SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: de gamertagsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De 5 geboden van dit topic:
1. Gij zult niet maveren;
2. Gij zult Viola aanbidden;
3. Gij zult niet het blik met mongolen openen;
4. Gij zult zeker niet geband worden voordat 2Happy4U U waarschuwt;
5. Gij zult WEFUT.com gebruiken voor squadbuilden;
De FUT SC speltips/regels.
Speltip 1: Post foto's van chicks.
Speltip 2: Niet wedden op Italiaanse clubs in Europa.
etc etc
Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
Godver, ik heb nu hetzelfde als DuTank had..iedere wedstrijd disconnect bij de opstellingenAlex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''![]()
En de silver cup gewonnen na een ragequit. Mijn Mex team speelt echt goed de laatste tijd, en als Molina dan ook nog van buiten de 16 raak kopt is dat helemaal mooi. Helaas ben ik vergeten de goal up te loaden![]()
![]()
quote:Op zaterdag 6 december 2014 00:00 schreef Maver24 het volgende:
If Clichy uit een pack. Net voor het slapen gaan. Fijne nachtJammer, jullie zijn er ook weer.quote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Hebben jullie de laatste paar dagen ook zoveel problemen met het spel? Ik ben 1 gewonnen wedstrijd kwijt. Die word niet meer meegerekend om de 1 of andere rede. En buiten dat hij vaak geen spelsessie kan maken heb ik ook dat als hij wel naar een online spel gaat dat de wijzigingen in de opstelling die ik aangebracht heb niet doorgevoerd zijn...Terrifying Kittysaurus: "Limitations are the shackles we bind to ourselves"![]()
Had ik net ook twee keer achter elkaar ja.quote:Op vrijdag 5 december 2014 23:53 schreef Tim86 het volgende:
Godver, ik heb nu hetzelfde als DuTank had..iedere wedstrijd disconnect bij de opstellingen
Zat even de prijzen van mijn spelers te checken net (Bundesliga team), alles toch aardig gestegen. En zeker IF KDB
![]()
![]()
Zag zoiets vaags net ook bij mijn tegenstanderquote:Op zaterdag 6 december 2014 12:32 schreef dyonvbaal het volgende:
Hebben jullie de laatste paar dagen ook zoveel problemen met het spel? Ik ben 1 gewonnen wedstrijd kwijt. Die word niet meer meegerekend om de 1 of andere rede. En buiten dat hij vaak geen spelsessie kan maken heb ik ook dat als hij wel naar een online spel gaat dat de wijzigingen in de opstelling die ik aangebracht heb niet doorgevoerd zijn.... Die klikte door en er stond Walcott met Remy in de spits en Willian LM. Hij begon de wedstrijd ineens met Schurrle LM en Lukaku in de spits naast Remy zonder enkele wijzigingen
.
![]()
O dat heb ik ook vaak... dat ze van plaatsen wisselen. Erg leuk als Rio Ferdinand opeens je spits is... Nee ik bedoel in de dat begin scherm Walcott wisselen voor Oxlade en dan in het spel gewoon nog Walcott hebbenquote:Op zaterdag 6 december 2014 12:38 schreef Alovenac het volgende:
[..]
Zag zoiets vaags net ook bij mijn tegenstander. Die klikte door en er stond Walcott met Remy in de spits en Willian LM. Hij begon de wedstrijd ineens met Schurrle LM en Lukaku in de spits naast Remy zonder enkele wijzigingen
.
Terrifying Kittysaurus: "Limitations are the shackles we bind to ourselves"![]()
Ja, daar komt mijn pst toch op neer. Lukaku en Schurrle waren nergens te zien in de opstelling bij hem bij het laden en begonnen de wedstrijd wel ineensquote:Op zaterdag 6 december 2014 12:39 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
O dat heb ik ook vaak... dat ze van plaatsen wisselen. Erg leuk als Rio Ferdinand opeens je spits is... Nee ik bedoel in de dat begin scherm Walcott wisselen voor Oxlade en dan in het spel gewoon nog Walcott hebben![]()
![]()
O sorry, verkeerd gelezenquote:Op zaterdag 6 december 2014 12:40 schreef Alovenac het volgende:
[..]
Ja, daar komt mijn pst toch op neer. Lukaku en Schurrle waren nergens te zien in de opstelling bij hem bij het laden en begonnen de wedstrijd wel ineens
Terrifying Kittysaurus: "Limitations are the shackles we bind to ourselves"![]()
Ik ontken alles.quote:Op zaterdag 6 december 2014 10:09 schreef Freire het volgende:
[ afbeelding ]
Hier was Zhano dus vannacht
Forum Opties Forumhop: Hop naar: