ik kan echt de kroeg niet in.. gewoon geen zin in... heb wel andere dingen aan mijn hoofd.
we zitten nu in de 3e week van de maand, elkaar wel gezien voor bep afspraken enzo...
dat ging goed, ze houd van me daar ben ik overtuigd van. we komen er weer uit roepen we beide. Daat vertrouw ik op.
Toch gaat zij in deze weekenden stappen (dat mag ze hoor) en ze krijgt het ook nog voor elkaar om te lachen en te springen..... HOE in godsnaam ?
ze springt uit de hoek, terecht maar ... hoe doet ze dat toch. lachen als ze weet dat ik in de hit zit. Kan zij voor zichzelf kiezen zoals ik dat niet kan ?
Is ze niet geinteresseerd in mij en gaat ze voor haar eigen lol ?(eigenlijk hetzelfde als hierboven)...
slecht/goed teken ?
ik weet het niet meer... ik kan echt de deur niet uit, ze zit in mijn hoofd. Kan ik niet vergeten (ja ik ben al een avond de kroeg in geweest en heb het geprobeerd... heeel heel afwezig,,,)
't word weer een zwaar weekend... geen zin in film, kroeg bier of wat dan ook. nergens zin in.. ook niet moe, geen slaap.
't zal wel weer een dipje zijn...
maandag zie ik haar weer.... kijk er nu al naar uit. Maar dat duurt nog lang. Minuten kruipen..
moest dit gewoon ff kwijt, geen specifieke vraag (dat mag hier toch hoop ik). Reacties welkom
Iemand kan nog zo vrolijk doen overkomen, wat er echt in diegene omgaat zul je nooit weten....
Ik kan best begrijpen dat sommige mensen in sommige situaties juist vrolijk doen... (vaak overdreven vrolijk)
Maar ja hoe het bij haar zit weet ik natuurlijk niet....
veel sterkte in ieder geval
Veel succes! Komt vast wel goed als ik je zo hoor!
Nu hebben jullie een maand "rust" en gaat ze gewoon door met leven terwijl jij je er druk over gaat zitten te maken en ga je je afvragen hoe ze dat eigenlijk kan doen terwijl jij het er zo moeilijk mee hebt....is er na deze maand rust dan wel iets veranderd?
Het klinkt hard, maar probeer hiervan ook te leren, je wéét dat je haar in een hoekje drukt, je geeft het zelf toe en ik denk dat haar gedrag daar ook een teken van is, een soort van - ook al geeft ze wél om je - opluchting. Ze is je niet kwijt, het is immers een pauze, maar ze voelt zich nu wel even bevrijd.
Het is al goed dat je zelf toegeeft dat je op bepaalde punten fout zit, probeer er dan ook iets aan te doen. Dat gaat niet van de ene op de andere dag en dat zal zij ook moeten begrijpen, maar dóe er wel wat aan, anders sloopt het je relatie.
Het kan voor een deel schijn zijn, maar ik denk ook dat het voor een deel een soort van opluchting is (ook al klinkt dat gek en voor jou misschien kwetsend, maar zo moet je het niet opvatten - het betekent echt niet dat ze niet meer om je geeft - het is immers ook niet uit).
Succes in elk geval.
Als ik ruzie met mijn vriend heb, denk ik er de hele dag aan en kruipt de tijd voorbij, het liefst bel ik hem gelijk op ookal ben ik ontzettend kwaad, terwijl hij het liefst eventjes geen contact wil, hij zet zich er makkelijk overheen en stort zich dus op andere dingen.
Ik denk dat je alleen maar een gelukkig mens bent als je dat kunt.
quote:Ik zie het probleem inderdaad daarom moeten
Op vrijdag 1 november 2002 13:37 schreef Angeles het volgende:
Als ze zich echt door jou in een hoek gedrukt voelt dan kan het best zijn dat ze nu even opleeft omdat ze die druk niet op haar schouders voelt. Dat betekent niet dat ze jou helemaal niet mist, maar kennelijk brengt die relatie voor haar heel veel spanningen met zich mee. Nu heeft ze even rust, even pauze, hoeft ze zich even niet in te spannen in ruzies, voelt ze jou niet op haar nek.Het klinkt hard, maar probeer hiervan ook te leren, je wéét dat je haar in een hoekje drukt, je geeft het zelf toe en ik denk dat haar gedrag daar ook een teken van is, een soort van - ook al geeft ze wél om je - opluchting. Ze is je niet kwijt, het is immers een pauze, maar ze voelt zich nu wel even bevrijd.
Het is al goed dat je zelf toegeeft dat je op bepaalde punten fout zit, probeer er dan ook iets aan te doen. Dat gaat niet van de ene op de andere dag en dat zal zij ook moeten begrijpen, maar dóe er wel wat aan, anders sloopt het je relatie.
Het kan voor een deel schijn zijn, maar ik denk ook dat het voor een deel een soort van opluchting is (ook al klinkt dat gek en voor jou misschien kwetsend, maar zo moet je het niet opvatten - het betekent echt niet dat ze niet meer om je geeft - het is immers ook niet uit).
Succes in elk geval.
Een aantal dingen binnen de jalouzie zal ik zeker aanpakken, dit zijn de dingen waarvan ik zelf achteraf spijt heb dat ik erover viel. Daarnaast zijn er een aantal andere dingen die ik uit jalouzie niet vind kunnen maar ook met mijn gezonde verstand niet.
Ik moet dat onderwerp nu niet aansnijden dan is het mis. aan de andere kant kan ik het ook niet wegdrukken, niet voor lang in iedergeval..
quote:Idd. daar heb je gelijk in. Dan behoor ik tot de ongelukkigen.
Op vrijdag 1 november 2002 13:39 schreef heaven7 het volgende:
Sommige mensen kunnen hun problemen loslaten en zich helemaal storten op werk bv, zij doet dat dus blijkbaar dmv uitgaan, je moet er niet meteen vanuit gaan dat ze er dan maar niet mee zit.Als ik ruzie met mijn vriend heb, denk ik er de hele dag aan en kruipt de tijd voorbij, het liefst bel ik hem gelijk op ookal ben ik ontzettend kwaad, terwijl hij het liefst eventjes geen contact wil, hij zet zich er makkelijk overheen en stort zich dus op andere dingen.
Ik denk dat je alleen maar een gelukkig mens bent als je dat kunt.
quote:Daar ben ik me bewust van... of ik "het oude patroon" ook echt kan voorkomen weet ik niet maar ik ga er zeker voor!
Op vrijdag 1 november 2002 14:18 schreef Fathom het volgende:
Ik wil niet al je hoop de grond in stampen maar ik heb zelf ondervonden dat pauzes niet werken. Je mist elkaar vreselijk veel maar wanneer je weer bij elkaar bent moet je geforceerd gaan veranderen en dat is niet makkelijk kan ik je vertellen. Ik heb na een pauze 2 weken weer met haar geprobeerd maar als snel word het de oude. Ik hoop dat het bij jou anders word maar kijk er dus voor uit dat het niet het oude word want dan gaat het zeker mis!! Succes!
quote:Tja als je geluk afhankelijk is van een ander, dan wordt het nooit wat met je..
Op vrijdag 1 november 2002 13:16 schreef ditiseenalias het volgende:
verhaal vol zelfmedelijden..Reacties welkom
GET A LIFE!
quote:hmm.. zit wt in. Toch kunnen er mensen in je leven komen/zijn die je niet kwijt wilt en waar je deels afhankelijk van word. Mocht ze ooit wegvallen dan zal ik er vast misschien ooit overheenkomen. Mijn vechtlust komt dan wel weer boven, mij verzuipen ze niet !
Op vrijdag 1 november 2002 14:54 schreef Frenkie het volgende:[..]
Tja als je geluk afhankelijk is van een ander, dan wordt het nooit wat met je..
GET A LIFE!
maar op dit moment zit dat gewoon iets anders. Ik ben deels afhenkelijk van haar en dat is in een lange relatie denk ik zelfs bijna een vereiste.
Ze is er van overtuigd dat het met een paar maand weer in ruzie loopt.... ze is het vechten zat, ze weet het niet meer. ....
preparing for the worst... en begin nu zelf ook te twijfelen... nu pas...
quote:i rest my case
Op vrijdag 1 november 2002 14:54 schreef Frenkie het volgende:[..]
Tja als je geluk afhankelijk is van een ander, dan wordt het nooit wat met je..
GET A LIFE!
quote:HmmZ dit is duidelijke taal voor mij. Ik heb 2 Jaar en 4 maanden met een meisje gehad, ook kei veel ruzie en vaak ook om nix. Toen hebben na maanden lang speculeren het toch gedaan, we hebben het uitgemaakt. Ze ziet dat je vriendin gewoon blij is in die rust, maar geeft ze nog wel genoeg om je om voor een relatie te vechten ? Gezien datgeen dat ik hierboven lees, heeft deze meid in deze periode bijna alles wel op een rijtje gezet en ik denk dat als jullie weer bij elkaar zijn, zij diegene zou zijn, (mits ze 'ongelukkig' blijft) de knoop zal doorhakken.
Op dinsdag 5 november 2002 06:57 schreef ditiseenalias het volgende:
We zijn nu 3,5 weken verder. ze weet het nog steeds niet.Ze is er van overtuigd dat het met een paar maand weer in ruzie loopt.... ze is het vechten zat, ze weet het niet meer. ....
preparing for the worst... en begin nu zelf ook te twijfelen... nu pas...
Aan je verhaal te lezen, claim je der ook wel een beetje, maybe niet direct, maar indirect sws. Je geeft zelf aan dat je vet jaloers bent, en dat belemmerd haar (anders zou je zelf niet zeggen hier wat aan te moeten doen) Ik denk dat jij nu eerst ff moet proberen om jezelf eens te vermannen en niet bij de sikeneur te gaan zitten ,maar ook wat te doen, ga feesten, ga eenz naar andere lekkere chikies kijken, ga met je vrienden lol trappen, kortom kom van je kamer af en doe eenz normaal!
Als je vrienden je vragen of je meegaat , niet meteen zeggen, ik heb geen zin, wat als het strax uitgaat, ben je helemaal geïsoleerd en als je dan bij je vrienden komt aankloppen hebben die ook zoiets van, ohjah en nu zijn we ineenkeer wel goed genoeg. Ik weet dat sommige dingetjes in mijn verhaal wat te voorbarig zijn, maar ik denk dat dit de situatie kan gaan zijn.... Sterkte.....
quote:Door het compleet uitelkaar pleuren van vriendengroepen zijn we in een soort gezamelijke vriendengroep terecht gekomen (paar jaar terug al) waarmee zij veel beter mee op kan schieten dan dat ik dat kan.
Op dinsdag 5 november 2002 10:40 schreef westcoastleader het volgende:[..]
HmmZ dit is duidelijke taal voor mij. Ik heb 2 Jaar en 4 maanden met een meisje gehad, ook kei veel ruzie en vaak ook om nix. Toen hebben na maanden lang speculeren het toch gedaan, we hebben het uitgemaakt. Ze ziet dat je vriendin gewoon blij is in die rust, maar geeft ze nog wel genoeg om je om voor een relatie te vechten ? Gezien datgeen dat ik hierboven lees, heeft deze meid in deze periode bijna alles wel op een rijtje gezet en ik denk dat als jullie weer bij elkaar zijn, zij diegene zou zijn, (mits ze 'ongelukkig' blijft) de knoop zal doorhakken.
Aan je verhaal te lezen, claim je der ook wel een beetje, maybe niet direct, maar indirect sws. Je geeft zelf aan dat je vet jaloers bent, en dat belemmerd haar (anders zou je zelf niet zeggen hier wat aan te moeten doen) Ik denk dat jij nu eerst ff moet proberen om jezelf eens te vermannen en niet bij de sikeneur te gaan zitten ,maar ook wat te doen, ga feesten, ga eenz naar andere lekkere chikies kijken, ga met je vrienden lol trappen, kortom kom van je kamer af en doe eenz normaal!
Als je vrienden je vragen of je meegaat , niet meteen zeggen, ik heb geen zin, wat als het strax uitgaat, ben je helemaal geïsoleerd en als je dan bij je vrienden komt aankloppen hebben die ook zoiets van, ohjah en nu zijn we ineenkeer wel goed genoeg. Ik weet dat sommige dingetjes in mijn verhaal wat te voorbarig zijn, maar ik denk dat dit de situatie kan gaan zijn.... Sterkte.....
Dus de "gevaarlijke" situatie zoals je die hierboven schetst is ver@#$% dichtbij gekomen.
Ik heb idd. totaal geen zin om van mijn kamer te komen, ik werk de hele week ver van mijn woonplaats. dus ook geen studenten-vrienden oid. om me heen
Als ze met vrienden wil stappen mag ze dat van mij best maar ze kan toch niet verwachten dat ik meega (ook dat wil ik nog wel doen voor haar) en het dan ook nog geweldig vind ook. (dit laaste gaat gewoon echt niet)
neem allebei een velletje papier
schrijf daar allebei op wat jij belangrijk vind in je relatie
schrijf daaronder je 'slechte eigenschappen' op (Jaloezie, onder druk zetten)
en schrijf daaronder wat de goeie eigenschappen van de ander zijn
wees hierin eerlijk
dit moeten jullie allebei doen
en vervolgens... geef het aan elkaar
suc6
quote:Ik wil juist wel nadenken. niet denken is domweg uitstellen tot het klapt.
Op maandag 11 november 2002 03:43 schreef macabre het volgende:
tip: houd jezelf altijd bezig omdat je geen tijd meer hebt om na te denken
--
ik denk dat we die papier tip toch maar eens moeten proberen..
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |