quote:
Jij hebt de namen ook nog goedquote:Op maandag 8 december 2014 00:59 schreef Mexicanobakker het volgende:
Deze vraag is al geweest
Tuinen Babylon
Colossus Rhodos
Tempel van Artemis Efeze
Mausoleum Maussolos Halicarnassos/Bodrum
Zeusbeeld Olympia
Pharos Alexandrie
Cheopspyramide ed Gizeh
De vorige keer had jij hem ook al goed geloof ikquote:Op maandag 8 december 2014 00:59 schreef Mexicanobakker het volgende:
Deze vraag is al geweest
Tuinen Babylon
Colossus Rhodos
Tempel van Artemis Efeze
Mausoleum Maussolos Halicarnassos/Bodrum
Zeusbeeld Olympia
Pharos Alexandrie
Cheopspyramide ed Gizeh
AoE is toch niet gebaseerd op het veroveren van de hele aarde? Was in ieder geval niet een van de titels die ik in mijn hoofd had.. Risk lijkt me redelijk voor de hand liggendquote:
Civilizations danquote:Op maandag 8 december 2014 16:07 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
AoE is toch niet gebaseerd op het veroveren van de hele aarde? Was in ieder geval niet een van de titels die ik in mijn hoofd had.. Risk lijkt me redelijk voor de hand liggend
Ja, is goedquote:
Die Mexicaanse gast toch?quote:Op maandag 8 december 2014 16:13 schreef Dr.Mikey het volgende:
Hoe heet de Prison Break acteur die echt in de gevangenis terecht kwam na zijn rol in de serie ?
he wat jammer van mn kutmuisquote:Op maandag 8 december 2014 18:27 schreef Dr.Mikey het volgende:
Te moeilijk ?
[ afbeelding ]
Deze gast in de url kijken is voor losers
Ander plaatje gepostquote:
Kloptquote:
Correct! De namen kloppen natuurlijk niet precies, maar die zou ik ook echt niet allemaal weten.quote:Op maandag 8 december 2014 20:14 schreef Dr.Mikey het volgende:
Ronald McDonald's.
Geel vogeltje
Paarse blob
Hamburger dief
Levende Hamburger
Xavierquote:Op maandag 8 december 2014 20:24 schreef PowerLoungen het volgende:
Cyclops, Storm , Beast, Wolverine en nog iemand ?
Cyclops en Beast zijn goed.quote:Op maandag 8 december 2014 20:24 schreef PowerLoungen het volgende:
Cyclops, Storm , Beast, Wolverine en nog iemand ?
Goed wat verrassend !quote:Op maandag 8 december 2014 20:34 schreef Kaneelstokje het volgende:
Cyclops, Beast, Angel, Iceman en Marvel Girl .:)
X-genequote:Op maandag 8 december 2014 20:36 schreef Kaneelstokje het volgende:
Waar staat origineel de X voor in X-Men?
Ex-tra power danquote:Op maandag 8 december 2014 20:40 schreef Kaneelstokje het volgende:
Nee, dat is het nu.
Wat was het origineel?
Ze komt ook voor in een origineel sprookje rondom sneeuwwitje van de gebroeders grimm.quote:
Ik weet er echt helemaal niks van. Mijn enige kennis van Sneeuwwitje is van Disney.quote:Op maandag 8 december 2014 21:10 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ze komt ook voor in een origineel sprookje rondom sneeuwwitje van de gebroeders grimm.
Rood zit wel in de naam.quote:Op maandag 8 december 2014 21:11 schreef Remqo het volgende:
Nooit geweten dat Sneeuwwitje een zus had.
Roodkapje misschien?
in fables komen allemaal figuren voor die erbij verzonnen zijn en niet in echte sprookjes zitten. De hoofdpersonen komen wel uit echte sprookjes. Heb het nooit gelezen trouwens.quote:Op maandag 8 december 2014 21:18 schreef Remqo het volgende:
Ik ken geen andere sprookjesfiguren met rood in de naam
Draai het eens omquote:
En dit klopt niet, In fables komen minder bekende sprookjes figuren tegen.quote:Op maandag 8 december 2014 21:29 schreef Klaploper het volgende:
[..]
in fables komen allemaal figuren voor die erbij verzonnen zijn en niet in echte sprookjes zitten. De hoofdpersonen komen wel uit echte sprookjes. Heb het nooit gelezen trouwens.
Ik moest opzoeken wat een raamvertelling was, ik voel me dom.quote:Op maandag 8 december 2014 22:07 schreef Klaploper het volgende:
Dan houden we het bij sprookjes. Een makkelijke dit keer denk ik: hoe wordt de raamvertelling genoemd waar onder andere de verhalen van Aladin en Sinbad behoren?
Yes! Als je jezelf een punt wil geven zou ik dat waarderen!quote:
Eerderquote:
2010 klopt deelsquote:
Maar we zoeken het jaar waarin ze voor het eerst onafhankelijk werden en ook door de eerste landen werden erkend.quote:Op 22 juli 2010 oordeelde het Internationaal Gerechtshof dat de eenzijdige onafhankelijkheidsverklaring niet in strijd is met het volkenrecht. [2][3]
Puntje voor deze baas.quote:
Mugabequote:Op maandag 8 december 2014 23:02 schreef Fok-it het volgende:
In 2008 vinden er ook omstreden presidentsverkiezingen plaats in Zimbabwe. Door wie worden deze gewonnen?
quote:
Neequote:Op maandag 8 december 2014 23:18 schreef Fok-it het volgende:
Het is een oog,
Schiermonnikoog is te groot volgens mij
Nee (denk ik)quote:Op maandag 8 december 2014 23:31 schreef Klaploper het volgende:
Is het waar wolkers een tijd heeft doorgebracht?
Nee,quote:
Kusjesquote:
Tussen de Waddeneilanden en Friesland zit weinig Duits gebied toch?quote:Op maandag 8 december 2014 23:50 schreef Dr.Mikey het volgende:
Is het een Duits of een Nederlands gebied?
Er zijn wat Duits geclaimde zandvlaktes daarquote:Op maandag 8 december 2014 23:51 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Tussen de Waddeneilanden en Friesland zit weinig Duits gebied toch?
quote:
Alois nog watquote:Op maandag 8 december 2014 23:58 schreef Klaploper het volgende:
Hoe heetten de ouders van Adolf Hitler?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |