abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_147274669

Burgemeester van Maastricht Onno Hoes zoent onbekende jongeman
'Man Albert Verlinde betrapt met 'toyboy'' van onze redactie
AMSTERDAM - Onno Hoes, de burgemeester van Maastricht én de man van Albert Verlinde, is zoenend met een veel jongere man op de gevoelige plaat vastgelegd.

Toyboy Ruud

10 december (premiere Kleine Blonde Dood):

Nieuw topic, nieuw drama:

Robbie Hasselt is de naam.... 20 jaar en niet te beroerd Onno te framen:

Date Onno Hoes met Robbie Hasselt stiekem gefilmd: 'Als ze van me af willen, moeten ze me uitkopen'

MAASTRICHT - De afspraakjes van Onno Hoes uit Den Bosch met Robbie Hasselt (20) zijn in het diepste geheim gefilmd door PowNews. De beelden volgen na de privégesprekken tussen de burgemeester van Maastricht en Hasselt die eerder woensdag werden gepubliceerd.

Met een verborgen camera legde Hasselt enkele uitstapjes op beeld vast. Zo is te zien dat Hoes met zijn dienstwagen de twintiger komt ophalen en hoe ze in het café praten over het verwijderen van privéberichten.

"Het stadhuis in Maastricht krijgt mailtjes als ik een privébericht krijg op Twitter. Ik verwijder die meteen, want zoiets kan ik niet aan ze uitleggen", vertelt Hoes tegen Hasselt in het café.

Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_147274674
quote:
1s.gif Op donderdag 4 december 2014 11:50 schreef Roooske het volgende:

[..]

Klopt, althans: de normale 50-jarige niet. Die hebben zelf kinderen in ongeveer dezelfde leeftijdscategorie vaak. Ik vind het abnormaal, al helemaal voor iemand die weet dat het heel makkelijk geopenbaard kan worden.
Ook gescheiden mannen met kinderen zullen in hun midlife crisis gecharmeerd zijn als een 20-jarige wel interesse in hen heeft.
Al was het maar om hun draak van een ex de loef af te steken.

Maar goed, kennelijk heeft "de normale 50-jarige" sowieso al kinderen..... welcome to the real world :')
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_147274685
aandachtorgelend? die kende ik nog niet
pi_147274702
quote:
0s.gif Op donderdag 4 december 2014 11:53 schreef Leandra het volgende:

[..]

Maar goed, kennelijk heeft "de normale 50-jarige" sowieso al kinderen..... welcome to the real world :')
Dit ja.

Overigens, kudo's voor de TT!
pi_147274744
hij gaat met zijn knulletjes wel op date....laten we blij wezen dat hij niet op de limburgse cruiseplekken rondloopt
pi_147274752
quote:
0s.gif Op donderdag 4 december 2014 11:51 schreef computergirl het volgende:

[..]

want? is er bewijs dat hij zijn toyboy aan het pijpen was ipv vergaderen met de gemeenteraad?
Belangrijk is het voor een politicus dat hij gesteund wordt door de mensen die hij vertegenwoordigt. Bij een benoemde burgemeester ligt dat wat ingewikkelder dan bij een gekozen burgemeester, dat is mijn punt, niet wanneer hij wie pijpt. Als de bevolking voor zo'n type burgemeester als Hoes had gekozen, dan hadden ze nu niet hoeven klagen, nu ligt dat toch ietsjes anders.
pi_147274830
quote:
0s.gif Op donderdag 4 december 2014 11:57 schreef MrBadGuy het volgende:

Als de bevolking voor zo'n type burgemeester als Hoes had gekozen, dan hadden ze nu niet hoeven klagen, nu ligt dat toch ietsjes anders.
nu is hij geselecteerd door de gemeenteraad, die weer gekozen is door dat deel van de bevolking dat moeite gedaan heeft om te gaan stemmen.
pi_147274862
quote:
0s.gif Op donderdag 4 december 2014 11:53 schreef Leandra het volgende:

[..]

Ook gescheiden mannen met kinderen zullen in hun midlife crisis gecharmeerd zijn als een 20-jarige wel interesse in hen heeft.
Al was het maar om hun draak van een ex de loef af te steken.

Dat kan best zo zijn, maar ik vind zo'n man dan abnormaal. Het klopt niet. Al helemaal in deze situatie niet. Oh en ik denk niet dat je abnormaal bent als je geen kinderen hebt op die leeftijd.
pi_147274873
quote:
0s.gif Op donderdag 4 december 2014 11:59 schreef computergirl het volgende:

[..]

nu is hij geselecteerd door de gemeenteraad, die weer gekozen is door dat deel van de bevolking dat moeite gedaan heeft om te gaan stemmen.
Hij is benoemd door de Kroon, dat is wel héél indirect gekozen (en niet eens door alleen de lokale bevolking). Toch iets anders dan een directe verkozen burgemeester of zelfs lichtelijk indirect (zoals de lijsttrekker van de grootste partij).
  donderdag 4 december 2014 @ 12:02:17 #10
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_147274891
quote:
0s.gif Op donderdag 4 december 2014 11:59 schreef computergirl het volgende:

[..]

En dan heb je ook nog de kans dat de gemeenteraad dat destijds gedaan heeft omdat ze hoopten dat hij (door zijn relatie met Albert Verlinde) meer aandacht voor Maastricht zou genereren...

Be careful what you wish for, your wish might be granted.
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_147274933
quote:
1s.gif Op donderdag 4 december 2014 12:01 schreef Roooske het volgende:

[..]

Dat kan best zo zijn, maar ik vind zo'n man dan abnormaal. Het klopt niet. Al helemaal in deze situatie niet. Oh en ik denk niet dat je abnormaal bent als je geen kinderen hebt op die leeftijd.
Het is niet abnormaal om opgewonden te raken van een volgroeide vrouw die wel lekker strak vel heeft. Ik kan me voorstellen dat mannen dat mooier kunnen vinden dan een vrouw van in de 50 die kinderen gekregen heeft en een lijf heeft dat al geleefd heeft. Of ik het leuk vind is iets anders, maar ik begrijp het wel.
  donderdag 4 december 2014 @ 12:05:58 #12
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_147274984
quote:
1s.gif Op donderdag 4 december 2014 12:01 schreef Roooske het volgende:

[..]

Okay.... nou, als jij het zo vindt dan zal het wel zo zijn hč....
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_147274992
quote:
1s.gif Op donderdag 4 december 2014 11:45 schreef Roooske het volgende:

[..]

Het klopt niet helemaal dat iemand van 53 op iemand van 20 valt hoor.
Das ook gelul. vaak zijn dat (of het nou mannen of vrouwen zijn) wel mensen die een beetje het schoonheidsideaal vertegenwoordigen. Dus dat je die aantrekkelijk vindt is helemaal niet gek, zeker als het gros van je leeftijdsgenoten (m/v) oud en uitgezakt zijn. Of je er verder iets mee moet doen is punt 2, en daar zijn de meningen dus nogal over verdeeld.
pi_147275101
quote:
0s.gif Op donderdag 4 december 2014 12:01 schreef MrBadGuy het volgende:

[..]

Hij is benoemd door de Kroon,
nadat hij geselecteerd is door de gemeenteraad na doorlopen van een sollicitatieprocedure.
  donderdag 4 december 2014 @ 12:13:07 #15
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_147275148
quote:
2s.gif Op donderdag 4 december 2014 12:06 schreef Loveless85 het volgende:

[..]

Das ook gelul. vaak zijn dat (of het nou mannen of vrouwen zijn) wel mensen die een beetje het schoonheidsideaal vertegenwoordigen. Dus dat je die aantrekkelijk vindt is helemaal niet gek, zeker als het gros van je leeftijdsgenoten (m/v) oud en uitgezakt zijn. Of je er verder iets mee moet doen is punt 2, en daar zijn de meningen dus nogal over verdeeld.
Eerlijk gezegd moet ik er ook niet aan denken met een knul van 20 te rommelen, maar als ik vrijgezel was dan zou daarbij m'n grootste probleem zijn dat ik zelf een kind heb dat ouder is, en mijn grens dus altijd was dat iemand qua leeftijd dichterbij mij dan bij mijn oudste zoon moest zitten (ik geloof dat de grens op 12 april 1979 ligt, en ik dat excuus ooit heb gebruikt om een knul van 13 april 1979 af te wijzen :D :') ).
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_147275254
quote:
0s.gif Op donderdag 4 december 2014 12:13 schreef Leandra het volgende:

[..]

Eerlijk gezegd moet ik er ook niet aan denken met een knul van 20 te rommelen, maar als ik vrijgezel was dan zou daarbij m'n grootste probleem zijn dat ik zelf een kind heb dat ouder is, en mijn grens dus altijd was dat iemand qua leeftijd dichterbij mij dan bij mijn oudste zoon moest zitten (ik geloof dat de grens op 12 april 1979 ligt, en ik dat excuus ooit heb gebruikt om een knul van 13 april 1979 af te wijzen :D :') ).
Neuh precies, dat is JUIST dat punt 2; doe je er ook iets mee? Voor het gros van de mensen zal dit 'nee' zijn. Maar dat betekent toch niet dat je mannen of vrouwen in die leeftijdscategorie niet aantrekkelijk mag vinden? :+
pi_147275401
quote:
0s.gif Op donderdag 4 december 2014 12:03 schreef friekin_ het volgende:

[..]

Het is niet abnormaal om opgewonden te raken van een volgroeide vrouw die wel lekker strak vel heeft. Ik kan me voorstellen dat mannen dat mooier kunnen vinden dan een vrouw van in de 50 die kinderen gekregen heeft en een lijf heeft dat al geleefd heeft. Of ik het leuk vind is iets anders, maar ik begrijp het wel.
Ik vind het abnormaal om op zo'n leeftijd bezig te gaan met mensen die meer dan 30 jaar jonger zijn dan jijzelf bent. Ik denk echt dat iemand die stabiel en verstandig is, dat niet doet. Dus ja, ik vind je dan abnormaal. En ik neem aan dat je op een bepaalde leeftijd ook meer naar het innerlijk gaat kijken, niet naar hoe knap iemand is etc.
  donderdag 4 december 2014 @ 12:25:55 #18
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_147275451
quote:
1s.gif Op donderdag 4 december 2014 12:23 schreef Roooske het volgende:

[..]

Ik vind het abnormaal om op zo'n leeftijd bezig te gaan met mensen die meer dan 30 jaar jonger zijn dan jijzelf bent. Ik denk echt dat iemand die stabiel en verstandig is, dat niet doet. Dus ja, ik vind je dan abnormaal. En ik neem aan dat je op een bepaalde leeftijd ook meer naar het innerlijk gaat kijken, niet naar hoe knap iemand is etc.
Maar het is van die 20-jarige niet abnormaal om een 50-jarige met goedgevulde portemonnee te willen scoren?
Want knulletje Hasselt is natuurlijk net zo'n gold digger als het gemiddelde 20-jarige meisje dat wel interesse in een 50-jarige vent heeft....
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_147275542
quote:
0s.gif Op donderdag 4 december 2014 12:25 schreef Leandra het volgende:

[..]

Maar het is van die 20-jarige niet abnormaal om een 50-jarige met goedgevulde portemonnee te willen scoren?
Want knulletje Hasselt is natuurlijk net zo'n gold digger als het gemiddelde 20-jarige meisje dat wel interesse in een 50-jarige vent heeft....
Ja, dan vind ik je ook abnormaal. En ik ben ervan overtuigd dat de gemiddelde 20 jarige niet op iemand van 50 valt trouwens.
  donderdag 4 december 2014 @ 12:31:12 #20
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_147275567
quote:
2s.gif Op donderdag 4 december 2014 12:17 schreef Loveless85 het volgende:

[..]

Neuh precies, dat is JUIST dat punt 2; doe je er ook iets mee? Voor het gros van de mensen zal dit 'nee' zijn. Maar dat betekent toch niet dat je mannen of vrouwen in die leeftijdscategorie niet aantrekkelijk mag vinden? :+
Mwah, ik weet het niet, als ik geen kinderen zou hebben (of de leeftijd van de jongste zou gebruiken om uit te rekenen wat m'n grens zou zijn.... (21 oktober 1988 :X :'))) dan zou het kunnen zijn dat ik me daar voor een keertje niet zo druk over zou maken.
Wullie bin KOEL © Soneal
  donderdag 4 december 2014 @ 12:32:37 #21
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_147275611
quote:
1s.gif Op donderdag 4 december 2014 12:29 schreef Roooske het volgende:

[..]

Ja, dan vind ik je ook abnormaal. En ik ben ervan overtuigd dat de gemiddelde 20 jarige niet op iemand van 50 valt trouwens.
Maar waarom zit je dan vooral te doen alsof Hoes degene is die "abnormaal" bezig is, en heb ik je nog niet verontwaardigd horen zijn over aandachtshoer en gold digger Robbie Hasselt?
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_147275683
quote:
0s.gif Op donderdag 4 december 2014 12:32 schreef Leandra het volgende:

[..]

Maar waarom zit je dan vooral te doen alsof Hoes degene is die "abnormaal" bezig is, en heb ik je nog niet verontwaardigd horen zijn over aandachtshoer en gold digger Robbie Hasselt?
Omdat de discussie ging over de burgemeester dat het dom van hem was omdat hij zo'n functie heeft en niet over de 20-jarige. Dus daar reageerde ik op, maar dat was toch duidelijk?
  donderdag 4 december 2014 @ 12:42:29 #23
128272 Haaibaaike
50 jaar Golden Earring.
pi_147275862
Volgens www.mediacourant.nl komt het gewoon bij boulevard ! Ik las het op twitter.
  donderdag 4 december 2014 @ 12:45:47 #24
128272 Haaibaaike
50 jaar Golden Earring.
  donderdag 4 december 2014 @ 12:48:45 #25
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_147276024
quote:
1s.gif Op donderdag 4 december 2014 12:35 schreef Roooske het volgende:

[..]

Omdat de discussie ging over de burgemeester dat het dom van hem was omdat hij zo'n functie heeft en niet over de 20-jarige. Dus daar reageerde ik op, maar dat was toch duidelijk?
Die hele discussie is toch te danken aan een 20-jarig aandachtshoertje?
Wullie bin KOEL © Soneal
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')