SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: de gamertagsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De 5 geboden van dit topic:
1. Gij zult niet maveren;
2. Gij zult Viola aanbidden;
3. Gij zult niet het blik met mongolen openen;
4. Gij zult zeker niet geband worden voordat 2Happy4U U waarschuwt;
5. Gij zult WEFUT.com gebruiken voor squadbuilden;
De FUT SC speltips/regels.
Speltip 1: Post foto's van chicks.
Speltip 2: Niet wedden op Italiaanse clubs in Europa.
etc etc![]()
![]()
Thad aan de schandpaalquote:Op donderdag 4 december 2014 13:05 schreef vanpers het volgende:
Sow, jij was snel.
Zat even te twijfelen of ik er een aan moest maken.![]()
![]()
Hoor trouwens van een collega dat door rood rijden iets van 280 kost?
Is dat serieus? Wat een prijzen.![]()
Ligt er aan of het met de fiets of de auto is, maar het is wel belachelijk duurquote:Op donderdag 4 december 2014 13:08 schreef vanpers het volgende:
Hoor trouwens van een collega dat door rood rijden iets van 280 kost?
Is dat serieus? Wat een prijzen.![]()
![]()
Eigenlijk niet want ik speel die spelmodus niet eens, maar ik vind het gewoon leuk om hem te teasen on the internet.quote:
En hij is degene die misschien wel het hardst aan het glitchen was en zegt nu dat hij het kut vindt![]()
![]()
Jullie kunnen allemaal echt goed werken met photoshopquote:
Hala Madrid !
Champions League : 1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002,2014 10x
Op woensdag 21 maart 2012 18:51 schreef Toefjes het volgende:
Ja, als je me nog 1 keer pedo noemt, dan nemen we afscheid van je :)![]()
En steeds diezelfde vrouw die langs fiets op het moment dat de foto gemaakt wordt.quote:Op donderdag 4 december 2014 13:15 schreef BDIL het volgende:
[..]
Jullie kunnen allemaal echt goed werken met photoshop![]()
Ik fiets vrijwel dagelijks door rood en nooit een boete gekregen gr grquote:Op donderdag 4 december 2014 13:09 schreef Freire het volgende:
[..]
Ligt er aan of het met de fiets of de auto is, maar het is wel belachelijk duur
#livingontheedge![]()
Dit bewijst maar weer dat studenten de echte werkers zijn. De 'werkenden' hebben te veel vrije tijd.quote:![]()
Pauzeeeeeeequote:Op donderdag 4 december 2014 13:35 schreef Freire het volgende:
ib4 ik heb 3 schermen
ib4 ik kan multitaskenRock you in your face and stab your brain with your nosebone
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |