Je zou er waarschijnlijk in verdwijnenquote:
oeh, waar heb je die Dateq vandaan?quote:Op zondag 7 december 2014 00:05 schreef WebHawk het volgende:
[ afbeelding ]
Binnenkort mijn nieuwe studio'tje maar eens indraaien heb ik zo het idee
Dat is wel geil.quote:Op zondag 7 december 2014 00:05 schreef WebHawk het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 7 december 2014 00:05 schreef WebHawk het volgende:
[ afbeelding ]
Ik kan ook niet in de buurt van de laven komen, want dan houden ze me daarquote:Op zondag 7 december 2014 00:05 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Je zou er waarschijnlijk in verdwijnen
Dan heet je daar Lucciequote:Op zondag 7 december 2014 00:06 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik kan ook niet in de buurt van de laven komen, want dan houden ze me daar
Mijn opstelling is een laptop.quote:Op zondag 7 december 2014 00:05 schreef WebHawk het volgende:
[ afbeelding ]
Ge......vonden?quote:Op zondag 7 december 2014 00:06 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
oeh, waar heb je die Dateq vandaan?
quote:Op zondag 7 december 2014 00:06 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik kan ook niet in de buurt van de laven komen, want dan houden ze me daar
Dan zou je een goede toevoeging aan mijn opstelling zijn want ik heb m'n laptop ergens laten liggenquote:
Ik dacht al dat het probleem bij mij lagquote:
Toch fijn om te weten, dat wij samen de ideale opstelling hebbenquote:Op zondag 7 december 2014 00:07 schreef WebHawk het volgende:
[..]
Dan zou je een goede toevoeging aan mijn opstelling zijn want ik heb m'n laptop ergens laten liggen![]()
Krijg m wel terug maar moet ff een paar dagen zonder
Ah hier ook al internetproblemenquote:Op zondag 7 december 2014 00:08 schreef Stiffler1988 het volgende:
[..]
Ik dacht al dat het probleem bij mij lag
Had vandaag al vaker last van het feit dat internet moeilijk deed hier
Ik voel een duoshow aankomenquote:Op zondag 7 december 2014 00:08 schreef Uccie het volgende:
[..]
Toch fijn om te weten, dat wij samen de ideale opstelling hebben
Daar kan Guus Hiddink alleen maar van dromenquote:Op zondag 7 december 2014 00:08 schreef Uccie het volgende:
[..]
Toch fijn om te weten, dat wij samen de ideale opstelling hebben
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |