het zal best, maar ik woon niet in iedere andere grote stad en ik vind het geen verbetering.quote:Op vrijdag 12 december 2014 20:31 schreef RuudS89 het volgende:
[..]
Net als in ieder andere grote stad.
Volgens mij is dat trouwens ook niet alleen de schuld van een burgemeester. Er zit een raad, wethouders, etc. Wat mij betreft sluiten ze die coffeeshops helemaal.quote:Op vrijdag 12 december 2014 20:33 schreef Sjeen het volgende:
[..]
het zal best, maar ik woon niet in iedere andere grote stad en ik vind het geen verbetering.
Weinig straatdealers in Amsterdam Zuid hoor.quote:Op vrijdag 12 december 2014 20:31 schreef RuudS89 het volgende:
[..]
Net als in ieder andere grote stad.
Haha dat over die Albert Heijn is waar. Drie keer raden wie er trouwens boven die zaak woont ;-)quote:Op vrijdag 12 december 2014 20:37 schreef computergirl het volgende:
[..]
Weinig straatdealers in Amsterdam Zuid hoor.
Ik denk bij Maastricht als een belegen stad voor dagjesmensen( met maar 1 albert heijn in de binnenstad)
Niet voor iedereen misschien. Maar voor bijvoorbeeld grote ondernemingen is zijn beleid prima. Die zorgen voor werkgelegenheid.quote:Op vrijdag 12 december 2014 20:38 schreef Sjeen het volgende:
Nog meer straatdealers, strak plan...
Overigens, ik heb niks tegen Onno persoonlijk en ik vind het geintje dat Powned geflikt heeft laag. Maar Onno is zeker niet het beste wat Maastricht ooit overkomen is, bestuurlijk gezien.
Ik kijk eerder naar leefbaarheid, verschil in prioriteiten.quote:Op vrijdag 12 december 2014 20:39 schreef RuudS89 het volgende:
[..]
Niet voor iedereen misschien. Maar voor bijvoorbeeld grote ondernemingen is zijn beleid prima. Die zorgen voor werkgelegenheid.
Werkgelegenheid is wat mij betreft net zo belangrijk. Niet belangrijker, maar even goed belangrijk.quote:Op vrijdag 12 december 2014 20:41 schreef Sjeen het volgende:
[..]
Ik kijk eerder naar leefbaarheid, verschil in prioriteiten.
Ruud, met alle respect, maar jij bent denk ik niet te vergelijken met de doorsnee Maastrichtenaar.quote:Op vrijdag 12 december 2014 20:39 schreef RuudS89 het volgende:
[..]
Niet voor iedereen misschien. Maar voor bijvoorbeeld grote ondernemingen is zijn beleid prima. Die zorgen voor werkgelegenheid.
Toen ik 18 was heb ik een jaar lang alcohol- en drugsverslaafden van huis naar de sociale werkplaats gereden. Iedere dag, 8 of 9 uur aan één. Vijf dagen in de week. Dat moest van mijn moeder. Ik verzamel vanaf afgelopen maandag tot 19 december voor "L1 voor de voedselbank" producten om deze rond de kerstdagen uit te delen aan mensen die een zware tijd hebben. Dat ik mijzelf gelukkig mag prijzen met mooie kansen, betekent niet dat ik wereldvreemd ben. Eén van de grootste onderdelen in ons bedrijf is re-integratie op de arbeidsmarkt. Mensen die lang thuis zitten bezoeken en proberen aan het werk te krijgen.quote:Op vrijdag 12 december 2014 20:50 schreef hunter2011 het volgende:
[..]
Ruud, met alle respect, maar jij bent denk ik niet te vergelijken met de doorsnee Maastrichtenaar.
Dit is niet vals bedoeld maar jij hoeft je naar alle waarschijnlijkheid nooit zorgen te maken over geld of werk, waardoor je de mindere kanten van Maastricht ook niet ziet.
Ivo Opstelten (partijgenoot) ook.quote:Op vrijdag 12 december 2014 21:10 schreef miss_dynastie het volgende:
Geen dictator, maar als het gaat om veiligheid heeft een burgemeester een hele dikke vinger in de pap, overal.
Juist.quote:Op vrijdag 12 december 2014 21:19 schreef Cynix ® het volgende:
De vraag of het eigenlijk een goede burgemeester was is in dit kader toch totaal niet relevant?
Of mag je de minder goede gerust wegtreiteren via inluisacties met verborgen camera's?
Of gaan we alle andere burgemeesters van Nederland ook doornemen?
Wat een discussie.
Jeetje zeg, relax... Ik geef toch duidelijk aan dat ik met de man in kwestie geen persoonlijke problemen heb en dat ik de actie van powned beneden alle peil vind. Ik ben alleen ook van mening dat het niet de beste burgemeester is die we hier ooit gehad hebben.quote:Op vrijdag 12 december 2014 21:19 schreef Cynix ® het volgende:
De vraag of het eigenlijk een goede burgemeester was is in dit kader toch totaal niet relevant?
Of mag je de minder goede gerust wegtreiteren via inluisacties met verborgen camera's?
Of gaan we alle andere burgemeesters van Nederland ook doornemen?
Wat een discussie.
Hier zijn ze over het algemeen pro-Onno.quote:Op vrijdag 12 december 2014 21:40 schreef Sjeen het volgende:
[..]
Jeetje zeg, relax... Ik geef toch duidelijk aan dat ik met de man in kwestie geen persoonlijke problemen heb en dat ik de actie van powned beneden alle peil vind. Ik ben alleen ook van mening dat het niet de beste burgemeester is die we hier ooit gehad hebben.
Ik wist niet dat er tegenwoordig restricties aan discussies op FOK! waren.
Ow, maar ik ben ook wel team Onno hoor, het is zo in de omgang een aardige man, wel een beetje naďef helaas.quote:Op vrijdag 12 december 2014 21:41 schreef hunter2011 het volgende:
[..]
Hier zijn ze over het algemeen pro-Onno.
Dat was al ten tijde van Onno-Gate1
Dat kan, maar is zeker geen vereiste. Wel vereist is enigszins on topic te blijven. Dat is alles.quote:Op vrijdag 12 december 2014 21:41 schreef hunter2011 het volgende:
Hier zijn ze over het algemeen pro-Onno.
Dat was al ten tijde van Onno-Gate1
Zo lang hij maar tevreden is met zijn nieuwe baan. Ik denk dat hij zich daar heel erg in gaat bewijzen.quote:Op vrijdag 12 december 2014 21:53 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Dat kan, maar is zeker geen vereiste. Wel vereist is enigszins on topic te blijven. Dat is alles.
We lossen door deze gate niet ineens alle eventuele competentieproblemen van alle burgemeesters op. Zelfs niet die van Onno.
Heeft hij dus al een nieuwe baan?quote:Op vrijdag 12 december 2014 21:59 schreef RuudS89 het volgende:
[..]
Zo lang hij maar tevreden is met zijn nieuwe baan. Ik denk dat hij zich daar heel erg in gaat bewijzen.
Oude Henk Krol positie?quote:Op vrijdag 12 december 2014 21:59 schreef RuudS89 het volgende:
[..]
Zo lang hij maar tevreden is met zijn nieuwe baan. Ik denk dat hij zich daar heel erg in gaat bewijzen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |