Hallo,
Na jaren van rondneuzen op dit geweldige forum nu maar eens de stoute schoenen aangetrokken en zelf eens een vraagje neerleggen bij de kenners!
Voor het wegwerken van mijn lelijke radiator inclusief leidingen op de slaapkamerwand hebben wij een koof geplaatst over de hele wandbreedte (op deze manier meteen mooi een hardhouten vensterbank kunnen inmeten). Het standaard radiatorpaneel is helaas kleiner dan mijn radiator (60x100cm).
Aangezien de ontluchting ook bereikbaar moet blijven heb ik gekozen om de het magneetpaneel in deze richting te plaatsen, hierdoor is mijn radiatorknop helaas niet meer bereikbaar met de hand.
Aangezien de kraan naar boven wijst (zie foto voor het soort knop) was mijn gedachte om de knop te verwijderen zodat de koperen knop zichtbaar wordt. Vervolgens wilde ik een gaatje te boren in de bovenkant van mijn koof waardoor ik dan een sleuteltje (lange smalle staaf t-vorm), zou kunnen steken om mijn radiator open of dicht te draaien. Kan iemand mij helpen hoe zo'n sleuteltje heet of dat het uberhaubt bestaat?
Dat het niet superpraktisch is dat je radiatorknop niet goed bereikbaar is daar ben ik mij van bewust, helaas hebben we deze keus nou eenmaal gemaakt en moet ik nu op zoek naar een praktische oplossing ;-). Het gaatje dicht ik af met een afdichtdopje (Y).
![images?q=tbn:ANd9GcR5G2T-tmb67RnXXGGVIeO1hd4D-EWdF6VQ-FzL1CWUcAcZpJDtQpW4iw]()
Dank voor alle bruikbare tips!!!