Officieel, ja. Maar het kan best. Niks van dat voorschrift aantrekken.quote:Op vrijdag 5 december 2014 23:47 schreef Stansfield het volgende:
of is het eigenlijk zo dat alle pannen met antiaanbaklaag beter niet in de vaatwasser kunnen?.
anarchist!quote:Op zaterdag 6 december 2014 01:24 schreef RobinOok het volgende:
[..]
Officieel, ja. Maar het kan best. Niks van dat voorschrift aantrekken.
Echte koekenpannen ja, die tefaldingen kunnen gewoon in de vaatwasser, daar kun je toch niks meer aan verpesten.quote:Op zaterdag 6 december 2014 00:52 schreef Zeus1981 het volgende:
Koekenpannen doe je niet in de vaatwasser. Je spoelt ze alleen af met water en maakt ze droog met keukenpapier (of als je het niet erg vindt dat die vies wordt, een vaatdoek). Af en toe een keer met een beetje afwasmiddel als de pan erg vies is.
Also also also...quote:Op zaterdag 6 december 2014 23:50 schreef r3gi3boy het volgende:
Welke tiffusmongool flikkert toch alles in de vaatwasser? Hoeveel moeite is het om de pan onder de hete kraan schoon te wrijven met de afwasborstel? Burgerlijke autisten die apatisch alles in die strontvaatwasser flikkerenStronthipsters
ok ik heb nog niet genoeg gedronken deze post begrijp ik nietquote:Op zaterdag 13 december 2014 23:27 schreef samara het volgende:
Ik heb laatst hier mijn koekenpannen gekocht. http://www.kortingoppannen.nl/.
Wel 3 stuks voor 60,00. De 3de was voor iemand anders.
Heel goede stevige koekenpannen. Bij mij heeft de antiaanbaklaag nog nooit losgelaten.
Ik heb er dan ook meerdere Tefalkoekenpannen en bak niet dagelijks in dezelfde koekenpan.
Nu 5 jaar oud en zien er nog uit als nieuw.
Pffff was het maar zo'n feest. Ik zit er middenin.quote:Op zondag 14 december 2014 00:03 schreef Geralt het volgende:
O welja. In plaats van die pannen gewoon niet meer in de vaatwasser flikkeren koop ik gewoon een paar extra erbij.
Jezus man. Jij bent mede schuldig aan de hele financiele crisis met die instelling van je![]()
Dit kan ik bevestigen. Met witte keramische laag?quote:Op zaterdag 20 december 2014 07:59 schreef sigme het volgende:
Laatst een noodaankoopje gedaan bij een winkel-van-sinkel: een klein koekepannetje met een keramische antiaanbaklaag. Ik had er weinig vertrouwen in.
Nu heb ik alle teflonkoekepannen weggemieterd en een (spotgoedkope) grote koekepan met keramische antiaanbaklaag gekocht bij de Action. Geweldig ding. Kost tien euro.
Kan ook vast in de vaatwasser, al zou ik niet weten waarom je dat zou doen.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |