En dat is relevant ? Ik weet ook wel dat ze er niet uitziet. Maar iemand beoordelen op uiterlijk is zo jaren 80. Dieuwertje kan er ook niks aan doen dat ze zo geboren is. Mensen die de schoonheid niet in de schort hebben mee gekregen verdienen ook een kans. Ik ben het met je eens dat ze luguber lelijk is. Maar dat hoef je niet te benadrukken als iemand op de stoomboot onvrijwillig wordt geėmigreert. Lelijke mensen verdienen ook een kans. En mensen die Dieuwertje heten al helemaal. Hoe lelijk ook.quote:
ok ...ik zal volgende een langer betoog houden hoe lelijk haar vind,quote:Op donderdag 4 december 2014 20:24 schreef tong80 het volgende:
[..]
En dat is relevant ? Ik weet ook wel dat ze er niet uitziet. Maar iemand beoordelen op uiterlijk is zo jaren 80. Dieuwertje kan er ook niks aan doen dat ze zo geboren is. Mensen die de schoonheid niet in de schort hebben mee gekregen verdienen ook een kans. Ik ben het met je eens dat ze luguber lelijk is. Maar dat hoef je niet te benadrukken als iemand op de stoomboot onvrijwillig wordt geėmigreert. Lelijke mensen verdienen ook een kans. En mensen die Dieuwertje heten al helemaal. Hoe lelijk ook.
je vergeet je smileyquote:Op donderdag 4 december 2014 20:24 schreef tong80 het volgende:
[..]
En dat is relevant ? Ik weet ook wel dat ze er niet uitziet. Maar iemand beoordelen op uiterlijk is zo jaren 80. Dieuwertje kan er ook niks aan doen dat ze zo geboren is. Mensen die de schoonheid niet in de schort hebben mee gekregen verdienen ook een kans. Ik ben het met je eens dat ze luguber lelijk is. Maar dat hoef je niet te benadrukken als iemand op de stoomboot onvrijwillig wordt geėmigreert. Lelijke mensen verdienen ook een kans. En mensen die Dieuwertje heten al helemaal. Hoe lelijk ook.
Om te kotsen idd.quote:
Groetjes aan je kapster. En langer betoog hoeft niet persé. Domheid maakt geen onderscheid bij een gescheiden kapsel.quote:Op donderdag 4 december 2014 20:25 schreef Thezappa het volgende:
[..]
ok ...ik zal volgende een langer betoog houden hoe lelijk haar vind,
Kut, nu je het zegt.quote:
Je hoeft je niet voor te stellen als je een post plaats.quote:
Doet ze valse aangifte?quote:Op donderdag 4 december 2014 20:32 schreef BabeWatcher het volgende:
aandachtshoer
Leuk nieuws voor je diewer, het doen van een valse aangifte is strafbaar.
Lees de OP.quote:
Ze is zo lelijk als de nacht man. Sprak je de mannen in de darkroom ? Daar is zwarte Piet zonder kunstgebit nog om te pijpen.quote:Op donderdag 4 december 2014 20:46 schreef fluffy2 het volgende:
Ik hoor juist van mannen dt ze dieuwertje n lekker wijf vinden.
Daar staat nergens dat de aangifte die ze doet vals is. Waar haal jij dat vandaan?quote:
Bekend verschijnsel bij soortgelijke zaken. Sommige gekken zijn tot zelfverminking overgegaan om aan te tonen hoe slecht de buitenwereld is.quote:Op donderdag 4 december 2014 20:53 schreef KreKkeR het volgende:
[..]
Daar staat nergens dat de aangifte die ze doet vals is. Waar haal jij dat vandaan?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |