 2014 18:45 schreef Punkman het volgende:
[..]
In de Cos wel, op de streams wat minder.![]()
Geen idee, zei ie er niet bij maar denk het. Gister ook 9000 ofzo dacht ik?quote:Op zondag 7 december 2014 18:47 schreef doodmoe het volgende:
[..]
Alleen vandaag of ook van gisteren?
ik neem aan alleen vandaag toch?![]()
Of je blij bent?quote:Op zondag 7 december 2014 18:47 schreef isax het volgende:
[..]
nee. ik heb toch niets met die markt te maken of wat?
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
figuranten die honderdjes uitdeeldenquote:Op zondag 7 december 2014 18:48 schreef danaqui het volgende:
[..]
?? hoe dan. Er was minder te verkopen vandaag en toch zoveel ophalen?![]()
![]()
quote:Op zondag 7 december 2014 18:49 schreef IsitHeaven het volgende:
[..]
figuranten die honderdjes uitdeelden
Before I die, I’m going to eat a bag of unpopped popcorn. That should make the cremation a little more interesting.![]()
Mercurius is de boodschapper van de goden, Nicoline.To be or not to be - Shakespeare
To be is to do - Sartre
To do is to be - Russell
Do be do be do - Sinatra![]()
lolquote:Op zondag 7 december 2014 18:49 schreef IsitHeaven het volgende:
[..]
figuranten die honderdjes uitdeelden![]()
Ben jij nu aan het klikken in de feedback ??????quote:Op zondag 7 december 2014 18:47 schreef isax het volgende:
[..]
nee. ik heb toch niets met die markt te maken of wat?![]()
quote:Op zondag 7 december 2014 18:50 schreef Freule het volgende:
[..]
Ben jij nu aan het klikken in de feedback ??????![]()
![]()
![]()
![]()
dat semi geile gedoe van die twee om dit tijdstip zelfs brrrrrrrrrrrrrrrrrrJe kunt iedereen belazeren behalve jezelf![]()
quote:Op zondag 7 december 2014 18:51 schreef schizolientje het volgende:
dat semi geile gedoe van die twee om dit tijdstip zelfs brrrrrrrrrrrrrrrrrr
![]()
![]()
![]()
Een Isa,dat zeg je zelf.quote:
Hoezo, daar is feedback toch voor. Het is m.i. ook een legitieme vraag.quote:FHRITP
All Your Base Are Belong To Us![]()
Joey zit echt als 'n aasgier bovenop het geld..... die is bang dat er eind van de maand
niets in de pot zit en hij met lege handen naar huis gaat![]()
![]()
![]()
Mootie ,toch.Wat doe ik ik verkeerd?quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Goed idee Joey: Isa uitnodigen!
To be or not to be - Shakespeare
To be is to do - Sartre
To do is to be - Russell
Ik roep dit al maanden, prachtig om te zien dat de maskers af gaan.quote:Op zondag 7 december 2014 18:54 schreef Fritsie1960 het volgende:
Joey zit echt als 'n aasgier bovenop het geld..... die is bang dat er eind van de maand
niets in de pot zit en hij met lege handen naar huis gaat
FHRITP
All Your Base Are Belong To Us![]()
Joey "Isabella is wel een leuke om uit te nodigen" (grappend over optreden? val er middenin)
Mark schamper "Die kost niet zoveel" Maar bedenkt dan dat we meekijken en dan toch "of nu mss wel"
Joey denkt ook nu wel![]()
Hoppaaaaaaaaaaa de gifkikker komt weer in de COS en WEER heeft het niets met de streams te maken, maar weer persoonlijke aanvalquote:
Zie RatMark voldaan kijken, ze hebben zijn fraude niet ontdekt en vragen er ook (nog) niet op door....![]()
![]()
Ze weten trouwens al dat Isa nu niet meer gratis is. Ze konden toch maar zeer beperkt op internet?
To be is to do - Sartre
To do is to be - Russell
Ik denk dat ze voor die vrienden daar minstens 10k vraagt.quote:Op zondag 7 december 2014 18:55 schreef doodmoe het volgende:
[..]
Misschien komt ze wel voor een vriendenprijsje
To be is to do - Sartre
To do is to be - Russell
Eerst eruit schoppen.... En nu laten komen, voor 1750 ¤...quote:Tegenwoordig, kennen de mensen de prijs van alles,
maar de waarde van niets... (Oscar Wilde)![]()
Ik denk dat de eersten al op bed liggen.quote:Op zondag 7 december 2014 18:56 schreef Chanel5 het volgende:
Hoe laat zullen ze vandaag weer in bed liggen, uurtje of 20.00/21.00?![]()
1775 Euro ex.quote:Op zondag 7 december 2014 18:55 schreef Urb het volgende:
Joey "Isabella is wel een leuke om uit te nodigen" (grappend over optreden? val er middenin)
Mark schamper "Die kost niet zoveel" Maar bedenkt dan dat we meekijken en dan toch "of nu mss wel"
Joey denkt ook nu welWelnee, je moet gewoon leren riposteren, maar wel enigszins elegant want je hebt zo een
aangifte aan je broek en de politie is daar niet mis ;) - BloesBloes Original.![]()
Was toch al lang bekend dat Joey zo bezig was met geld.quote:Op zondag 7 december 2014 18:55 schreef rico80 het volgende:
[..]
Ik roep dit al maanden, prachtig om te zien dat de maskers af gaan.
Hij bekijkt dingen vaak heel zakelijk. Is niet altijd leuk maar ook wel handig om zo iemand erbij te hebben die zijn gevoel kan uitschakelen.![]()
Gaan ze nu al de cijfers bekend maken? Dat is lekker snel
Before I die, I’m going to eat a bag of unpopped popcorn. That should make the cremation a little more interesting.![]()
ze hebben gratis Lot tochquote:Op zondag 7 december 2014 18:56 schreef Scherzo het volgende:
[..]
Eerst eruit schoppen.... En nu laten komen, voor 1750 ¤...![]()
![]()
En dan komen ze nog achter me aan ,ik ben bang voor Mootie.quote:Op zondag 7 december 2014 18:56 schreef danaqui het volgende:
Mensen dit is de COS, heb je wat te zeiken ga dan naar SC of FB dank u
Wat zitten sommigen te klieren hier zeg. Helemaal kappen met gezeik op elkaar, en on topic posten aub."Those people who think they know everything, are a great annoyance to those of us who do."![]()
Jaaah! Team Punkman!quote:Op zondag 7 december 2014 18:58 schreef Punkman het volgende:
[..]
Ah je bent optijd voor het centraal !![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
En dan met een groot eisenpakket komt.quote:Op zondag 7 december 2014 18:56 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Ik denk dat ze voor die vrienden daar minstens 10k vraagt.
Bijvoorbeeld dat Lot Lau en Vanas verplicht tijdens de LIDL buiten in de kou moeten blijven staan![]()
![]()
Terugspoelknop is ook nog niet terug....nu mis ik de toeter steedsquote:Op zondag 7 december 2014 18:58 schreef LekkerSimpel het volgende:
Sirene 2 minuten te vroeg, zijn ze daar helemaal gek geworden????
Aan mijn uitspraken kunnen geen rechten ontleend worden
Misschien zitten ze dan es een keer op tijd klaar.quote:Op zondag 7 december 2014 18:58 schreef LekkerSimpel het volgende:
Sirene 2 minuten te vroeg, zijn ze daar helemaal gek geworden????![]()
Maar dat is nog een amateurtje.quote:Welnee, je moet gewoon leren riposteren, maar wel enigszins elegant want je hebt zo een
aangifte aan je broek en de politie is daar niet mis ;) - BloesBloes Original.![]()
Dankuquote:Op zondag 7 december 2014 18:58 schreef Gert het volgende:
Wat zitten sommigen te klieren hier zeg. Helemaal kappen met gezeik op elkaar, en on topic posten aub.![]()
![]()
Godverdegodver weer die schreeuwbek van Fles..... kan die niet 'n verrotting
aan d'r stembanden krijgen.....![]()
![]()
Als je als persoon zwak staat in een groep kan je het beste een setje vormen. Geeft status en rugdekking.quote:
No mercy for animal abusers![]()
Yep kijk maar naar Ruud en Billyquote:Op zondag 7 december 2014 19:01 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Als je als persoon zwak staat in een groep kan je het beste een setje vormen. Geeft status en rugdekking.![]()
![]()
Joey en Ivan cryptisch over een flinke rekening, iets van alle events bij elkaar, komt zomaar uit de lucht vallen. Nooit rekening mee gehouden.
Tsja![]()
Vreselijk he?quote:Op zondag 7 december 2014 19:00 schreef Fritsie1960 het volgende:
Godverdegodver weer die schreeuwbek van Fles..... kan die niet 'n verrotting
aan d'r stembanden krijgen.....
Kunnen we die niet blokken? Haar geluid uitschakelen?
Er komt toch nooit iets zinnigs uit![]()
![]()
In twee dagen zo'n minimaal 18 000 ¤ binnengeharkt en maar drie in de plus...?
Spoelt U maar...Tegenwoordig, kennen de mensen de prijs van alles,
Nico haalt nog maar eens aan hoe top Isa de markt geregeld heeft, heel veel leuke nieuwe standhouders![]()
quote:Op zondag 7 december 2014 19:04 schreef Urb het volgende:
Nico haalt nog maar eens aan hoe top Isa de markt geregeld heeft, heel veel leuke nieuwe standhouders![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Gepiel in de margequote:Op zondag 7 december 2014 19:04 schreef Scherzo het volgende:
In twee dagen zo'n minimaal 18 000 ¤ binnengeharkt en maar drie in de plus...?
Spoelt U maar...![]()
![]()
I will do what i must !!![]()
quote:Op zondag 7 december 2014 19:04 schreef Urb het volgende:
![]()
zou dat die rekening van eergisteren zijn? die was 4000,-quote:Op zondag 7 december 2014 19:04 schreef Punkman het volgende:
[..]
Lol, dat had ik hier laatst al neergezet, ik wachte al op een leuke rekening van de Buma !![]()
![]()
![]()
Maar dat wisten ze toch al maanden... Al vanaf de eerste LIDL moesten ze die betalen.quote:Op zondag 7 december 2014 19:05 schreef Ransjih het volgende:
[..]
zou dat die rekening van eergisteren zijn? die was 4000,-![]()
Ik gok op onverwacht hoge inkomsten en een vette pot dus, die dan door ome Sjon verdubbeld wordt. Utopiaan van het Jaar moet natuurlijk wel ergens over gaan.![]()
Geen idee, maar ze konden weten dat er een rekening zou komen van de Buma.quote:Op zondag 7 december 2014 19:05 schreef Ransjih het volgende:
[..]
zou dat die rekening van eergisteren zijn? die was 4000,-![]()
Joh, zou het echt?quote:Op zondag 7 december 2014 19:06 schreef Jian het volgende:
Ik gok op onverwacht hoge inkomsten en een vette pot dus, die dan door ome Sjon verdubbeld wordt. Utopiaan van het Jaar moet natuurlijk wel ergens over gaan.
Ik denk dat je gelijk hebt, ze kunnen toveren daar!![]()
![]()
Maanden geleden heeft die belastingman dat aan ze verteld. Marc heette hij ook geloof ik.quote:Op zondag 7 december 2014 19:06 schreef Punkman het volgende:
[..]
Geen idee, maar ze konden weten dat er een rekening zou komen van de Buma....from the labyrinth beyond time and space, seeks her way out to a clearing![]()
quote:Op zondag 7 december 2014 19:06 schreef Jian het volgende:
Ik gok op onverwacht hoge inkomsten en een vette pot dus, die dan door ome Sjon verdubbeld wordt. Utopiaan van het Jaar moet natuurlijk wel ergens over gaan.zoiets zal het wel zijn. Bijna het hele jaar in de min en ineens vet in de plus.
![]()
Ze hebben toch al vaker rekeningen daarvan gehad. Dat was toch al zo bij elke LIDL?quote:Op zondag 7 december 2014 19:07 schreef Voxs het volgende:
[..]
Maanden geleden heeft die belastingman dat aan ze verteld. Marc heette hij ook geloof ik.![]()
Zoiets zal er wel gebeuren ja.quote:Op zondag 7 december 2014 19:06 schreef Jian het volgende:
Ik gok op onverwacht hoge inkomsten en een vette pot dus, die dan door ome Sjon verdubbeld wordt. Utopiaan van het Jaar moet natuurlijk wel ergens over gaan.![]()
Volgens mij niet, volgens mij komt zoiets 1 keer per jaar.quote:Op zondag 7 december 2014 19:07 schreef doodmoe het volgende:
[..]
Ze hebben toch al vaker rekeningen daarvan gehad. Dat was toch al zo bij elke LIDL?![]()
Ik geloof dat Buma vaak per jaar doet. Gio heeft het daar wel eens over gehad.quote:Op zondag 7 december 2014 19:07 schreef doodmoe het volgende:
[..]
Ze hebben toch al vaker rekeningen daarvan gehad. Dat was toch al zo bij elke LIDL?...from the labyrinth beyond time and space, seeks her way out to a clearing![]()
gio zit zeker al uren op de pleequote:Op zondag 7 december 2014 19:07 schreef Urb het volgende:
WTF Vanes beslist dat ze met centraal beginnen zonder Gio![]()
![]()
Vanessa heeft alvast 2 puntjes![]()
1 Er moet een hondenvoorziening komen (volgens mij was dat het eerste waas peter ooit voor zorgde)Before I die, I’m going to eat a bag of unpopped popcorn. That should make the cremation a little more interesting.![]()
Zo relevant.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
2e punt van Vanessa: De markt werd te snel afgebrokenBefore I die, I’m going to eat a bag of unpopped popcorn. That should make the cremation a little more interesting.![]()
Lijkt me het meest voor de hand liggende ..... maar daar aan denken, het is Vanas hèquote:Op zondag 7 december 2014 19:08 schreef utopinee het volgende:
honden verbieden kan ook, wat moeten die beesten op een markt??![]()
![]()
Vanessa heeft klachten geheurd dat de markt al afgebroken werd om 16.15 alhoewel er mensen net binnenwaren.
Ja dus, jou eigen keuken toch ook?![]()
Gat in de markt, hondenopvang en -uitlaatservice. Daar zouden ze iets mee moeten doen.quote:Op zondag 7 december 2014 19:08 schreef Chanel5 het volgende:
Er moet een hondenvoorziening komen.
Die waren er en zijn allemaal gesloopt!!!!!![]()
Lau zegt onzin maar Nes heeft het zelf gezienquote:Op zondag 7 december 2014 19:09 schreef pullup het volgende:
2e punt van Vanessa: De markt werd te snel afgebroken![]()
![]()
Dat wijf is alleen buiten geweest om stiekum te roken, oh en ik zag haar een kalender zonder fout te hosselen voor bekenden.quote:Op zondag 7 december 2014 19:09 schreef doodmoe het volgende:
[..]
Lau zegt onzin maar Nes heeft het zelf gezien![]()
![]()
Halloooo, is allemaal al geweestquote:Op zondag 7 december 2014 19:09 schreef mootie het volgende:
[..]
Gat in de markt, hondenopvang en -uitlaatservice. Daar zouden ze iets mee moeten doen.![]()
Ja de nieuwe voorzitter.quote:Op zondag 7 december 2014 19:10 schreef asini het volgende:
Vanessa denkt echt dat ze de voorzitter is ofzo.![]()
![]()
Mag niet meer ,mijn beste.quote:Op zondag 7 december 2014 19:09 schreef mootie het volgende:
[..]
Gat in de markt, hondenopvang en -uitlaatservice. Daar zouden ze iets mee moeten doen.
+1quote:To be or not to be - Shakespeare
To be is to do - Sartre
To do is to be - Russell
Ze laat Nico niet eens uitpratenquote:Op zondag 7 december 2014 19:09 schreef pullup het volgende:
2e punt van Vanessa: De markt werd te snel afgebroken![]()
En nu de anderen: Wij hebben klachten gehoord dat de keuken dicht was tijdens de laatste shift!!quote:Op zondag 7 december 2014 19:10 schreef mevrouwdebok het volgende:
Terwijl die Gore Kreeft geen beslag genoeg had voor de 3e shift![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
De cijfers![]()
Iedereen had een goed gevoel
Gisteren 8000 euro
Vandaag 9000 euroBefore I die, I’m going to eat a bag of unpopped popcorn. That should make the cremation a little more interesting.![]()
Dat is weer veel te mooi om waar te zijnquote:Op zondag 7 december 2014 19:11 schreef doodmoe het volgende:
[..]
En nu de anderen: Wij hebben klachten gehoord dat de keuken dicht was tijdens de laatste shift!!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Vreselijkquote:Op zondag 7 december 2014 19:11 schreef Gizmogirl28 het volgende:
Zo vanes spuugt even venijnig haar punten eruit.
Die kan echt helemaal niks normaal zeggen![]()
![]()
![]()
![]()
Ze is de boze moeder van de loodsquote:Op zondag 7 december 2014 19:11 schreef Gizmogirl28 het volgende:
Zo vanes spuugt even venijnig haar punten eruit.
Die kan echt helemaal niks normaal zeggen
...from the labyrinth beyond time and space, seeks her way out to a clearing![]()
Utopiaanse logicaquote:Op zondag 7 december 2014 18:56 schreef Scherzo het volgende:
[..]
Eerst eruit schoppen.... En nu laten komen, voor 1750 ¤...
To be is to do - Sartre
To do is to be - Russell
en vertel vooral niet over de fouten in de kalendersquote:Op zondag 7 december 2014 19:12 schreef Ransjih het volgende:
lau B over communiceren, ik zeg maar niks meer over die 2,-![]()
Nico 4700 euroWelnee, je moet gewoon leren riposteren, maar wel enigszins elegant want je hebt zo een
Tsjoekielakkie kan verbaasd zijn dat het zo netjes uitgewerkt isEn dat binnen een paar uur
Nog meer algemene voorwaarden voor de standhouders die geen flikker verkopen
To be is to do - Sartre
To do is to be - Russell
Minder leuk nieuws.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Factuurtje van`yes-Ra 2000 euro
Bedrag van vandaag vliegt er weer uit via Lot?Wie achter de kudde aanloopt ... loopt in de stront !!![]()
Nicoline 4800 ¤....![]()
![]()
Tegenwoordig, kennen de mensen de prijs van alles,
hahaahaa... alles is OP OP OP......
* Contra principia negantem disputari non potest *
* Men kan niet redeneren met iemand die beginselen ontkent*![]()
quote:Op zondag 7 december 2014 19:14 schreef snetje het volgende:
Bedrag van vandaag vliegt er weer uit via Lot?![]()
![]()
![]()
![]()
Ze denken echt dat het een eer is voor de standhouders hè, om daar op de utopia markt te mogen staan.quote:Op zondag 7 december 2014 19:13 schreef Pearlbitch het volgende:
Nog meer algemene voorwaarden voor de standhouders die geen flikker verkopen![]()
![]()
quote:Op zondag 7 december 2014 19:14 schreef Straatverlichting het volgende:
hahaahaa... alles is OP OP OP......![]()
![]()
Lot is kapot.
Mark zei eerder 10 000 ¤.... In centraal nu zegt ie vandaag 9000 ¤...
Ra ra ra...Tegenwoordig, kennen de mensen de prijs van alles,
Nee, van ze lang zal ze leven nietquote:Op zondag 7 december 2014 19:15 schreef Gizmogirl28 het volgende:
6000 kosten voor Lot, + 1300
7300, dat heeft ze toch nog niet verkocht?![]()
Lot en denken.![]()
![]()
Dan zal hij eerst een schatting gedaan hebben en nu het echte bedrag hebben.quote:Op zondag 7 december 2014 19:15 schreef Scherzo het volgende:
Mark zei eerder 10 000 ¤.... In centraal nu zegt ie vandaag 9000 ¤...
Ra ra ra...![]()
La Cerda snapt niet dat iets terugbetaald moet worden, want doet haar FADURRRRRR ook niet.
Die zet het apart en gaat dan failliet.![]()
Is op het randje ...quote:Op zondag 7 december 2014 19:16 schreef Jian het volgende:
Er zijn gewoon facturen binnen domme potten! (mag dat "potten")![]()
![]()
![]()
Vannes.
Ja, zo vader zo dochterquote:Op zondag 7 december 2014 19:17 schreef LekkerSimpel het volgende:
La Cerda snapt niet dat iets terugbetaald moet worden, want doet haar FADURRRRRR ook niet.
Joey pakt weer Vanes aan "Praat asjeblieft vor jezelf!"
Lot en Lau meteen passief aggresief in verdediging voor hun mammie.![]()
![]()
![]()
Juist zie je heel scherp !quote:Op zondag 7 december 2014 19:17 schreef LekkerSimpel het volgende:
Ze heeft ze gewoon staan afluisteren in de keuken, toen Joey, Mark en Ivan het er over hadden hoe ze het zouden gaan brengen.quote:----------------------------
Indeling Slaapplaatsen (Wie slaapt waar in Utopia)
----------------------------![]()
quote:Op zondag 7 december 2014 19:17 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Zoals de waard is ..............![]()
![]()
En iedereen kan de tyfus krijgen.quote:Op zondag 7 december 2014 19:17 schreef LekkerSimpel het volgende:
![]()
quote:Op zondag 7 december 2014 19:18 schreef doodmoe het volgende:
Nou eigenlijk is het dus zo dat LoLa veel gratis hebben weggegeven!!!![]()
![]()
Grappig. Je bent achtergrondzangeresje op een plaatopname en dat kost je dan 2k.quote:
Wat klopt hier niet?
To be is to do - Sartre
To do is to be - Russell
Mayhem.quote:
Lot weer met haar moraalridder-geslurp, mooi voor op Tieviej, jaja hun 2de hands meuk verkocht top hoor.![]()
Mark: Als we 3000 in de min stonden en er komt 17000 binnen hoevel hebben we dan nu Vanes?
Vanes: Eehm ik ben niet zo goed in het tellen
Mark: Ja maar wel een grote mond dat je het niet vertrouwd, dat kan dan niet heBefore I die, I’m going to eat a bag of unpopped popcorn. That should make the cremation a little more interesting.![]()
Moeten ze die gast betalenquote:
Aan mijn uitspraken kunnen geen rechten ontleend worden
Nieuwe investeringen??? mutsen???
Ze heeft genoeg verdient, ze investeert maar zelf. Kan ze daarna alles in haar zak stoppen.
Kap eens een keer met investeringen van de BV als er eigen geld is!!!!![]()
Gorgel gorgel, slurp slurp slurp
To be is to do - Sartre
To do is to be - Russell
Dus toen zei zij, en toen zei hij, nouja, dat was dus aan de hand, het is verder okay. Dat soort dingen.
wooblabalurg![]()
Dat deed hij mooi. Ze was gelijk stil.quote:Op zondag 7 december 2014 19:20 schreef pullup het volgende:
Mark: Als we 3000 in de min stonden en er komt 17000 binnen hoevel hebben we dan nu Vanes?
Vanes: Eehm ik ben niet zo goed in het tellen
Mark: Ja maar wel een grote mond dat je het niet vertrouwd, dat kan dan niet he...from the labyrinth beyond time and space, seeks her way out to a clearing![]()
Zonder slurp.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
mensen/varkens die zoveel speekselaanmaak hebben , stinken meestal ook verschrikkelijk uit hun mond /bek![]()
Die kan zich gerust aanmelden voor een aflevering van Obese. Jees wat een vies dik harses heeft die gekregen.quote:Op zondag 7 december 2014 19:21 schreef Pearlbitch het volgende:
Gorgel gorgel, slurp slurp slurp
[ afbeelding ]![]()
Einstein wil weer geld van de rest zodat ze mutsen kan verkopen en met haar winst kleren kan kopen.
wooblabalurg![]()
quote:Op zondag 7 december 2014 19:14 schreef Straatverlichting het volgende:
hahaahaa... alles is OP OP OP......To be or not to be - Shakespeare
To be is to do - Sartre
To do is to be - Russell
OM ze dan vervolgens weer gewoon weg te geven.quote:Op zondag 7 december 2014 19:22 schreef Baconbus het volgende:
Einstein wil weer geld van de rest zodat ze mutsen kan verkopen en met haar winst kleren kan kopen.![]()
Wat een heerlijk centraal om op binnen te vallen.![]()
Vooral Mark en Vanessa die loodrecht tegen elkaar staan waardeer ik.
Wat gewoon is voor de spin, is chaos voor de vlieg.![]()
* Contra principia negantem disputari non potest *
* Men kan niet redeneren met iemand die beginselen ontkent*![]()
Ik weet het niet meer. Het is toch krom als er eigen geld is dat ze een investering van de BV vragen?quote:Op zondag 7 december 2014 19:22 schreef Caroline46 het volgende:
Zij moeten toch van hun eigen geld investeren of loop ik achter?![]()
Zie die kop van MarkHij wilde zoooo graag de financiën overnemen
Ik hoop dat hij spijt heeft
Zou ze beseffen dat ze in theorie dan geld van de BV weg aan het geven is. Vast wel hè.quote:Op zondag 7 december 2014 19:22 schreef Klapskaats het volgende:
[..]
OM ze dan vervolgens weer gewoon weg te geven.
wooblabalurg![]()
quote:Op zondag 7 december 2014 19:23 schreef Mylene het volgende:
Mutsen worden met de hand gemaakt, zei ze dat nou echt?![]()
![]()
Iedereen was ook stil zo van, wij doen net alsof we dat niet gehoord hebben, anders moesten we te hard lachen.quote:Op zondag 7 december 2014 19:23 schreef Mylene het volgende:
Mutsen worden met de hand gemaakt, zei ze dat nou echt?
wooblabalurg![]()
quote:Op zondag 7 december 2014 19:17 schreef LekkerSimpel het volgende:
Die zet het apart en gaat dan failliet.
To be is to do - Sartre
To do is to be - Russell
Yep ,en afronden naar boven.quote:Op zondag 7 december 2014 19:23 schreef Mylene het volgende:
Mutsen worden met de hand gemaakt, zei ze dat nou echt?“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
LaurA "Ik ga toch niet zomaar iets bestelen zonder te vragen" en dan geeft ze aan dat ze hem eigenlijk al wilde bellen maar dat ie niet opnam.![]()
![]()
![]()
Die discussie hebben ze eerder gehad, en natuurlijk zien de dames dat absoluut niet zoquote:Op zondag 7 december 2014 19:23 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Zou ze beseffen dat ze in theorie dan geld van de BV weg aan het geven is. Vast wel hè.![]()
![]()
quote:Op zondag 7 december 2014 19:24 schreef Urb het volgende:
LaurA "Ik ga toch niet zomaar iets bestelen zonder te vragen" en dan geeft ze aan dat ze hem eigenlijk al wilde bellen maar dat ie niet opnam.![]()
![]()
Dat bedoel ik er is geen touw aan vast te knopen en volgens mij hebben veel mensen eigen regelsquote:Op zondag 7 december 2014 19:23 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Ik weet het niet meer. Het is toch krom als er eigen geld is dat ze een investering van de BV vragen?![]()
Nou, ik denk dat ze nog niet eens het besef heeft dat ze zelfstandig ademhaalt, dusssquote:Op zondag 7 december 2014 19:23 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Zou ze beseffen dat ze in theorie dan geld van de BV weg aan het geven is. Vast wel hè.![]()
![]()
RKV: Ja nee er zijn ook nog andere dingen besteld, dus het kost allemaal wat meer.
Wat een helder verhaal weer, ik vind het prachtig, dit moet naar een vergaderruimte.
wooblabalurg![]()
LaurA schamper over Chris "Jamaar dat snapt hij niet"
Gelukkig weet ze zelf wel altijd wie de kloe is.![]()
Wat zit Chris steeds over zijn hoofd te aaien als hij aan het woord is..
quote:Op zondag 7 december 2014 19:25 schreef mevrouwdebok het volgende:
Leipe Slaaf spreekt zichzelf tegen in 1 zin
Dat moesten ze toch zelf betalen van hun 50 % inkomsten?quote:Op zondag 7 december 2014 19:20 schreef Chanel5 het volgende:
Nieuwe investeringen??? mutsen???
Ze heeft genoeg verdient, ze investeert maar zelf. Kan ze daarna alles in haar zak stoppen.
Kap eens een keer met investeringen van de BV als er eigen geld is!!!!![]()
![]()
quote:Op zondag 7 december 2014 19:24 schreef Urb het volgende:
dom mens is zij
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |