SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: de gamertagsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De 5 geboden van dit topic:
1. Gij zult niet maveren;
2. Gij zult Viola aanbidden;
3. Gij zult niet het blik met mongolen openen;
4. Gij zult zeker niet geband worden voordat 2Happy4U U waarschuwt;
5. Gij zult WEFUT.com gebruiken voor squadbuilden;
De FUT SC speltips/regels.
Speltip 1: Post foto's van chicks.
Speltip 2: Niet wedden op Italiaanse clubs in Europa.
etc etc
[ Bericht 3% gewijzigd door Zhano op 06-12-2014 22:38:18 ]![]()
Lucas Andersen spreekt gewoon Nederlands, lamlul
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''![]()
quote:Get a room!quote:Op zaterdag 6 december 2014 22:45 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Daar moest ik ook aan denken toen ik het typte![]()
Ik aan Jaja Coelho (die 5* skiller in FUT13)quote:Op zaterdag 6 december 2014 22:45 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Daar moest ik ook aan denken toen ik het typte![]()
En ik aan yaya toure hahahaquote:Op zaterdag 6 december 2014 22:46 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ik aan Jaja Coelho (die 5* skiller in FUT13)Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Om eerlijk te zijn heb ik niemand van hier gemistquote:Op zaterdag 6 december 2014 22:48 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Heb je me niet gemist ofzo?![]()
![]()
hahahaha ik moet gelijk aan deze baas denken:quote:Op zaterdag 6 december 2014 22:50 schreef Kiid het volgende:
[..]
En ik las dit terwijl ik sisi dronk hahahahaha
Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Maar je bent wel teruggekomen na je ban. En dat is het enige wat teltquote:Op zaterdag 6 december 2014 22:52 schreef Zhano het volgende:
[..]
Om eerlijk te zijn heb ik niemand van hier gemist
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
NOS discrimineert PSV weer, altijd beginnen met de koploper behalve als PSV koploper is en dan ook niet eens als tweede.
#calimero![]()
Eigenlijk hoor ik in het FM topic nuquote:Op zaterdag 6 december 2014 22:54 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Maar je bent wel teruggekomen na je ban. En dat is het enige wat teltMjah, geen zin in...
![]()
Mei wel n btje togg? :p :pquote:Op zaterdag 6 december 2014 22:52 schreef Zhano het volgende:
[..]
Om eerlijk te zijn heb ik niemand van hier gemist![]()
Hahahahaha ik nu ook hahahahahahaquote:Op zaterdag 6 december 2014 22:53 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
hahahaha ik moet gelijk aan deze baas denken:
[ afbeelding ]![]()
In dat topic snappen ze niks van foto's met een sjinese hipster eropquote:Op zaterdag 6 december 2014 23:00 schreef Zhano het volgende:
[..]
Eigenlijk hoor ik in het FM topic nuMjah, geen zin in...
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Ik kijk bijna nooit meer naar NOS, maar ze bewaren tegenwoordig die wedstrijden toch die pas net zijn afgelopen? Vroeger maakten ze dan snel een kutsamenvatting en daar waren altijd klachten over, dus nu doen ze het volgens mij zo..quote:Op zaterdag 6 december 2014 22:59 schreef DutchSL het volgende:
NOS discrimineert PSV weer, altijd beginnen met de koploper behalve als PSV koploper is en dan ook niet eens als tweede.
#calimeroAlex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |