Oh dit is interessant, kun je dat er uithalen dan? Want daar zit de meeste vieze geur wel inderdaad.quote:Op zondag 7 december 2014 17:13 schreef SuperFood het volgende:
ik heb van piet verdriet geleerd dat als je het rubber eraf haalt je het onderste rooster er ook uit kan halen. misschien dat daar nog een hoop viezigheid zit?
ja voorzichtig met een vork ofzo het rubber optillen en dan eruit halen. daarna kun je het roostertje er voorzichtig uithalen. pics please?quote:Op zondag 7 december 2014 17:24 schreef sirdanilot het volgende:
Ik heb geen vaatwasser, ik zou eventueel wel vaatwasblokjes kunnen kopen en dat proberen. Eerlijk gezegd vind ik dat een beetje zonde maar goed als dat de enige oplossing is kan het natuurlijk wel.
[..]
Oh dit is interessant, kun je dat er uithalen dan? Want daar zit de meeste vieze geur wel inderdaad.
Ok heb het rubber eruit gehaald met een mesje, hier zat inderdaad nog wat viezigheid op.quote:Op zondag 7 december 2014 17:25 schreef SuperFood het volgende:
[..]
ja voorzichtig met een vork ofzo het rubber optillen en dan eruit halen. daarna kun je het roostertje er voorzichtig uithalen. pics please?
staat er een merkje op? ik weet niet of er standaarden voor zijn. post de pics eensquote:Op zondag 7 december 2014 17:30 schreef sirdanilot het volgende:
[..]
Ok heb het rubber eruit gehaald met een mesje, hier zat inderdaad nog wat viezigheid op.
Het rubber vervangen zou een optie kunnen zijn, maar waar haal ik in vredesnaam een rubbertje vandaan met exact deze diameter?
Ik maak zo wel wat foto's, ik vond het zo'n mooi en lief dingetje
zo saaiquote:Op zondag 7 december 2014 17:31 schreef Jahr00n het volgende:
Zo'n ding is toch 20 euro ofzo? Koop gewoon een nieuwe.
Klopt maar ik wilde gewoon dit specifieke model hebben omdat ik het mooier vind.quote:Op zondag 7 december 2014 17:31 schreef Jahr00n het volgende:
Dat ja, zo ranzig 2e hands artikelen om voedsel of dranken in te bereiden. Je weet nooit wat de vorige eigenaar er mee heeft gedaan.quote:Op zondag 7 december 2014 17:31 schreef Jahr00n het volgende:
Wat voor model heb je dan?quote:Op zondag 7 december 2014 17:33 schreef sirdanilot het volgende:
[..]
Klopt maar ik wilde gewoon dit specifieke model hebben omdat ik het mooier vind.
niets ranzigs aan. of vind jij eten in een restaurant ook vies omdat het bestek door vreemden is gebruikt?quote:Op zondag 7 december 2014 17:35 schreef Woelwater het volgende:
[..]
Dat ja, zo ranzig 2e hands artikelen om voedsel of dranken in te bereiden. Je weet nooit wat de vorige eigenaar er mee heeft gedaan.
Ja, en dat doen Nederlanders zelden, daar zit dan ook heel veel smerigheidquote:Op zondag 7 december 2014 17:24 schreef sirdanilot het volgende:
Oh dit is interessant, kun je dat er uithalen dan? Want daar zit de meeste vieze geur wel inderdaad.
Geen idee welk merk dit is staat er niet op.quote:
Super, daar ga ik eens naar kijken ! De diameter staat er mooi bij, dus dan ga ik straks als ik thuis ben het ding opmeten en zo'n ding bijbestellen mits het precies past. Heel erg bedankt !quote:Op zondag 7 december 2014 20:09 schreef samara het volgende:
Wat een leuk ding.
Misschien heb je mazzel en passen deze rubberen ringen van de bijenkorf?
Voor de prijs hoef je het niet te laten.
http://www.debijenkorf.nl(...)etti%20filterplaatje
Dat!quote:Op zondag 7 december 2014 17:31 schreef Jahr00n het volgende:
De rubberen ring heeft een diameter van 6,5 centimeter. Oh dille en kamille zal ik daar maar eens kijken dan, was daar laatst nog om een cadeautje te kopen. MAar bestellen vind ik denk ik handiger.quote:Op maandag 8 december 2014 13:17 schreef Atifa het volgende:
bij Dille en kamille koop ik eens in de zoveel tijd een nieuwe ring en een roostertje (kost ook echt niets, volgens mij ben ik voor twee euro daarmee klaar),je zou je percolator mee kunnen nemen om te passen eventueel? De jouwe is wel echt heel erg leuk!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |