ik bedoelde dus 2
maar laten we niet afdwalen van de topic ![]()
bring on the next episode...
quote:En dat is allemaal de schuld van Idols 2
Op vrijdag 7 maart 2003 12:07 schreef CloudStrife het volgende:
Yeah bring it on....
Volgende aflevering is pas 25 maart
Maar dankzij AI heeft 24 hele goede kijkcijfers. Aflevering 15 was op het tijdstip dat het uitgezonden werd het best bekeken TV programma in Amerika!
SPOILER
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Wat wel "jammer" is aan het gegeven dat een seizoen 24 uur duurt is dat je nu weet, nu hij is afgegegaan, dat er nog meer speelt dan het wel/niet ontploffen van de bom...
Stel je voor dat je niet zou weten hoeveel afleveringen er nog moeten komen, wordt alles NOG spannender...
Waar halen jullie trouwens de afleveringen vandaan?
Ik gebruik Kazaa maar die zal wel niet de snelste zijn met eps.
quote:Inderdaad ja - je wist bijvoorbeeld ook al dat Jack niet in dat vliegtuig om zou komen, d'r moeten nog minimaal 9 afleveringen komen en Kiefer heeft naar het schijnt bijgetekend voor nóg 6 seizoenen
Op zaterdag 8 maart 2003 16:41 schreef GoldieLox het volgende:
SPOILER
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Wat wel "jammer" is aan het gegeven dat een seizoen 24 uur duurt is dat je nu weet, nu hij is afgegegaan, dat er nog meer speelt dan het wel/niet ontploffen van de bom...
Stel je voor dat je niet zou weten hoeveel afleveringen er nog moeten komen, wordt alles NOG spannender...
Ben het ook eens met die verhaallijn van Kim - gebeurt helemaal niks. Met die gast in die schuilkelder, dat beest etc: loopt allemaal met een siser af
Enneh die kim mag haar shirtje welles uittrekken ![]()
neeh.. die moet ff wat beter in het verhaal komen
quote:Daar had ik dus ook op gehoopt met die gast in die kelder....
Op maandag 10 maart 2003 20:39 schreef Daborgk het volgende:
Enneh die kim mag haar shirtje welles uittrekken
had verwacht dat et niks meer zou zijn nu de bom ontploft was.
maar ik had et dus fout
Ga hem vanavond kijken, ga voor de gein eerst nog episode 15 bekijken. Lekker 90 minuten lang 24!
quote:
Op dinsdag 25 maart 2003 19:32 schreef De_Schaduw het volgende:
Ik ben alleen Kim een beetje zat aan het worden, die mag van mij wel uit seizoen 2 'geschreven' worden
de verhaallijn van Kim IS inderdaad waardeloos, maar om dan meteen te zeggen dat ze d'r uit moet is heiligschennis!
Elisha Cuthbert =
Verder was de ep weer
En die ene gast die Jack opgebeld heeft om Kate naar hem toe te laten brengen is volgens mij die ene kolonel/majoor of zoiets van die geheime commandotroep, die toen paar afleveringen terug zijn mannen had gedood op die luchthaven waar de bom lag.
quote:Inderdaad ja, toen die gast die winkel waar Kim was op slot deed dacht ik "eindelijk wat actie voor Kim"... Maar liep wéér met een sisser af
Op woensdag 26 maart 2003 17:24 schreef Neejoh het volgende:
Ok, ik vind het een goede serie, maar erger me wel aan 1 ding.
Kim valt namelijk wel letterlijk van de ene kutsituatie in de andere, beetje té overdreven imo...Verder was de ep weer
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |