Bron: Intomart
quote:Komt omdat Fok! niet altijd in de lucht is
Op vrijdag 1 november 2002 13:11 schreef Lucille het volgende:
Zeer recent onderzoek heeft aangetoont dat de laatste 24 uur de productiviteit in Nederland flink is toegenomen. Vooral in de IT sector is het verschil dramatisch. Ook studenten lijken deze trent te volgen. Naar de oorzaak van deze plotselinge opleving wordt nog gezocht.Bron: Intomart
quote:Studenten die harder werken
Zeer recent onderzoek heeft aangetoont dat de laatste 24 uur de productiviteit in Nederland flink is toegenomen. Vooral in de IT sector is het verschil dramatisch. Ook studenten lijken deze trent te volgen. Naar de oorzaak van deze plotselinge opleving wordt nog gezocht.Bron: Intomart
quote:Dat zeg ik!
Op vrijdag 1 november 2002 13:21 schreef Jojogirl het volgende:
De actieve topics page is kapot en dus is fokken ineens onhandig en gaat iedereen uit pure armoede maar werken oid
ik zal weer braaf meer gaan FOK!ken
quote:Gamma
Op vrijdag 1 november 2002 13:24 schreef Maud_Dib het volgende:[..]
Dat zeg ik!
* Jojogirl fokt trouwens niet minder, maar vindt het wel bloedirritant dat AT en de search niet werken.
quote:
Op vrijdag 1 november 2002 13:29 schreef Frollo het volgende:
Bedankt voor de uitleg iedereen! Anders had ik het grapje van Lucille vast niet gesnapt...
Pure misleiding en leugens, kijk maar:
Files, overvolle treinen, tekort aan leraren, economische teruggang, wachtlijsten overal.
Dit is toch duidelijk genoeg ?
quote:Files: omdat er weer werk genoeg is, files heb je minder bij periodes van grote werkeloosheid.
Op vrijdag 1 november 2002 16:46 schreef M.ALTA het volgende:
Productiviteit toegenomen ?Pure misleiding en leugens, kijk maar:
Files, overvolle treinen, tekort aan leraren, economische teruggang, wachtlijsten overal.
Dit is toch duidelijk genoeg ?
quote:De laatste 24 uur. Toe maar, straks krijgt de economie nog een boost ook.
quote:Zit wat in.
Op vrijdag 1 november 2002 16:54 schreef Lucille het volgende:[..]
Files: omdat er weer werk genoeg is, files heb je minder bij periodes van grote werkeloosheid.
tekort aan leraren: doordat de studenten weer zijn gaan leren.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |