Ik was vroeger megafan van deze groep (wel de originele bezetting met Nance & Stay-C). vooral omdat ik Nance al kende voor dat zij in twenty-4-seven ging.
heb vandaag de megamix van ze gevonden, en heb ook nog het album van ze thuis liggen, heerlijke Eurodance uit NL.
Ruud van Rijen op zijn best, was toen nog DJ van Freebird (Asten, tegenwoordig Key-West), en kwam daar Nancy tegen terwijl ze uitging, later dus uitgegroeid tot het kleine broertje van 2 Unlimited, maar ik vond twenty-4-seven dus altijd beter
*zucht*
quote:ja idd, en gelukkig zijn ze (nog) niet ten prooi gevallen aan een 2001/2002/2003 mix
Op vrijdag 1 november 2002 16:16 schreef Apfel het volgende:
sommige tracks verouderen, sommige niet.
jaja, op de basisschool werd er wat afgedanst op de krakers van twentieforseffun!!! Ik vond het toen niks, maar nu wel vet.
twentieforsevven chickiewantaim! ofzoiets
quote:* Oef
Op vrijdag 1 november 2002 15:09 schreef Cybart het volgende:
Ik was vroeger megafan van deze groep (wel de originele bezetting met Nance & Stay-C).
Da's een flinke fout die je daar maakt. De originele bezetting van Twenty 4 Seven was natuurlijk het viertal met o.a. Captain Hollywood en Nance.
Alhoewel "I Can't Stand It" eerst nog werd gereleased met MC Fixx It, die later de raps deed op (en lyrics schreef voor) verschillende Cappella tracks als "Move On Baby", "U & Me", "Throwin' Away" etc. Maar pas in de remix met Captain Hollywood en Nance werd het een hit.
Stay-C kwam er later pas bij. Het eerste singletje "It Could Have Been You" flopte jammerlijk. Ik vond het wel een leuk liedje, alhoewel het wel veel op "I Can't Stand It" leek.
quote:
Op vrijdag 1 november 2002 17:22 schreef Vamos het volgende:
zong vroeger altijd hard meetwentieforsevven chickiewantaim! ofzoiets
Mjah, vond veel muziek uit die tijd best cool eigenlijk... Capella, U96, Corona, SL2, 2 Brothers on the 4th Floor...
quote:True true....EN....Het bestaat nog steeds..Zoek maar eens op "Eurodance"
Op zaterdag 30 november 2002 13:09 schreef Musiquence het volgende:[..]
Mjah, vond veel muziek uit die tijd best cool eigenlijk... Capella, U96, Corona, SL2, 2 Brothers on the 4th Floor...
quote:LOL...
Op vrijdag 1 november 2002 17:22 schreef Vamos het volgende:
zong vroeger altijd hard meetwentieforsevven chickiewantaim! ofzoiets
*CD-tje opzet*
*meezingt: Oooooohooooooohooooo, are you dreaming*
"Oh nee nana nee na"
quote:
Op zaterdag 30 november 2002 13:17 schreef Zapper het volgende:
megamix is geweldig!
heb hem ff weer opgezocht !
SLAVE TO THE MUSIC!!!!
* Elbutre vond ook Culture Beat errug leuk in die tijd!
Niet echt mijn smaak muziek maar ja...
quote:nance is mijn schatje...
Op donderdag 5 december 2002 12:51 schreef Frenkel het volgende:
Ik zag Nance een tijdje geleden nog in de Key west, shit man ze stond daar ook zo van Ik ben alles....
Maar ja we hebben wel wat Muzikaal talent in Asten, want ook Barthezz komt uit Asten!!Niet echt mijn smaak muziek maar ja...
en barthezz (steroshaker) een talent noemen??
nou ik kan ook wel een aantal keer hetzelfde liedje maken..
maar dat wil mij ook geen talent maken
net zo goed als b.woozy geen talent is....
dat nance/nancy maar weer eens op de koffie komt
heb haar al veel te lang niet meer gesproken
quote:kijken wel pissig...
Op zaterdag 30 november 2002 15:47 schreef Zapper het volgende:
[afbeelding]
die goeie ouwe tijd
quote:Volgens mij boterde het toen al niet zo meer tussen die twee.
Op vrijdag 6 december 2002 09:23 schreef hallo het volgende:[..]
kijken wel pissig...
die goeie ouwe tijd
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |