abonnement Unibet Coolblue
  maandag 27 april 2015 @ 19:04:21 #151
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_152077403
quote:
0s.gif Op maandag 27 april 2015 18:54 schreef kwakz0r het volgende:
volgens mij maken ze er ook een punt van om kleding van openbare gelegenheden te recyclen. Maxima doet dat met haar jurken en ze doen t nu met de capejes van drie jaar geleden. Daar is echt wel over nagedacht.
Met de skikleding idem... het wordt gewoon nagedragen door de volgende.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  maandag 27 april 2015 @ 19:15:59 #152
372302 Revanches
Soeverein en onafhankelijk
pi_152077670
quote:
0s.gif Op maandag 27 april 2015 19:01 schreef Pisces29 het volgende:
Ik denk bij Ariane altijd aan Prins Friso. :) En ik vind het ook leuk dat ik ze los van elkaar nooit als drie zussen zou typeren. Lekker verschillend.

En natuurlijk blijft Amalia geen ukkie, een kind wordt toch zelden een stuk kleiner dan de ouder van hetzelfde geslacht?
Ze zal wel Max haar lengte krijgen, die is ook wel minstens 1.75m.
Max is 1.78, je zat er niet ver naast. :) Denk ook dat Amalia een lange dame gaat worden.

[ Bericht 9% gewijzigd door Revanches op 27-04-2015 21:14:24 ]
And I am a weapon of massive consumption
And it's not my fault it's how I'm programmed to function
  maandag 27 april 2015 @ 20:02:21 #153
176471 oh-oh
Sure...fine...whatever...
pi_152078903
quote:
0s.gif Op maandag 27 april 2015 18:55 schreef kwakz0r het volgende:
Ik vind Ariane nog steeds lijken op Prins Maurits :7
Nee joh, das echt sprekend Friso!
Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
pi_152080586
Kkkkkoud

pi_152080703
quote:
1s.gif Op maandag 27 april 2015 20:53 schreef computergirl het volgende:
Kkkkkoud

[ afbeelding ]
Arme meisjes. Maxima heeft het ook koud. :+
pi_152080723
quote:
0s.gif Op maandag 27 april 2015 20:56 schreef bloempje-moi het volgende:

[..]

Arme meisjes. Maxima heeft het ook koud. :+
Ja die vooral :D
pi_152082154
Alexia heeft sowieso een paar tics lijkt het. Onder haar neus wrijven, knipperen met haar ogen, trekken met haar mond... Nog iemand die dat opgevallen is?
  maandag 27 april 2015 @ 21:41:03 #158
176471 oh-oh
Sure...fine...whatever...
pi_152082197
Ja viel heel erg op. Hebben kinderen wel vaker hoor, groeien ze meestal wel overheen. Was natuurlijk ook wel een spannende dag voor die kinderen.
Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
pi_152082372
Op internet zweeft er een filmpje rond van Alexia. Amalia geeft haar daarin ook even een por als ze het doet. Het is te hopen dat ze erover heen groeit. Het is natuurlijk super onhandig als je zoiets hebt en je bent een prinsesje, en ja ze kan er natuurlijk ook niks aan doen.
pi_152082650
Wel sneu van dat filmpje. Van Amalia gaat op Facebook een foto rond waarop ze wat bozig kijkt, met de tekst: "Amalia had het naar haar zin vandaag".

Snap echt niet dat er mensen zijn die over de rug van de prinsesjes willen scoren.
Op vrijdag 19 februari 2016 22:42 schreef Nizno het volgende:
je bent zelf een Pino 2.0!
  maandag 27 april 2015 @ 22:11:57 #161
176471 oh-oh
Sure...fine...whatever...
pi_152083358
quote:
0s.gif Op maandag 27 april 2015 21:46 schreef Jojoke het volgende:
Op internet zweeft er een filmpje rond van Alexia. Amalia geeft haar daarin ook even een por als ze het doet. Het is te hopen dat ze erover heen groeit. Het is natuurlijk super onhandig als je zoiets hebt en je bent een prinsesje, en ja ze kan er natuurlijk ook niks aan doen.
Ja op Dumpert, mijn hart brak wel voor het meisje hoor, sneu...
Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
pi_152083687
quote:
1s.gif Op maandag 27 april 2015 10:42 schreef Poppejans het volgende:
[ afbeelding ]

Foto van vandaag
Die oordopjes die onder Amalia's cape uitkomen! Whahaha
De meisjes zien er opeens een stuk groter en ouder uit. Groter door groeispurts en ouder door het nieuwe kapsel? Dit haar staat ze persoonlijker dan het onbegrijpelijke losse slordige.

Amalia wilde ter gelegenheid van de inhuldiging van het koninklijk paar, dat er zichtbaar verschil was tussen haar en de jongere zusjes. Dat zie je nu weer terug. Ze is een beetje een Beatrix-matrone. Het was hier 13º, geen wonder dat ze het koud hadden.

Als WA een positie naar links of naar rechts verplaatst was, was het een mooie geometrische compositie geweest.
  maandag 27 april 2015 @ 22:50:44 #163
138876 Andromache
PJ/De KastAlter Bridge-fan
pi_152084705
Sowieso maak ik me wel eens wat zorgen om Alexia. Met de fotoshoot tijdens de kerstvakantie in Argentinië was op geen enkele foto een lachje te bespeuren, en dan deze tics. Amalia lijkt er wat meer lol in te hebben. Zij stevent natuurlijk ook ergens op af, en Alexia zal altijd 'zus van' blijven. Maar hopelijk groeit ze er wat meer in, en is het alleen wat jeugdige onhandigheid.
== houdt van sterke anekdotes voor op feesten en partijen ==
--- Ga van dat gas af! - Laat Groningen niet zakken ---
Don't give up Andro: https://www.youtube.com/watch?v=VjEq-r2agqc O+
*O* ESF-gekkie: justice for Elvana en justice for Keiino :'( *O*
pi_152085167
quote:
0s.gif Op maandag 27 april 2015 22:50 schreef Andromache het volgende:
Sowieso maak ik me wel eens wat zorgen om Alexia. Met de fotoshoot tijdens de kerstvakantie in Argentinië was op geen enkele foto een lachje te bespeuren, en dan deze tics. Amalia lijkt er wat meer lol in te hebben. Zij stevent natuurlijk ook ergens op af, en Alexia zal altijd 'zus van' blijven. Maar hopelijk groeit ze er wat meer in, en is het alleen wat jeugdige onhandigheid.
Wellicht is ze gewoon wat expressiever en minder in staat haar verveling en tegenzin te verbergen, net zoals haar vader vroeger. Weinig kinderen zullen zulke activiteiten echt leuk en boeiend vinden en misschien is Amalia meer gedrild om zich "perfect" en koninklijk te gedragen.
  maandag 27 april 2015 @ 23:17:21 #165
176471 oh-oh
Sure...fine...whatever...
pi_152085418
quote:
1s.gif Op maandag 27 april 2015 23:07 schreef letmehearyouscream het volgende:

[..]

Wellicht is ze gewoon wat expressiever en minder in staat haar verveling en tegenzin te verbergen, net zoals haar vader vroeger. Weinig kinderen zullen zulke activiteiten echt leuk en boeiend vinden en misschien is Amalia meer gedrild om zich "perfect" en koninklijk te gedragen.
Precies dat ja.
Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
pi_152085647
In de voorgaande generaties is de 'tweede' natuurlijk uit de lijn van erfopvolging gegaan en is de 'derde' in de reserve-rol gestapt. Maar dat was om verschillende redenen, dus dat zegt niks over deze generatie. Feit is wel dat er tussen nu en 30 jaar nog veel kan veranderen. De prinsesjes naderen nu de puberjaren. Ik denk dat het koningspaar hun handen vol gaat hebben aan 3 puberende meiden die onder een vergrootglas liggen.
pi_152089844
Vind de filmpjes ook wel sneu eigenlijk. Het is ook niet niks voor die kinderen.
Mijn zoon heeft zelf ook zo'n kleine tik, en dat is alleen als er veel spanning heerst, dus kan het me voorstellen. Hopelijk groeit ze er wel over heen. Je ziet haar trouwens op meerdere foto's handjes vasthouden en knuffelen met Maxima.

Vond het voor de rest heel erg leuk allemaal. Jammer dat Amalia zo donker gekleed was...
pi_152090924
quote:
0s.gif Op maandag 27 april 2015 21:46 schreef Jojoke het volgende:
Op internet zweeft er een filmpje rond van Alexia. Amalia geeft haar daarin ook even een por als ze het doet. Het is te hopen dat ze erover heen groeit. Het is natuurlijk super onhandig als je zoiets hebt en je bent een prinsesje, en ja ze kan er natuurlijk ook niks aan doen.
Volgens mij geeft Amalia Alexia een por omdat ze moet zwaaien
Wem die Scheisse bis zum Hals steht, sollte den Kopf nicht hängen lassen
  dinsdag 28 april 2015 @ 11:45:04 #169
436222 Japepk
Padvinder
pi_152091662
Heeft iemand die beelden? Ben wel benieuwd.
't Echte en 't ware!
pi_152091735
Ik vind eigenlijk dat dit in een ander topic moet, maar oke

http://www.dumpert.nl/med(...)t_helemaal_goed.html

Volgens mij is het inderdaad een por om te zwaaien.
  † In Memoriam † dinsdag 28 april 2015 @ 12:22:48 #171
43556 miss_dynastie
pi_152092449
Ik meen te kunnen liplezen 'zwaai nou ff', maar het is niet bepaald mijn specialiteit :+
  dinsdag 28 april 2015 @ 13:41:53 #172
226990 Gwywen
Tuinvrouw
pi_152094279
Ik vond Maxima's jurk supermooi, wel een klein beetje naar zuurstok neigend, we moeten natuurlijk geen Barbiekoningin krijgen, maar goed, 't staat haar altijd wel heel mooi, rood. En die prachtige hoed erbij O+
Ook vond ik het leuk dat de prinsesjes eindelijk hun haar eens mooi hadden. Los haar vind ik (tenzij op windstille dagen) gauw slordig staan.
En de haarkleur van Alexia vind ik prachtig!
Misschien hadden ze gisteren zelf hun kleding uitgezocht, ik vond het wel leuk dat ze allemaal zo verschillend waren. Wel jammer dat Amalia bij haar donkerblauwe jurk een zwarte maillot en schoenen droeg.
Mijn dochter vond ze een beetje tuttig (maar dat hoort, als je een prinses bent), maar ze vond het dan toch ook wel weer leuk dat het ook gewoon leeftijdsgenootjes zijn met herkenbaar kindergedrag.
Vanmorgen heb ik haar haar net zo gedaan :)
pi_152094734
quote:
0s.gif Op maandag 27 april 2015 21:39 schreef Aspergermeisje het volgende:
Alexia heeft sowieso een paar tics lijkt het. Onder haar neus wrijven, knipperen met haar ogen, trekken met haar mond... Nog iemand die dat opgevallen is?
quote:
0s.gif Op maandag 27 april 2015 21:46 schreef Jojoke het volgende:
Het is natuurlijk super onhandig als je zoiets hebt en je bent een prinsesje, en ja ze kan er natuurlijk ook niks aan doen.
En dan? Waarom is het onhandig als je een prinsesje bent? Ze is ook gewoon een meisje van bijna 10 jaar. Het is de media en het publiek zoals hier dat er kennelijk een 'hype' van maakt. Laat dat kind lekker doen waar ze zich prettig bij voelt.

quote:
0s.gif Op maandag 27 april 2015 22:50 schreef Andromache het volgende:
Sowieso maak ik me wel eens wat zorgen om Alexia. Met de fotoshoot tijdens de kerstvakantie in Argentinië was op geen enkele foto een lachje te bespeuren, en dan deze tics. Amalia lijkt er wat meer lol in te hebben. Zij stevent natuurlijk ook ergens op af, en Alexia zal altijd 'zus van' blijven. Maar hopelijk groeit ze er wat meer in, en is het alleen wat jeugdige onhandigheid.
Ik maak me juist totaal geen zorgen om Alexia. Zij komt me over als een normaal meisje van die leeftijd en zo hoort het ook. Ze is lekker haar zelf en hopelijk blijft ze dat ook, waarom moet je geforceerd gaan lachen als je je misschien zenuwachtig voelt. Amalia zit al enorm in een rol, dat heeft ze natuurlijk met de paplepel ingegoten gekregen. Ze zit dus eigenlijk voor de fotoshoot en voor Koningsdag gewoon te acteren. Fantastisch dat het er goed afgaat, maar het is minder natuurlijk dan bij Alexia en ook minder spontaan.
Op vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Feitelijk heeft Shreyas gewoon gelijk.
  dinsdag 28 april 2015 @ 14:05:23 #174
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_152094804
Ik heb er geen geluid bij, maar op basis van dat filmpje heb ik eerder het idee dat ze op de muziek "danst" terwijl ze zit.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_152094855
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 april 2015 13:41 schreef Gwywen het volgende:
Ik vond Maxima's jurk supermooi, wel een klein beetje naar zuurstok neigend, we moeten natuurlijk geen Barbiekoningin krijgen, maar goed, 't staat haar altijd wel heel mooi, rood. En die prachtige hoed erbij O+
Ook vond ik het leuk dat de prinsesjes eindelijk hun haar eens mooi hadden. Los haar vind ik (tenzij op windstille dagen) gauw slordig staan.
En de haarkleur van Alexia vind ik prachtig!
Misschien hadden ze gisteren zelf hun kleding uitgezocht, ik vond het wel leuk dat ze allemaal zo verschillend waren. Wel jammer dat Amalia bij haar donkerblauwe jurk een zwarte maillot en schoenen droeg.
Mijn dochter vond ze een beetje tuttig (maar dat hoort, als je een prinses bent), maar ze vond het dan toch ook wel weer leuk dat het ook gewoon leeftijdsgenootjes zijn met herkenbaar kindergedrag.
Vanmorgen heb ik haar haar net zo gedaan :)
Ik had ook het idee dat de prinsesjes ook inspraak hadden. De kleinste had echt een soort prinsessenjurk aan, en die zit ook nog wel in die leeftijd. Mama, mag ik vandaag mijn mooiste jurk aan? O+
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')