Dat zijn van die dingen die peuters zo leuk makenquote:Op vrijdag 19 december 2014 21:18 schreef _Ophelia_ het volgende:
Beterschap Kuukshopelijk is hij snel weer de oude.
Gedeelde familie-emmer
[..]![]()
Otje werkte vandaag een halve bak bietensalade weg terwijl ze ondertussen herhaaldelijk verklaarde geen bietjes te lusten.
quote:Op vrijdag 19 december 2014 21:29 schreef Mevr_Mus het volgende:
[..]
S had ook iets moois laatst"mamamamamamama! Ik heb mijn broodkorst opgegeten
Ik vind korsten toch lekker
Dat is geweldig!
"
Mijn kind is gek op woorden als geweldig![]()
Dat verschilt enorm. Een enkele keer is hij droog of 1 plasje. Maar soms (net als vanmorgen) is hij helemaal vol.quote:Op vrijdag 19 december 2014 23:00 schreef Troeta het volgende:
is haar luier normaal droog of nat in de ochtend?
Maar waarom dan perse zonder luier s nachts?quote:Op zaterdag 20 december 2014 20:31 schreef danic het volgende:
Er is ook geen druk van onze kant. Gisteren was ze weer boos dat ik haar wakker maakte en dan drijf ik echt niet door. Dan maar niet.
Maar het gebeurt bij de luierbroekjes vaak genoeg dat ze het niet houden. Dus ze plast echt wel meer dan dat. Eergisterochtend liep het er gewoon langs. Reultaal: pyjama broek nat. Tja....
Vanochtend maar 1 plasje erin.
Zo groot is dus het verschil.
Er is geen per se.quote:Op zondag 21 december 2014 21:05 schreef Sonnetje85 het volgende:
[..]
Maar waarom dan perse zonder luier s nachts?
quote:Op zondag 21 december 2014 15:20 schreef danic het volgende:
Gisteravond weer boos. maarrr......vanmorgen was ze droog!
Net bij de Ikea extra matrasbeschermers gekocht, dus als ze straks wat verder is kunnen we er tegenaan!
Oh, en omdat ik eindelijk weer eens achter de pc zit, weer eens een foto van druif:
[ afbeelding ]
Dit is dus een foto van eind oktober. De broek was toen net nieuw en was 2x omgeslagen. Nu is hij al niet meer omgeslagen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |