SPOILER2Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Voor uitgebreide statistieken:SPOILER2Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Goed plaatje bij die debielenshow.quote:
Oh, verkeerd gelezen. Dacht een overleden artiestquote:Op donderdag 4 december 2014 00:24 schreef Mexicanobakker het volgende:
Tin Soldier
Maar ik vind Lazy Sunday en Itchyoo Park veel leuker.
Itchycoo Park is mooiquote:Op donderdag 4 december 2014 00:24 schreef Mexicanobakker het volgende:
Tin Soldier
Lazy Sunday vind ik heerlijk om mee te brullen met dat genottelijke accent.quote:Op donderdag 4 december 2014 00:25 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Itchycoo Park is mooi
Deze is inmiddels bekend onder heel veel gamers dankzij GTA5:om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Ogdens' Nut Gone Flake
Ik had gisteren bij één van de nummers dit gifje als achtergrond.quote:Op donderdag 4 december 2014 00:24 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Goed plaatje bij die debielenshow.
Boney M?quote:Op donderdag 4 december 2014 00:27 schreef NaturalScience het volgende:
[..]
Ik had gisteren bij één van de nummers dit gifje als achtergrond.![]()
[ afbeelding ]
Ik ookquote:Op donderdag 4 december 2014 00:27 schreef NaturalScience het volgende:
[..]
Ik had gisteren bij één van de nummers dit gifje als achtergrond.![]()
[ afbeelding ]
Volgens mij niet.... het was in ieder geval een plaat die niet in de lijst stond.quote:
Dan was het Lange Fransquote:Op donderdag 4 december 2014 00:28 schreef NaturalScience het volgende:
[..]
Volgens mij niet.... het was in ieder geval een plaat die niet in de lijst stond.
Dimmu Borgir ook nietquote:
En terechtquote:Op donderdag 4 december 2014 00:33 schreef NaturalScience het volgende:
[..]
Dimmu Borgir ook niet
om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Dimmu Borgir - Progenies Of The Great Apocalypse HD 720p
quote:Op donderdag 4 december 2014 00:34 schreef Mexicanobakker het volgende:
Staan de Faces er eigenlijk helemaal niet in of wel?
Alles goed? Je gaf net zelf nog het antwoordquote:Op donderdag 4 december 2014 00:24 schreef Mexicanobakker het volgende:
Tin Soldier
quote:
SPOILER2Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik dacht al, mensen hier klagen al over mijn smaakquote:
De Faces, Hansie, niet de Small Faces.quote:Op donderdag 4 december 2014 00:36 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
[..]
Alles goed? Je gaf net zelf nog het antwoord
http://www.staatieindetop2000.nl/quote:Op donderdag 4 december 2014 00:42 schreef NaturalScience het volgende:
Staat Fairport Convention eigenlijk ook in de lijst?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop