Ik hou niet van die dubstepshitquote:Op zondag 7 december 2014 22:57 schreef laxus13 het volgende:
[..]
Vind ik ook de minste van de 3 maar nog steeds prima te doen.
On Top of the World ben je helemaal mee doodgegooid, en Demons en It's Time en Radioactive en die nieuwe single..quote:Op zondag 7 december 2014 22:57 schreef D. het volgende:
[..]
Ik moest ff Googlen
De naam zegt me wel wat als 3FM luisteraar, maar kon er niet gelijk een nummer aan hangen
Ach op z'n tijd is het wel genietbaarquote:Op zondag 7 december 2014 22:58 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik hou niet van die dubstepshit
Die nieuwe single kwam ik dus net als eerste tegen, en da's er eentje waarbij ik altijd ga zappen vanwege het storende geschreeuwquote:Op zondag 7 december 2014 22:58 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
On Top of the World ben je helemaal mee doodgegooid, en Demons en It's Time en Radioactive en die nieuwe single..
Maar dat wisten we eigenlijk alquote:Op zondag 7 december 2014 23:00 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik heb Imagine Dragons even gechecked, overduidelijk niet mijn kopje thee
Amsterdam geprobeerd?quote:Op zondag 7 december 2014 23:00 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik heb Imagine Dragons even gechecked, overduidelijk niet mijn kopje thee
Best te pruimenquote:
Te weinig waarde voor deze lijst inderdaad nog, maar dit vind ik de beste popband van het momentquote:Op zondag 7 december 2014 23:08 schreef D. het volgende:
[..]
Best te pruimen
Niet voor deze lijst, maar gewoon voor op de radio
Het komt soms wel een beetje overeen, op jouw stemlijstjes staan wel nummers die ook op de mijne staan (of eerder stonden)quote:Op zondag 7 december 2014 23:00 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Amsterdam geprobeerd?
Dan nog verwacht ik niet dat jij het bijzonder vindt overigens. Wij hebben niet echt dezelfde smaak...
Split Enz wel natuurlijk ja.quote:Op zondag 7 december 2014 23:11 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Het komt soms wel een beetje overeen, op jouw stemlijstjes staan wel nummers die ook op de mijne staan (of eerder stonden)
80% van de lijst, ongeveerquote:Op zondag 7 december 2014 23:11 schreef peaceman het volgende:
Imagine dragons hoort natuurlijk niet in de top 2000. Maar ja zo zijn er wel meer.
Dat vind ik ook wat jammer ja, dat samengeschreeuw is wat over the top.quote:Op zondag 7 december 2014 23:12 schreef Doedezemaar het volgende:
Het is dat geschreeuw, dat ik niet trek, dat I bet my life begon prima.
ik vond het vooral jammer dat dat soort bandjes de plek over nemen van prachtige classics als Strange Fruit, tell me your plans of reflections of my life. Om 3 voorbeelden te noemen.quote:
quote:Op zondag 7 december 2014 23:12 schreef Doedezemaar het volgende:
Het is dat geschreeuw, dat ik niet trek, dat I bet my life begon prima.
quote:Op zondag 7 december 2014 23:00 schreef D. het volgende:
[..]
Die nieuwe single kwam ik dus net als eerste tegen, en da's er eentje waarbij ik altijd ga zappen vanwege het storende geschreeuw
Laat ons maar gewoon dansen op leuke muziek hè?quote:
Ik ben bang dat dat alleen maar erger gaat worden naarmate de luisteraars jonger wordenquote:Op zondag 7 december 2014 23:14 schreef peaceman het volgende:
[..]
ik vond het vooral jammer dat dat soort bandjes de plek over nemen van prachtige classics als Strange Fruit, tell me your plans of reflections of my life. Om 3 voorbeelden te noemen.
Tot we een ons wegen, figuurlijkquote:Op zondag 7 december 2014 23:18 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Laat ons maar gewoon dansen op leuke muziek hè?
misschien wel. zonder keuzelijst zouden er minder stemmers komen en vaak leidt dat tot betere keuzes. Zeker als ze die idiote keuzelijst zouden afschaffen.quote:Op zondag 7 december 2014 23:19 schreef D. het volgende:
[..]
Ik ben bang dat dat alleen maar erger gaat worden naarmate de luisteraars jonger worden
Da's gezondquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop