quote:Op donderdag 4 december 2014 00:44 schreef FritsFlits het volgende:
Nog zeldzamer dan The Faces:
http://nl.wikipedia.org/wiki/Fairport_Convention
[ afbeelding ]
Ik had hem gekopieerd vanaf wiki, meeste kans dat hij kloptequote:Op donderdag 4 december 2014 00:46 schreef NaturalScience het volgende:
[..]![]()
Ik had inderdaad zelf even op de website moeten kijken. Maar het was niet echt een titel die zo uit m'n hoofd in te typen viel.
quote:Op donderdag 4 december 2014 00:46 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Ik had hem gekopieerd vanaf wiki, meeste kans dat hij klopte
Eehm.... hoe heb je het voor elkaar gekregen om op zoveel keuzes te stemmen die niet in de lijst zijn gekomen? Je mocht maar maximaal 5 vrije keuzes doen.quote:Op donderdag 4 december 2014 07:01 schreef Piebe het volgende:
20 keuzes.
6 staan erin waarvan 2 nieuwkomers, die er achterlijk genoeg nog nooit eerder in stonden.
12 keuzes zijn weer genegeerd.
En twee nummers zijn ondanks mijn stem er uit gevallen.
Ach, Marco B. en Bløf moeten er natuurlijk ook 19 keer en 21 keer in staan.
Die worden verder helemaal niet overschat.![]()
Och, ik had 20 nummers met maar 1 echte vrije keuze die niet op de stemlijst stond en daarvan staan er ook 8 niet in, waarvan er 2 echt uit gevallen zijnquote:Op donderdag 4 december 2014 08:32 schreef NaturalScience het volgende:
[..]
Eehm.... hoe heb je het voor elkaar gekregen om op zoveel keuzes te stemmen die niet in de lijst zijn gekomen? Je mocht maar maximaal 5 vrije keuzes doen.
Cultura 24 heet tegenwoordig NPO Cultura.quote:De Top 2000 in beeld
Cultura 24:
Vanaf 25 december tot en met oudejaarsavond klokslag twaalf uur is de Top 2000 Visual Radio non-stop live te zien op Cultura24. Verrijkt met clips van en informatie over artiesten en songs uit de Lijst der Lijsten.
Nederland 3
Tijdens de Top 2000 kun je in de nachtelijke uurtjes ook meekijken in de studio via Ned3 tussen +/- 01.00 - 06.00 uur.
Etalagekanalen
Tevens vind je de Top 2000 op de etalagekanalen van UPC, Delta en Caiway!
quote:Op donderdag 4 december 2014 10:47 schreef Matedeor het volgende:
Weer geen Gorillaz zie ik. Had toch een kleine hoop dat ze er dit jaar eindelijk in kwamen.
Thanksquote:Op donderdag 4 december 2014 10:12 schreef Elfletterig het volgende:
Dit stukje uit de OP is een beetje achterhaald:
[..]
Cultura 24 heet tegenwoordig NPO Cultura.
Nederland 3, hoewel ik het stug zo blijf noemen, heet tegenwoordig NPO 3 ()
Tussen Kerst en Oud & Nieuw 2014 zendt NPO Cultura vanuit het Top 2000 Café iedere dag Top 2000 Visual Radio uit.
Ik ontving van Ziggo een mailtje dat 3FM Serious Request en de Top 2000 te zien zijn op kanaal 13 (zender van de maand)
Armin van Buren stond er vorig jaar al in.quote:Op donderdag 4 december 2014 12:53 schreef Jovatov het volgende:
Poll: Hoogste binnenkomer?
• Armin van Buuren - This Is What It Feels Like
• Blaudzun - Promises of no man's Land
• Chef'Special - In Your Arms
• Coldplay - A Sky Full of Stars
• Dotan - Home
• Ed Sheeran - I See Fire
• Ed Sheeran - Thinking Out Loud
• Macklemore & Ryan Lewis - Same Love
• Mr. Probz - Nothing Really Matters
• The Common Linnets - Calm After the Storm
• Anders
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Ook een poll maken? Klik hier
Vorig jaar Oceaan van Raccoon, wat wordt het dit jaar?
Je hebt gelijk, ik baseerde me op Pino's lijst die dus inderdaad niet honderd procent betrouwbaar blijktquote:Op donderdag 4 december 2014 12:57 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Armin van Buren stond er vorig jaar al in.
Ik denk In Your Arms of Calm After The Storm
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |