Die had wel zoiets, maar roze tochquote:Op zondag 7 december 2014 16:27 schreef JanKorteachternaam het volgende:
[..]
Die muts die ze op heeft.
Is dat niet de muts van Lindy?
Lot zei dat ze dat zelf uit leer had gesneden en de tekst ingebrand....quote:Op zondag 7 december 2014 16:23 schreef blanket het volgende:
[..]
Hebben we ook niet..wel chably embleem...die kreeg ik niet meer uit mini blanket haar handen gerukt.
Zei ze tegen ons ook...ik heb geen idee of ze het zelf heeft gedaan hahaquote:Op zondag 7 december 2014 16:29 schreef 37metrijst het volgende:
[..]
Lot zei dat ze dat zelf uit leer had gesneden en de tekst ingebrand....Dat is toch niet zo?
quote:Op zondag 7 december 2014 16:29 schreef 37metrijst het volgende:
[..]
Lot zei dat ze dat zelf uit leer had gesneden en de tekst ingebrand....Dat is toch niet zo?
Ik vind ook dat er erg weinig in beeld wordt gebracht van de andere standhouders.quote:Op zondag 7 december 2014 16:29 schreef JanKorteachternaam het volgende:
Ik kijk nu een kwartiertje met het enige dat ik zie is dat schuimpjes handtekeningen komen halen. Als dat de hele dag zo is dan levert die merkt weinig op.
2 euro voor zo'n kaart, dat is nog geen 14 cent per inwoner.
De marktmensen zeiden toch ook al dat ze niets erop verdienden daar.quote:Op zondag 7 december 2014 16:29 schreef JanKorteachternaam het volgende:
Ik kijk nu een kwartiertje met het enige dat ik zie is dat schuimpjes handtekeningen komen halen. Als dat de hele dag zo is dan levert die merkt weinig op.
Ik heb het haar echt nooit zien doen.quote:Op zondag 7 december 2014 16:30 schreef blanket het volgende:
[..]
Zei ze tegen ons ook...ik heb geen idee of ze het zelf heeft gedaan haha
Die heeft ze al op...quote:Op zondag 7 december 2014 16:19 schreef danaqui het volgende:
Waar blijft het vliegtuigje voor die Bolle?
Serieus volwassen mensen op handtekeningenjacht.. Ik blijf me verbazen.quote:Op zondag 7 december 2014 16:29 schreef JanKorteachternaam het volgende:
quote:Op zondag 7 december 2014 16:30 schreef 37metrijst het volgende:
[..]
Nee joh, dat is een uitkeringstrekker. Dat zie je toch zo?
quote:Op zondag 7 december 2014 16:31 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Die heeft ze al op...
[ afbeelding ]
En deze ook...
[ afbeelding ]
Ik kan het enigszins begrijpen toen het grootste deel van die oude garde er nog was, maar zijn zoveel groentjes (met een te grote mond). Patrick, Wilco, Nicole, Naomi, Chris.. hebben allemaal niets betekend. En eigenlijk horen Collinda, Mark en Kutje B ook in dat rijtje.quote:Op zondag 7 december 2014 16:31 schreef voederbak het volgende:
[..]
Serieus volwassen mensen op handtekeningenjacht.. Ik blijf me verbazen.
Dank je welquote:Op zondag 7 december 2014 16:33 schreef IsitHeaven het volgende:
@blanket
Wat leuk al die foto's van de buit in het vorige topic! Leuk dat jullie een fijne middag hebben gehad samen
Daar kan ik me wel iets bij voorstellenquote:Op zondag 7 december 2014 16:34 schreef blanket het volgende:
[..]
Dank je welVond het echt heel erg leuk. Zit ik al bijna een jaar naar Utopia te kijken en dan loop je er zelf. Erg apart
Als ze maar boven de 18 zijnquote:Op zondag 7 december 2014 16:24 schreef 5thencounter het volgende:
Twee meiden willen effe neuken met Ivan?
Denk niet dat die van PB is, zal wel gecensureerd zijn voor een of andere vage reden.quote:
quote:Op zondag 7 december 2014 16:37 schreef mazaru het volgende:
[..]
Denk niet dat die van PB is, zal wel gecensureerd zijn voor een of andere vage reden.
*mompelt* 12,50....quote:
Die heeft ze dus gewoon ingekocht.quote:Op zondag 7 december 2014 16:42 schreef blanket het volgende:
[..]
*mompelt* 12,50....![]()
Maar die Hello Shitty deed het hem...kreeg hem niet meer weg bij mini blanket
per stukquote:Op zondag 7 december 2014 16:42 schreef blanket het volgende:
[..]
*mompelt* 12,50....![]()
quote:Op zondag 7 december 2014 16:43 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
per stukGelukkig heb je je kind als alibi
![]()
Welke kleur?quote:
quote:Op zondag 7 december 2014 16:42 schreef blanket het volgende:
[..]
*mompelt* 12,50....![]()
Met kinderen naar de markt hé, dat gaat je wat kostenquote:Op zondag 7 december 2014 16:42 schreef blanket het volgende:
[..]
*mompelt* 12,50....![]()
Ja sleutelhanger idee...zit nu aan haar schooltas.quote:Op zondag 7 december 2014 16:46 schreef JanKorteachternaam het volgende:
[..]![]()
Wat is het? Een hangertje?
Wat bedoel je? Op dat hartje staat de tekst "Chably", dat is toch zelf gemaakt?quote:Op zondag 7 december 2014 16:43 schreef 37metrijst het volgende:
[..]
Die heeft ze dus gewoon ingekocht.Iets wat Colinda niet mocht.
Vertel mij wat!! Maar goed er stond ook nog goedkope kerst dingen...paar euro. Dus dat viel mee.quote:Op zondag 7 december 2014 16:46 schreef IsitHeaven het volgende:
[..]
Met kinderen naar de markt hé, dat gaat je wat kosten
quote:Op zondag 7 december 2014 16:47 schreef blanket het volgende:
[..]
Vertel mij wat!! Maar goed er stond ook nog goedkope kerst dingen...paar euro. Dus dat viel mee.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |