Dat zal hem aan zijn reet roesten denk ik nu hij stopt als burgemeester.quote:Op donderdag 11 december 2014 17:55 schreef hunter2011 het volgende:
[..]
Waar beide partijen rekening mee moeten houden, vooral Onno en ja ook wellicht Albert is dat alles maar dan ook alles boven tafel wordt gebracht, en dat betreft natuurlijk alle sex-affaires, toyboys etc.opsporen
Weet niet of Onno daar uiteindelijk blij mee moet zijn...
Wel gevoel dat Powned flink wat steun gaat krijgen van een aantal locale politici die sleaze en dirt gaan zoeken.quote:Op donderdag 11 december 2014 18:01 schreef Greys het volgende:
[..]
Dat zal hem aan zijn reet roesten denk ik nu hij stopt als burgemeester.
Hij heeft het er kennelijk voor over. En terecht. Dat hij ze maar uitknijpt ook.
Want met nog meer geroddel over het privéleven van de aanklager maak je een smaadzaak onontvankelijk?quote:Op donderdag 11 december 2014 18:08 schreef hunter2011 het volgende:
Wel gevoel dat Powned flink wat steun gaat krijgen van een aantal locale politici die sleaze en dirt gaan zoeken.
PowNed heeft nergens meer 'steun' bij nodig wat dirt betreft toch? Ze hebben al wat ze wilden. Ik hoop alleen dat ze erop rekenden dat hij ze helemaal niks kan maken en dat straks blijkt dat je iemand niet ongestraft erin kunt luizen door uitlokking waardoor hij zijn baan kwijt is en dat ze flink voor geleden schade kunnen gaan dokken.quote:Op donderdag 11 december 2014 18:08 schreef hunter2011 het volgende:
[..]
Wel gevoel dat Powned flink wat steun gaat krijgen van een aantal locale politici die sleaze en dirt gaan zoeken.
En dit. Dan zijn die lokale politici honderd keer meer ongeschikt voor hun job dan Hoes.quote:Op donderdag 11 december 2014 18:11 schreef Copycat het volgende:
[..]
Want met nog meer geroddel over het privéleven van de aanklager maak je een smaadzaak onontvankelijk?
Ik denk dat die lokale politici dan vooral zichzelf onsterfelijk belachelijk maken.
Beetje geflansd.quote:Op donderdag 11 december 2014 17:59 schreef Copycat het volgende:
Wordt er trouwens nog een OP gefabriceerd?
Begint dit gekut nou weer? Kappen graag.quote:Op donderdag 11 december 2014 12:59 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Mensen mogen schrijven wat ze willen maar vraag me alleen af wie er op zo'n boek zit te wachten.
Thanks!quote:
Waarom?quote:Op donderdag 11 december 2014 18:54 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Begint dit gekut nou weer? Kappen graag.
Omdat het een zinloze herhaling van zetten is zonder nieuwe meningen, inzichten of feiten. Iemand wil een boek schrijven wat sommigen geen goed idee vinden en waar sommigen niet op zitten te wachten. Nou, dat is nu wel voldoende vaak gezegd.quote:
Dat geld dan voor alles in deze gate.quote:Op donderdag 11 december 2014 19:28 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Omdat het een zinloze herhaling van zetten is
Ok, tot ziens.quote:Op donderdag 11 december 2014 19:29 schreef superniger het volgende:
[..]
Dat geld dan voor alles in deze gate.
Het verbaast me vooral dat juristen hem ene goede kans toedichten. Het is misschien laag, maar ik kan me nauwelijks voorstellen dat er iets tegen te doen is. Bovendien, wat wínt Onno als-ie wint?quote:Op donderdag 11 december 2014 19:31 schreef quirina het volgende:
Hoorde net op 3FM dat Robbie en pownews aangeklaagd worden.
We zullen zien...
http://webcache.googleuse(...)&hl=nl&ct=clnk&gl=nlquote:Op donderdag 11 december 2014 19:32 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Het verbaast me vooral dat juristen hem ene goede kans toedichten. Het is misschien laag, maar ik kan me nauwelijks voorstellen dat er iets tegen te doen is. Bovendien, wat wínt Onno als-ie wint?
Wat hebben wij afgesproken jij zou mij met rust laten hčquote:Op donderdag 11 december 2014 16:16 schreef PatriQue89 het volgende:
jij bent wel echt een albert fan he?
Zie ook de OP.quote:Op donderdag 11 december 2014 19:31 schreef quirina het volgende:
Hoorde net op 3FM dat Robbie en pownews aangeklaagd worden.
We zullen zien...
Dat is een eenzijdige afspraak van jouw kant, voor de duidelijkheid.quote:Op donderdag 11 december 2014 19:37 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Wat hebben wij afgesproken jij zou mij met rust laten hč
En verders bemoei je niet wat of wie ik mag👎
Nope geen eenzijdige afspraak..quote:Op donderdag 11 december 2014 19:40 schreef PatriQue89 het volgende:
Dat is een eenzijdige afspraak van jouw kant, voor de duidelijkheid.
Fok is liefde hoorde ik wel eens.quote:Op donderdag 11 december 2014 19:57 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Nope geen eenzijdige afspraak..
Is dat zo?...goh..quote:Op donderdag 11 december 2014 19:59 schreef RuudS89 het volgende:
[..]
Fok is liefde hoorde ik wel eens.
Oh jawel.quote:Op donderdag 11 december 2014 19:57 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Nope geen eenzijdige afspraak..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |