quote:Veel succes met spitten! Zou niet zo moeilijk moeten zijn aangezien ik volgens jou de laatste dagen niks anders heb gedaan. Zet maar netjes hier neer of open een topic, geen behoefte om hier een mailwisseling over te beginnen.
Op vrijdag 1 november 2002 21:35 schreef yvonne het volgende:
Ik ga eens spitten, ik kom met voorbeelden en ik mail je ze, je doet het echt vaker dan je denkt cq doorhebt.
Ik begin hier eerlijk gezegd een beetje de schijt van te krijgen, eerst wordt ik door jou voor Fok!Terrorist uitgemaakt en krijg ik zo'n beetje de schuld in de schoenen geschoven van de negatieve sfeer die in fora als ANM heerste. Vervolgens heb ik twee onterechte bans aan mijn broek omdat mods lezen wat ze willen lezen in plaats van te lezen wat er staat. En nu dit weer, terwijl ik al maanden niet meer op V. heb gereageerd.
Yvonne.
Zo niet, mag ik je dan dit topic aanraden: Onstabiliteit, hoe ga jij daar mee om?
quote:Tuuk Strolie dahaaaag
Op vrijdag 1 november 2002 21:48 schreef Strolie75 het volgende:
Heb je gezopen Yvonne?
quote:Ah een toevoeging, je bent zo voorspelbaar
Op vrijdag 1 november 2002 21:48 schreef Strolie75 het volgende:
Heb je gezopen Yvonne?Zo niet, mag ik je dan dit topic aanraden: Onstabiliteit, hoe ga jij daar mee om?
quote:Hey muts, jij begint met zeiken! Kom met voorbeelden om je stelling/beschuldiging te onderbouwen of hou anders je mond!
Op vrijdag 1 november 2002 21:51 schreef yvonne het volgende:
Tuuk Strolie dahaaaag
quote:En bijtjes.
Op vrijdag 1 november 2002 21:53 schreef Smike het volgende:
Ga over bloemetjes praten ofzo.
quote:Desnoods koeien.
Op vrijdag 1 november 2002 21:54 schreef DT het volgende:[..]
En bijtjes.
quote:
Op vrijdag 1 november 2002 21:53 schreef yvonne het volgende:
Ah een toevoeging, je bent zo voorspelbaar
quote:Tsk, tsk,
Op vrijdag 1 november 2002 21:53 schreef Strolie75 het volgende:[..]
Hey muts, jij begint met zeiken! Kom met voorbeelden om je stelling/beschuldiging te onderbouwen of hou anders je mond!
quote:Lurkers
Op vrijdag 1 november 2002 21:54 schreef DT het volgende:[..]
En bijtjes.
quote:Maar dan alleen oude koeien.
Op vrijdag 1 november 2002 21:54 schreef Smike het volgende:[..]
Desnoods koeien.
quote:
Op vrijdag 1 november 2002 21:57 schreef DT het volgende:[..]
Maar dan alleen oude koeien.
quote:[Stroliemodus] Bloemetjes zijn voor die GLers zoals verballeke die de schuld van alles zijn , blaat blaat, oink oink, knor, knor
Op vrijdag 1 november 2002 21:53 schreef Smike het volgende:
Ga over bloemetjes praten ofzo.
quote:a. Jij begint met zeiken en valse beschuldigingen in het rond te strooien. En dus met met tijd en moeite te besteden.
Op vrijdag 1 november 2002 21:55 schreef yvonne het volgende:
Ik zei dat ik ga spitten, en ze je opstuur, en verder besteed ik noch tijd noch moeite aan je.
b. Er is blijkbaar iets dat je dwars zit aangezien je er hier over begint. Post het hier dan ook maar zodat iedereen kan meegenieten.
c. Spitten moet niet zo moeilijk zijn aangezien ik deze week niet bijzonder veel heb gepost. Het ging toch om posts van de laatste dagen.
d. Heb je wel in de gaten hoe ontzettend je jezelf in deze post tegenspreekt?
quote:Desnoods varkens.
Op vrijdag 1 november 2002 21:58 schreef yvonne het volgende:[..]
[Stroliemodus] Bloemetjes zijn voor die GLers zoals verballeke die de schuld van alles zijn , blaat blaat, oink oink, knor, knor
quote:Ik wist niet dat Verbal een GL-er is?
Op vrijdag 1 november 2002 21:58 schreef yvonne het volgende:
[Stroliemodus] Bloemetjes zijn voor die GLers zoals verballeke die de schuld van alles zijn , blaat blaat, oink oink, knor, knor
quote:
Op vrijdag 1 november 2002 21:59 schreef yvonne het volgende:
Wow wat een views.
*zwaait naar de lurkers*
quote:Tja, ik wist ook niet dat ie van Flora en Fauna hield.
Op vrijdag 1 november 2002 22:00 schreef Strolie75 het volgende:[..]
Ik wist niet dat Verbal een GL-er is?
quote:Ik vraag me af wanneer ze gaan toegeven dat dat Forum een grote grap is.
Op vrijdag 1 november 2002 22:02 schreef Smike het volgende:
Tja, ik wist ook niet dat ie van Flora en Fauna hield..
quote:Best leuk hoor, over de tuin babbelen.
Op vrijdag 1 november 2002 22:03 schreef Strolie75 het volgende:[..]
Ik vraag me af wanneer ze gaan toegeven dat dat Forum een grote grap is.
quote:Het interesseert me eerlijk gezegd geen ene hol of jij iets van mij wel of niet geloofd. En jij bent wel de allerlaatste aan wie ik me ooit zal veronschuldigen. Humorloze kontkruipende kansloze mod-wannabee die je bent.
Op vrijdag 1 november 2002 21:59 schreef Strolie75 het volgende:[..]
a. Jij begint met zeiken en valse beschuldigingen in het rond te strooien. En dus met met tijd en moeite te besteden.
b. Er is blijkbaar iets dat je dwars zit aangezien je er hier over begint. Post het hier dan ook maar zodat iedereen kan meegenieten.
c. Spitten moet niet zo moeilijk zijn aangezien ik deze week niet bijzonder veel heb gepost. Het ging toch om posts van de laatste dagen.
d. Heb je wel in de gaten hoe ontzettend je jezelf in deze post tegenspreekt?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |