quote:Testtheorie en testdiagnostiek, hoe tests in elkaar zitten en hoe je dingen moet berekenen enzo, veel statistiek dus en ook nog wat theorie, maar gelukkig is het niet zo heel erg veel om te leren en het is vooral snappen, gelukkig heb ik alle colleges en werkcollege's gevolgd, dus ik denk dat ik wel een redelijk idee heb waar het over gaat.
Op woensdag 20 november 2002 18:03 schreef calvobbes het volgende:
Hmm... Dat valt vast wel op te lossen voor Maandag. Waar gaat het tentamen over?
quote:Laten we dat dan maar niet doen
Op woensdag 20 november 2002 18:28 schreef Seborik het volgende:
6 is al okay, maar ik ga voor de 8.
quote:Maandag? Nee dan heb ik een weekenddag.
Op woensdag 20 november 2002 18:30 schreef Seborik het volgende:
Moet je niet werken calvobbes?
quote:Ow, staat er nog iets leuks op het programma?
Op woensdag 20 november 2002 18:35 schreef calvobbes het volgende:[..]
Maandag? Nee dan heb ik een weekenddag.
quote:Dat is wel heel erg leuk.
Op woensdag 20 november 2002 18:39 schreef calvobbes het volgende:
Nee.Dinsdag pas weer. Herbert Grönemeyer!
Heb je trouwens gezien dat de replies er echt bij zijn gevlogen bij Muziek vandaag? ![]()
Ik ga weer verder leren, tot laters!
quote:Nee....
Op woensdag 20 november 2002 18:43 schreef Seborik het volgende:Heb je trouwens gezien dat de replies er echt bij zijn gevlogen bij Muziek vandaag?
Ik ga weer verder leren, tot laters!
Succes!
quote:Nou volgens mij heeft die Irene iets met Ayreon te maken. Een band waar jij en yvonne helemaal gek van zijn. En hopen jullie een keer haar te interviewen
Op vrijdag 22 november 2002 12:26 schreef Seborik het volgende:Iets wat jij lekker niet weet.
quote:Precies, jij weet het lekker niet.
Op vrijdag 22 november 2002 12:28 schreef calvobbes het volgende:[..]
Nou volgens mij heeft die Irene iets met Ayreon te maken. Een band waar jij en yvonne helemaal gek van zijn. En hopen jullie een keer haar te interviewen
Ik wil slapen.
quote:Leg het boek onder je kussen!
Op zaterdag 23 november 2002 21:23 schreef Seborik het volgende:Ik wil slapen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |