Nou wat doe je, mijn supergezonde smoothie komt zo mijn mond en bijna neusgaten weer uitquote:Op vrijdag 5 december 2014 13:57 schreef Dyre het volgende:
Ik zet mijn kind een paar keer per dag rechtop op schoot om te boeren![]()
![]()
![]()
Vanaf nu ga ik haar maar ondersteboven houden dandan komt de lucht er van de andere kant ook wel uit toch?
quote:Op vrijdag 5 december 2014 14:36 schreef Take_A_Picture het volgende:
Zou ff een kint in de mc in de op zetten.
Of zoiets:
[ afbeelding ]
Zo megaslecht zijn die dingen nou ook weer niet, kom op zeg. En het dan benoemen in dezelfde regel samen met alcohol en roken, stel het ff lekker aan.
Die vergelijking maakte ik dus niet he.quote:Op vrijdag 5 december 2014 14:36 schreef Take_A_Picture het volgende:
Zo megaslecht zijn die dingen nou ook weer niet, kom op zeg. En het dan benoemen in dezelfde regel samen met alcohol en roken, stel het ff lekker aan.
Ik zie het probleem niet? Bij een botsing wordt dat hoofdje mooi tegengehouden door de gordelquote:Op vrijdag 5 december 2014 14:36 schreef Take_A_Picture het volgende:
Zou ff een kint in de mc in de op zetten.
Of zoiets:
[ afbeelding ]
In de maxicosi natuurlijk en hij gaat bij ons ook op de wagenquote:Op vrijdag 5 december 2014 14:44 schreef Zoë23 het volgende:
Een oprechte vraag
Moppert, waar vervoer jij de baby dan in als je met de auto gaat? Als de MC slecht is zegmaar.
Jij zei:quote:Op vrijdag 5 december 2014 14:42 schreef Moppert het volgende:
[..]
Die vergelijking maakte ik dus niet he.![]()
Ik zei alleen dat slechte dingen niet altijd een gevolg hebben maar dat het dan niet minder slecht is.
Dat is ook wat ik al zei heel veel dingen waar je niet aan ontkomt en waar we niet over nadenken zijn slecht. je ontkomt niet aan dat soort dingen zoals je hier al las want anders eten ze niet of slapen ze niet.quote:Op vrijdag 5 december 2014 15:28 schreef Loj het volgende:
Ik denk dat het goed is om jezelf er van bewust te zijn, maar dat betekent niet dat je het moet laten.
Want bedenk jezelf maar hoeveel dingen, die jezelf hebt gedaan, ook eigenlijk slecht zijn
quote:Op vrijdag 5 december 2014 13:20 schreef Moppert het volgende:
Het is maar net voor jezelf beslissen of je er iets tegen hebt of niet.
0quote:Op vrijdag 5 december 2014 15:47 schreef Burdie het volgende:
Leven is sowieso slecht. En dodelijk..
Hebben jullie trouwens al veel pepernoten op vandaag?
Hehehehehequote:Op vrijdag 5 december 2014 15:50 schreef Burdie het volgende:
Oh speaking of slecht, ik weeg vandaag voor het eerst in misschien wel twee jaar minder dan 100 kilo..
Toffe timing wel he, zo vlak voor de feestdagen.
quote:Op vrijdag 5 december 2014 15:50 schreef Burdie het volgende:
Oh speaking of slecht, ik weeg vandaag voor het eerst in misschien wel twee jaar minder dan 100 kilo..
Toffe timing wel he, zo vlak voor de feestdagen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |